ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ALL INCLUSIVE ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΦΕΤΟΣ

Σε αυτή τη διαπίστωση καταλήγουν πολλές έρευνες αγοράς για τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Γερμανών ταξιδιωτών το 2015. Οι προοπτικές για τον εξερχόμενο γερμανικό τουρισμό είναι σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Reiseanalyse των καταναλωτών ηλικίας άνω των 14 ετών, θετικές και ευοίωνες για τη φετινή τουριστική σεζόν. ΟΙ Γερμανοί είναι φέτος πιο αισιόδοξοι για την οικονομική τους κατάσταση και το 55% έχουν καταστρώσει σχέδια για τις διακοπές τους. Οι περισσότεροι σχεδιάζουν να δαπανήσουν φέτος το ίδιο ποσό με πέρυσι αλλά το 12% θέλουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια τους το τρέχον έτος.

Σε ότι αφορά στο 2014, το 77% των Γερμανών αγόρασε ένα τουλάχιστον πρόγραμμα διακοπών, με αποτέλεσμα τα ταξίδια τους να φτάνουν σε αριθμό τα 70 εκατομμύρια, ενώ τα μικρής χρονικής διάρκειας ταξίδια (2-4 ημέρες) τους ανήλθαν στα περίπου 76 εκατομμύρια, σύμφωνα με την Reiseanalyse . Οι συνολικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 5% φτάνοντας τα 67 δισεκατομμύρια ευρώ, με το μέσο κόστος των διακοπών ανά άτομο και τη μέση διάρκεια των διακοπών να διαμορφώνεται στα 958 ευρώ και στις 12,5 διανυκτερεύσεις αντίστοιχα. 

Ο αριθμός των ακριβών διακοπών- αυτές δηλαδή που η αξία τους ξεπερνά τα 3000 ευρώ ανά άτομο- εξακολούθησαν να αυξάνονται, φτάνοντας σε αριθμό τα 2,4 εκατομμύρια ταξίδια το 2014 και αγγίζοντας το ποσό των 9.5 δισ. ευρώ – αντιπροσωπεύοντας το 14% του δείκτη των συνολικών δαπανών για ταξίδια.

Η Ισπανία παρέμεινε το 2014 ο πιο δημοφιλής προορισμός των Γερμανών στο εξωτερικό, ενισχύοντας το μερίδιό της  από 12,6% το 2013 στο 13,5%. Η Ιταλία και η Τουρκία αύξησαν ελαφρώς το ποσοστό τους. Σε αντίθεση με την Γαλλία και την Αυστρία που διαπίστωσαν μείωση του εισερχόμενου γερμανικού τουρισμού. Η Ελλάδα και η Κροατία κέρδισαν μερίδιο αγοράς.  

Παράλληλα και σύμφωνα με τη μελέτη της  GfK επισημαίνεται η ισχυρή ζήτηση για all-inclusive διακοπές φέτος που αυξήθηκαν κατά 12% το 2014 σε σχέση με το 2013.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s