A. ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ: ΑΝΩ ΤΩΝ 500 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Εάν και οι δυσχερείς- «δυσβάστακτες» αυτές εκτιμήσεις προβλέψεις του προέδρου του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη  έγιναν πριν από λίγες μόλις μέρες στο περιθώριο της τρίτης Περιφερειακής Εκδήλωσης του Συνδέσμου στη Θεσσαλονίκη εντούτοις θα πρέπει να γίνει περισσότερο γνωστό και να καταστεί απολύτως σαφές ποιες θα είναι οι επιπτώσεις από την επιχειρούμενη (;) αύξηση του ΦΠΑ, κατάργηση των συντελεστών του σε νησιωτικές περιοχές κλπ. στο μοναδικό εξωστρεφή και «καταλύτη» στην ελληνική οικονομία κλάδο της χώρας μας.
Σύμφωνα με το newmoney.gr:

Με τις έως τώρα συζητούμενες αυξήσεις -αύξηση ΦΠΑ διαμονής, κατάργηση συντελεστών σε νησιά και αύξηση ΦΠΑ μεταφορών- ο κλάδος του τουρισμού θα φέρει στη πλάτη του επιπλέον βάρος άνω των 500 εκατ. ευρώ και πλήγμα στην ανταγωνιστικότητά του σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες. Αυτό επεσήμανε στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Ανδρέας Ανδρεάδης κατά τη διάρκεια της τρίτης Περιφερειακής Εκδήλωσης του Συνδέσμου, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

«Ενώ είχαμε όλες τις προϋποθέσεις για να κάνουμε ακόμα ένα ρεκόρ, με 25 εκατ. διεθνείς αφίξεις και πάνω από 14 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα, δύσκολα θα το επιτύχουμε. Όσο δεν κλείνει η συμφωνία με τους εταίρους μας και δεν επιστρέφει η ηρεμία και η ρευστότητα στην οικονομία μας, τόσο δυσκολεύουν τα πράγματα και δημιουργούνται νέα εμπόδια για την επίτευξη των στόχων μας.

Ακούμε πάρα πολλά σχετικά με τα μέτρα που θα πρέπει να πάρουμε. Ένα είναι βέβαιο, θα πρέπει να επέλθει συμφωνία και η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί με κάθε διαθέσιμο διαπραγματευτικό εργαλείο να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αύριο για όλους εμάς. Είναι καθήκον όλων των κοινωνικών εταίρων αυτή τη στιγμή να υποστηρίξουμε την Κυβέρνηση. Και θα πρέπει να το κάνουμε τώρα. Δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια ώρα παραπάνω.

Όμως, υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος που λέει για πόσο καιρό ακόμα οι υγιείς επιχειρήσεις θα μπορούν να σηκώνουν όλα τα βάρη; Για πόσο ακόμα θα είναι υγιείς χωρίς χρηματοδότηση, χωρίς περιθώριο να κινηθούν, χωρίς αγορά για κατανάλωση;

Σε περίπτωση που αυξηθεί κι ο ΦΠΑ της εστίασης στο 23% από 13% σήμερα, θα αποτελέσει τελειωτικό χτύπημα για τον τουρισμό, θα οδηγήσει σε 100.000 χαμένες θέσεις εργασίας και έως 2% μείωση του ΑΕΠ», ανέφερε ο κ. Ανδρεάδης.
Οσον αφορά την περιφερειακή εκδήλωση του ΣΕΤΕ στόχος ήταν η επαφή του Συνδέσμου με το σύνολο των επιχειρηματιών του ελληνικού τουρισμού οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή και η παρουσίαση του ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Marketing της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο συγκεκριμένος στρατηγικός σχεδιασμός, αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο Marketing Plan των τουριστικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας. Αποτελεί δε τη βάση για την ενίσχυση και εξέλιξη του συμβουλευτικού ρόλου του ΣΕΤΕ τόσο για τη συνεργασία με τις τοπικές αρχές, όσο και για την εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής branding σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Το πλάνο, περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από κάθε περιοχή ξεχωριστά και ανά προσφερόμενο προϊόν, δημιουργώντας ένα αναλυτικό οδικό χάρτη έως το 2020. Πιο συγκεκριμένα, αναλύει τα στοιχεία ζήτησης και προσφοράς, τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, το χαρτοφυλάκιο των τουριστικών προϊόντων που πρέπει να αναπτυχθούν ή να ενισχυθούν, καθώς και την επικοινωνιακή πλατφόρμα η οποία θα προωθήσει τον προορισμό διεθνώς.
Ο Προέδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και τους επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα. Το Περιφερειακό Γραφείο Κεντρικής Μακεδονίας ήδη ολοκλήρωσε, ως στρατηγικός σύμβουλος της Περιφέρειας, των τοπικών αρχών, της τοπικής επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας του τουρισμού, ένα ολοκληρωμένο οδικό χάρτη που θα αναδείξει και θα ενισχύσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας.»
Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσίασε το αναλυτικό πλάνο ενεργειών, δηλώνοντας ότι «η συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τις τοπικές αρχές και κοινωνία του τουρισμού, έχει αποδώσει καρπούς και αποτελέσματα, καθιστώντας την πρότυπο μοντέλο συνεργασίας στην Ελλάδα. Εκτός από τις δράσεις προβολής που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και τις προγραμματισμένες ενέργειες, η εκπόνηση του Marketing Plan της Περιφέρειας είναι το πρώτο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τοπική διαβούλευση και οριστικοποίηση εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος, ενώ σε συνεργασία με το κράτος, στοχεύουμε σε branding εναρμόνιση της τοπικής επικοινωνίας.»
Η σειρά των περιφερειακών εκδηλώσεων του ΣΕΤΕ, ξεκίνησε από την Κεντρική Ελλάδα, συνεχίστηκε στα Ιόνια Νησιά και την Κεντρική Μακεδονία και θα ολοκληρωθεί στο Νότιο Αιγαίου και συγκεκριμένα στη Ρόδο κατά τη διάρκεια του Ιουλίου 2015.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s