ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ Η HOTELBRAIN

 

Στη Ελλάδα, που οι τουρίστες – ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες- καταφθάνουν μαζικά, υπάρχει μια επιχείρηση η οποία έχει αναλάβει τον ρόλο ενός ιδιαίτερου «καθοδηγητή». Προσπαθεί να διαχειριστεί και να συμβουλέψει μικρά πολυτελή ξενοδοχεία, έτσι ώστε αυτά να πρωταγωνιστήσουν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Είναι η HotelBrain η οποία δεν έμεινε μόνο εντός των συνόρων επισημαίνει χαρακτηριστικά ο Γιάννης Μπελεγρίνης σε ρεπορτάζ του στη huffingtonpost.  Έχει επεκταθεί επίσης στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα σε Τουρκία, Λίβανο και Κύπρο. Ο ιδρυτής της επιχείρησης, Πάνος Παλαιολόγος, μιλά στη HuffPost Greece, σχετικά με το ποια είναι τα πλάνα του για το προσεχές μέλλον, το αν μπορεί τελικά μια ελληνική εταιρία να διακριθεί σε διεθνείς αγορές, αλλά και τι θα συμβούλευε τους νέους επιχειρηματίες που ξεκινούν σήμερα την προσπάθεια τους.

Η επιχείρηση δημιουργήθηκε το 2000. Ποιες διαφορές βλέπετε στο επιχειρηματικό περιβάλλον της Ελλάδας τώρα, σε σχέση με εκείνη την εποχή;

Όταν ξεκινήσαμε, το 2000 να κάνουμε hotel management δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ότι στην πραγματικότητα δημιουργούσαμε έναν ολόκληρο κλάδο. Σήμερα, και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτό, βλέπουμε αρκετές εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες στα ελληνικά ξενοδοχεία και πολλούς περισσότερους –σε σχέση με το παρελθόν- ιδιοκτήτες ξενοδοχείων (στην πλειοψηφία τους οικογένειες, αφού τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα είναι οικογενειακές επιχειρήσεις) να έχουν συνειδητοποιήσει ότι χρειάζονται τεχνογνωσία, βοήθεια, και συνεργασίες, αν θέλουν το προϊόν τους να σταθεί ανταγωνιστικά στον παγκόσμιο στίβο της τουριστικής αγοράς. Το one man show έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

 

h

Ο ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος

Ποιοι είναι οι στόχοι σας, αναφορικά με την HotelBrain, για το προσεχές μέλλον;

Τα πιο πρόσφατα νέα της εταιρείας μας περιλαμβάνουν την ανάληψη του development (δηλαδή τη δημιουργία concept, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με την εργονομία και τη λειτουργικότητα της μονάδας, την κατάρτηση των business και operational plans) και στη συνέχεια του management του δεύτερου ξενοδοχείου μας στο Λίβανο, στο υπό κατασκευή ski club Zaarur, καθώς και το development και management, αντίστοιχα, μίας νέας πολυτελούς μονάδας στην παραλία του Πρωταρά στην Κύπρο.

Στόχος μας είναι, παράλληλα με την επέκταση του portfolio συνεργασιών μας στην Ελλάδα, να ισχυροποιηθούμε ακόμα περισσότερο στις αγορές του εξωτερικού (Λίβανο, Τουρκία, Κύπρο) όπου δραστηριοποιούμαστε ήδη.

Διαβάστε τη συνέντευξη πληκτρολογώντας

http://www.huffingtonpost.gr/2015/03/23/startup-hotelbrain-sunenteuksi_n_6919564.html?utm_hp_ref=startup-greece

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s