«Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ»

slide2Μια μεγάλη καμπάνια, η οποία χρηματοδοτήθηκε στο σύνολό της από την ΠΑΕ Ολυμπιακός και μοναδικό στόχο έχει την ανάδειξη του Πειραιά σε τουριστικό προορισμό για Έλληνες και ξένους τουρίστες, θέτει σε άμεση εφαρμογή ο δήμος Πειραιά.

Η καμπάνια έχει τίτλο «Destination Piraeus-Προορισμός Πειραιάς» και την πλήρη ευθύνη για τον σχεδιασμό της και τη διαχείρισή της έχει ο δήμος Πειραιά.

Πολυσέλιδος ταξιδιωτικός οδηγός, σε διάφορες γλώσσες, εφαρμογές για smartphones-iPhone και Android- σε διάφορες γλώσσες, εφαρμογές για iPad και μία νέα ιστοσελίδα, www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr, που έχει τη δυνατότητα χρήσης διαφόρων γλωσσών, αποτελούν την «ραχοκοκκαλιά» της ταξιδιωτικής καμπάνιας.

Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά. Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία «ταυτότητα» που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.

Ιδιαίτερα χαρούμενος για τη σημερινή ημέρα και το αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής, δήλωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, στην παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας.

Ο Πρόεδρος του Θρύλου και Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά, επεσήμανε: «Είναι μια σημαντική πρωτοβουλία που πρέπει να την αγκαλιάσουν όλοι στον Πειραιά για να μπορέσουμε να προβάλλουμε την πόλη σε όλο τον κόσμο. Τα 2.5 εκατομμύρια τουρίστες που φτάνουν κάθε χρόνο στον Πειραιά πρέπει να ξέρουν τι είναι ο Πειραιάς, τις φυσικές του ομορφιές, που να πάνε, να περπατήσουν την πόλη.

Αν αυτό γίνει πραγματικότητα πιστεύω ότι θα αλλάξει η τοπική οικονομία. Είναι κάτι για το οποίο είχαμε δεσμευτεί προεκλογικά ότι θα το πράξουμε. Σήμερα κάναμε το αυτονόητο πράξη. Πιστεύω ότι ο Πειραιάς έχει πολύ μεγάλες προοπτικές και είναι ένας μοναδικός προορισμός. Αυτή η προσπάθεια πιστεύω ότι θα έχει επιτυχία.

Έχουμε κάνει πολλά, υπάρχουν άλλοι άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να σας το εξηγήσουν, δεν χρειάζεται να μιλώ εγώ για αυτό. Με τον Ολυμπιακό προσπαθούμε να στηρίξουμε τις προσπάθειες του Δήμου και το έργο του Δημάρχου.

Αυτό που χρειάζεται είναι να βοηθήσουν και άλλοι άνθρωποι σε αυτή την προσπάθεια, σύλλογοι, επιχειρηματίες και εταιρίες για να μπορέσει και η Δημοτική Αρχή να πράξει αυτά που έχει δεσμευτεί«.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, υπογράμμισε την αξία της τουριστικής αυτής καμπάνιας, που αποτέλεσε και προεκλογική δέσμευση του συνδυασμού του, στην ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού.

Περίπου δύο εκατομμύρια επισκέπτες βλέπουν κάθε χρόνο τον Πειραιά από μακριά όταν προσεγγίζει το κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι, φτάνουν και πατούν εδώ, αλλά σχεδόν κανένας δεν μένει στην πόλη, δήλωσε ο κ. Μώραλης, σημειώνοντας ότι ο Πειραιάς «πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει προορισμός. Οι επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία του Πειραιά«.

 

Στόχος του δήμου, τόνισε ο κ. Μώραλης, είναι να δοθεί ώθηση στην οικονομία της πόλης, με σχέδιο και μεθοδικότητα και να υπάρξει ανάπτυξη, με νέες θέσεις εργασίας για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια.

 

 

 

 

Δείτε το videο πληκτρολογώντας :https://www.youtube.com/watch?v=ZeHwa63zdhk

 

Πηγή: http://www.olympiacos24.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s