TUI: «ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

Εν μέσω των ραγδαίων εξελίξεων που επηρεάζουν εν μέσω τουριστικής σεζόν και τον τουρισμό, ο μεγαλύτερος tour operator της Γερμανίας έφερε 70 Γερμανούς δημοσιογράφους και bloggers και παρουσίασε χθές το χειμερινό του πρόγραμμα 2015/ 2016.

«Παρά τις συζητήσεις γύρω από την οικονομική κρίση, έχουμε επιλέξει την Ελλάδα ως χώρα διοργάνωσης της εκδήλωσης μας. Ο τουρισμός είναι ο σημαντικότερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας και δημιουργεί μία στις πέντε θέσεις εργασίας στην Ελλάδα», δήλωσε στην ομιλία του ο κύριος Oliver Dörschuck, Tourism Managing Director της TUI Γερμανίας. Επεσήμανε επίσης ότι η Ελλάδα ήταν παραδοσιακά και παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς για τους Γερμανούς πελάτες της TUI, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση, πίσω από την Ισπανία και την Τουρκία, μεταξύ όλων των προορισμών της TUI Γερμανίας παγκοσμίως.

Κατά την τρέχουσα θερινή περίοδο, η TUI έχει καταγράψει και πάλι μεγάλη ζήτηση για διακοπές την Ελλάδα. Φέτος, ο μεγαλύτερος tour operator της Γερμανίας επέκτεινε σημαντικά το πρόγραμμά του στην Ελλάδα, αυξάνοντας τις αεροπορικές θέσεις κατά 10% σε σχέση με πέρυσι.

Συνολικά η TUIfly προσεγγίζει επτά αεροδρόμια στην Ελλάδα εξυπηρετώντας έτσι πολλά γερμανικά αεροδρόμια. Η περιοχή των Χανίων εντάχθηκε πρόσφατα στο πρόγραμμα διακοπών της TUI Γερμανίας και κατά την τρέχουσα θερινή περίοδο αναδεικνύεται ως ο πιο δυναμικά αναπτυσσόμενος τουριστικός προορισμός στην Ελλάδα. Χάρη στο νέο πρόγραμμα πτήσεων που ξεκίνησε πρόσφατα η TUIfly καθώς και στα νέα διαφοροποιημένα ξενοδοχεία που λειτουργούν υπό το εμπορικό σήμα Sensimar και TUI Best Family, η περιοχή των Χανίων βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης της TUI Γερμανίας. Επιπλέον, επεκτείνει το πρόγραμμά της σε πολλούς ακόμα μικρότερους ελληνικούς προορισμούς, όπως η Σάμος, η Κάρπαθος και η Θάσος.

Συνολικά η TUI Γερμανίας προσφέρει κατά την τρέχουσα θερινή περίοδο 452 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εστιάζοντας κυρίως σε Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Δυτική Πελοπόννησο.

«Η Ελλάδα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας και θα επιδιώξουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο Tourism Managing Director της TUI Γερμανίας, κύριος Dörschuck. Πρόσθεσε ότι η σταθερότητα και οι σύγχρονες υποδομές αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου ο τουρισμός να είναι σε θέση να επιφέρει πρόσθετη ανάπτυξη. Για παράδειγμα, αρκετά ελληνικά αεροδρόμια θα πρέπει να βελτιωθούν.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης στους Γερμανούς δημοσιογράφους περιλαμβάνεται και πρόγραμμα εκδρομών και περιηγήσεων που επιτρέπει στους παρευρισκόμενους Γερμανούς δημοσιογράφους να γνωρίσουν τα τουριστικά αξιοθέατα της Κρήτης.

 

 

Πηγή: newmoney.gr

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s