ΟΙ BIG SPENDERS ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!

«Οι Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν 129 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013 στο εξωτερικό, αποτελώντας την αγορά με την ισχυρότερη αγοραστική δύναμη στον κόσμο». Στη δήλωση αυτή προέβησαν εκπρόσωποι του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), αναδεικνύοντας τη τεράστια αγοραστική δύναμη των Κινέζων τουριστών που τους καθιστούν ως big spenders της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Παράλληλα υπογράμμισαν ότι από το 2012 οι ταξιδιώτες από τη χώρα  που συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες οικονομίες της υφηλίου, αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο.

Ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που ταξίδεψαν το 2014 στο εξωτερικό αυξήθηκε κατά 19,5% σε σχέση με το περασμένο έτος και ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία τα 100 εκατομμύρια ταξιδιώτες, φτάνοντας στο «μαγικό» νούμερο των 109 εκατομμυρίων, σύμφωνα με το το China National Tourism Administration (CNTA).

Κατά τη διάρκεια της περίφημης γιορτής των Κινέζων, της  Chinese Lunar New Year holiday- που αποτελεί μια περίοδο διακοπών για τους κατοίκους από την πολυπληθέστερη χώρα της υφηλίου- 5,18 εκατομμύρια Κινέζοι επισκέφτηκαν την Ταϊλάνδη, την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ και ευρωπαϊκούς προορισμούς, περισσότεροι κατά 10% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Η αύξηση αυτή δεν αφήνει αδιάφορες και τις εταιρίες- βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο με πάσης φύσεως προϊόντα. Επιδεικνύουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εξετάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες, τις απαιτήσεις και προτιμήσεις τους. Παράλληλα εκπονούν ιδιαίτερη στρατηγική για την προέλκυση του εισερχόμενου κινέζικου τουρισμού στη χώρα τους προκειμένου να τον δελεάσουν να επισκεφτεί το κατάστημά τους. Άξονες αυτής της στρατηγικής είναι η υλοποίηση προωθητικών ενεργειών  όπως διαφήμιση στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παροχή επιπλέον εκπτώσεων, ειδική και συνυφασμένη με την κουλτούρα των Κινέζων διακόσμηση στους χώρους τους, αναλύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, φιλοξενία εκθέσεων κινέζικης χειροτεχνίας και καλλιτεχνικών παραστάσεων κλπ.

Στα 20 εμπορικά κέντρα McArthurGlen στην Ευρώπη αυξήθηκαν πλέον του 35% οι αγορές των Κινέζων τουριστών και υπερτετραπλασιάστηκαν κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Η μέση δαπάνη των Κινέζων τουριστών στη Γερμανία διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2014 στα 575 ευρώ ανά άτομο, το υψηλότερο ποσό σε όλες τις χώρες.

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s