TRIVAGO MATCH: ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ; ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΑΙΡΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ TRIVAGO

 

trivago_match

 

Η trivago, έχοντας ως σκοπό να βρίσκει στους ταξιδιώτες το ιδανικό ξενοδοχείο με όλα όσα χρειάζονται στην καλύτερη δυνατή τιμή, παρέχει από 1η Απριλίου στους χρήστες της μια νέα δυνατότητα, το trivago Match. Mε το trivago Match, εκτός από το ιδανικό δωμάτιο, κάθε χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να βρίσκει και το ιδανικό ταίρι για να το μοιραστεί, αν ταξιδεύει μόνος, εξοικονομώντας χρήματα και… ίσως γνωρίζοντας τον έρωτα της ζωής του. Είστε ελεύθεροι ή/και σκοπεύετε να ταξιδέψετε μόνοι; Μπείτε στο www.trivago.gr, κλείστε το δωμάτιο των ονείρων σας και, ποιος ξέρει (;) ίσως να το μοιραστείτε και με τον άνθρωπο των ονείρων σας!

trivago_match_play

Πού, όμως, βασίστηκε η ιδέα για το trivago Match;

Η trivago, μετά από αναλύσεις δεδομένων και έρευνα που βασίστηκε σε στοιχεία ετών, σχετικά με τις ανάγκες και τις τάσεις των χρηστών της όταν ταξιδεύουν, αλλά και πιο συγκεκριμένα, όταν επιλέγουν ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, έβγαλε το συμπέρασμα ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν μονόκλινα δωμάτια. Μάλιστα, πλέον 1 στους 4 χρήστες επιλέγει να διαμείνει μόνος του κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Με τα στοιχεία αυτά κατά νου, η trivago θέλησε να εξελίξει ακόμη περισσότερο την εμπειρία χρήσεως των υπηρεσιών της. Έχοντας μάλιστα πάντα ως βασικό χαρακτηριστικό πίσω από κάθε της ενέργεια τον κύριο προσανατολισμό της στο να βρίσκει το ιδανικό ξενοδοχείο στην καλύτερη τιμή, αποφάσισε να εισάγει επισήμως, την 1η Απριλίου, το πιο καινοτόμο εργαλείο που διατίθεται αυτή τη στιγμή κατά την αναζήτηση ξενοδοχείου, το trivago Match. Μέσα από αυτό το εργαλείο, παρέχει ακόμη περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες της και διασφαλίζει ότι θα βρουν το ιδανικό δωμάτιο ξενοδοχείου, αλλά και το ιδανικό άτομο για να το μοιραστούν. Το εργαλείο αυτό αποτελεί την επιτομή της καινοτομίας στον τομέα ξενοδοχειακών κρατήσεων, έχοντας ως κυριότερο σκοπό να κάνει την εμπειρία των χρηστών της trivago ακόμα πιο ολοκληρωμένη, αλλά και να διασφαλίσει ότι η εμπειρία τους θα μείνει πραγματικά αξέχαστη.

 

Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε;

Με τα παραπάνω συμπεράσματα, προφανώς έπρεπε να ξεκινήσει μια δοκιμαστική περίοδος όπου θα δοκιμαζόταν το κατά πόσο η ιδέα του trivago Match θα είχε επιτυχία. Η δοκιμαστική περίοδος ξεκίνησε στην πλέον κατάλληλη ημέρα, του Αγίου Βαλεντίνου, κατά την οποία προφανώς κανείς δεν θέλει να είναι μόνος. Με αρχή λοιπόν την ημέρα των ερωτευμένων και για τις 30 ημέρες που ακολούθησαν, το trivago Match δοκιμάστηκε σε τυχαίο δείγμα, σε κάθε μια από τις πλατφόρμες της trivago ανά τον κόσμο. Η δοκιμαστική αυτή περίοδος στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Κατά τη διάρκεια των 30 αυτών ημερών η trivago κατάφερε να φέρει κοντά 1.234 ανθρώπους, εκ των οποίων οι 1.232 διατήρησαν τη σχέση που δημιουργήθηκε μέσω της trivago και μετά το πέρας του ταξιδιού. Μόνο δύο δεν τα κατάφεραν, λόγω μεγάλης απόστασης και διαφοράς ώρας στους τόπους όπου διέμενε μόνιμα ο καθένας τους και όχι γιατί δεν τους ταίριαξε σωστά η trivago.

 Όπως δηλώνει και ο Andrej Lehnert, Head of Product & BI: «Παρατηρήσαμε όλες τις εφαρμογές για dating που υπάρχουν πλέον και σκεφτήκαμε ότι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία για την trivago σε αυτό τον τομέα. Γιατί να μη βρει κάποιος που αγαπάει να ταξιδεύει, κάποιον να αγαπήσει ενώ ταξιδεύει;! Το trivago Μatch σε βοηθάει όχι μόνο να βρεις το ιδανικό για σένα ξενοδοχείο, αλλά και τον ιδανικό σύντροφο. Κι όλα αυτά, ενώ μειώνεται η τιμή του δωματίου!»

Πώς λειτουργεί;

Για να χρησιμοποιήσουν το trivago Match, οι χρήστες πρέπει να είναι συνδεδεμένοι μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που χρησιμοποιούν. Όταν κάποιος χρήστης της trivago επιλέξει ένα μονόκλινο δωμάτιο, θα ερωτάται εάν προτιμάει να μοιραστεί ένα δίκλινο. Εάν η απάντησή του είναι θετική, θα εμφανιστεί μια λίστα ανθρώπων που πραγματοποιούν αναζητήσεις για τις ίδιες περίπου ημερομηνίες στον ίδιο προορισμό. Η λίστα που εμφανίζεται μπορεί να φιλτραριστεί βάσει των ενδιαφερόντων κάθε χρήστη, δηλαδή, μπορεί κάποιος να επιλέξει να εμφανίζονται μόνο όσοι έχουν δηλώσει ότι διαβάζουν λογοτεχνία, ή ότι αγαπούν το φαγητό ή τα πάρτι. Εάν ταιριάξουν τα ενδιαφέροντά τους, τότε η διαδικασία είναι να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση κράτησης μαζί

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s