ΚUONI GROUP TRAVEL: ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟ 2014

Η σημαντική αυτή πτυχή για τον ελληνικό τουρισμό εμπεριέχεται στα πρόσφατα στοιχεία του Kuoni Group Travel για το 2014. Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά τα οποία ουσιαστικά αποτελούν μια… ανασκόπηση της δράσης του tour operator για το 2014:

Ο κύκλος εργασιών του Kuoni Group Travel διαμορφώθηκε το οικονομικό έτος 2014 στα 873 εκατ. ελβετικά φράγκα από 943 εκατ. το 2013. Η πτώση αυτή οφείλεται, όπως επισημαίνεται, στη μείωση της ζήτησης από την ιαπωνική αγορά. Παρόλο τη συγκεκριμένη εξέλιξη, η Ιαπωνία συνέχισε να αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για το Kuoni Group Travel, με τους Ιάπωνες τουρίστες να διαμορφώνουν  το 31%  του δείκτη με τις συνολικές διανυκτερεύσεις του tour operator. Ακολούθησε η Κίνα με 28% και η Ταϊβάν με 10% η οποία κατέγραψε τη μεγαλύτερη από έτος σε έτος αύξηση. Χάρη σε μια νέα στρατηγική εταιρική σχέση η Νότια Κορέα τείνει να εξελιχθεί σε μία από τις σημαντικότερες αγορές προέλευσης τουριστών.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους ταξιδιώτες που ταξίδεψαν με τις υπηρεσίες τους Kuoni ήταν η Ιταλία, η Γαλλία και η Ελβετία. Καλούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσίασαν η Ιρλανδία και η Ιταλία.

Παράλληλα, η Ισπανία διαπίστωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στις διανυκτερεύσεις από την κινέζικη αγορά και η χώρα των ταυρομαχιών είναι ιδιαίτερα δημοφιλής για τους ταξιδιώτες από το Χονγκ Κονγκ. Οι ταξιδιώτες από την Ταιβάν έκαναν σημαντικά περισσότερες διανυκτερεύσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ισπανία. Η Τουρκία  σημείωσε μεγαλύτερη αύξηση στους τουρίστες από την Ινδονησία. Οι ταξιδιώτες από την Ταϊλάνδη είχαν τη μεγαλύτερη από έτος σε έτος αύξηση στη Δανία, ενώ η Ελβετία γνώρισε μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από τη Βόρεια και Νότια Αμερική.

Σε ότι αφορά στις δημοφιλείς πόλεις των ταξιδιωτών του Kuoni Group Τravel: το Παρίσι εξακολούθησε και το 2014 να κατέχει την πρωτοκαθεδρία και ακολούθησαν η Ρώμη, το Λονδίνο και η Πράγα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο tour operator έχει από το 2013 υπογράψει παγκόσμια συνεργασία με την Crescentrating, μια εταιρεία που ειδικεύεται στα ταξίδια για τους μουσουλμάνους. Μια συνεργασία που αναπτύχθηκε πολύ θετικά το 2014.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s