H ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

 

CHINA1

 

Το Qunar.com, μία από τις σημαντικότερες ψηφιακές πλατφόρμες ταξιδιωτικών κρατήσεων και πληροφοριών της Κίνας, δημιούργησε το δικό του επίσημο τουριστικό οδηγό πόλης 50 σελίδων για την Αθήνα, την ίδια στιγμή που, σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό του China Outbound Tourism Development, η πόλη αναδείχθηκε μεταξύ των 10 κορυφαίων προορισμών για ζευγάρια το 2014 στην κινεζική αγορά.

Στις σελίδες του οδηγού, ο οποίος αναπτύχθηκε με τη συμβολή της Marketing Greece, προβάλλεται η πλούσια ιστορία και ο πολιτισμός της πόλης, μέσα από την παρουσίαση αρχαιολογικών χώρων και φεστιβάλ και προτείνει το Discovergreece.com ως την ιδανική πηγή πληροφόρησης για τους Κινέζους που επιθυμούν να επισκεφτούν την Ελλάδα.

Παράλληλα, παρουσιάζεται ένα 24ωρο πρόγραμμα στο οποίο προτείνονται ενδιαφέρουσες ιδέες διαμονής, γαστρονομίας και ψυχαγωγίας που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης της Αθήνας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Με βασικό αναγνωστικό κοινό τους νέους ταξιδιώτες, ηλικίας 20-35 ετών, που προτιμούν να οργανώνουν μόνοι τους τις διακοπές του, ο οδηγός δεν εστιάζει μόνο στο κέντρο της πόλης, αλλά παρουσιάζει και την κοσμοπολίτικη «Αθηναϊκή Ριβιέρα» με την πληθώρα επιλογών αναψυχής που διαθέτει, όπως επίσης και τη δυνατότητα τριήμερων εκδρομών σε άλλα μέρη της Ελλάδας όπως τα Μετέωρα.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, το Qunar.com αποτελεί πλέον την πρώτη μηχανή αναζήτησης ταξιδιωτικών πληροφοριών στην Κίνα, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2014 οι μοναδικοί επισκέπτες της ξεπέρασαν τα 44,7 εκατομμύρια. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι η εφαρμογή για κινητό που διαθέτει η συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης είναι η πλέον δημοφιλής στην Κίνα με 460 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

 

Πηγή: Euro2day.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s