ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ HOTELBRAIN ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Τη σημαντική αυτή εξέλιξη για την ελληνική εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain- της οποίας το πλούσιο portfolio περιλαμβάνει περισσότερες από 120 μονάδες- ανάδειξε ο ιθύνων νους της Πάνος Παλαιολόγος Παλαιολόγος κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της Hotelbrain Serbia & Montenegro που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στη σερβική πόλη Novi Sad. Η Hotelsbrain Serbia & Montenegro διαθέτει νέα γραφεία στο Βελιγράδι και όπως άλλωστε προϊδεάζει και η διακριτική ονομασία διείσδυσε στην αγορά της Σερβίας και του Μαυροβουνίου. Για την ακρίβεια, έχει συνάψει δύο συμφωνητικά διαχείρισης και ξενοδοχείων και ενός ανάπτυξης. Ουσιαστικά, ασκεί το management στο πεντάστερο Hotel Park και στην αναγεννησιακού κατασκευής και ύφους πολυτελή μονάδα Hotel Leopold I, ενώ φέρει την ευθύνη για την ανάπτυξη και στη συνέχεια για τη διαχείριση του boutique ξενοδοχείου Villa Park.

«Η ζήτηση για αποτελεσματική διαχείριση ξενοδοχείων στα Βαλκάνια είναι μεγάλη. Η HotelBrain Serbia & Montenegro είναι ήδη έτοιμη να προσφέρει τεχνογνωσία που καλύπτει όλο το φάσμα της διαχείρισης και λειτουργίας ξενοδοχείων» υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο Πάνος Παλαιολόγος. Έτσι δεν θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση γιατί μετά την Ελλάδα, την Κύπρο, την Τουρκία και το Λίβανο- που αποτελούν τις υφιστάμενες και συνεχώς αναπτυσσόμενες αγορές της- η HotelBrain επέκτεινε τις δραστηριότητες της στα δύο βαλκανικά κράτη, ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο διείσδυσής της στην αγορά της Βοσνίας.

Η HotelBrain που συστάθηκε το 2000 στη Σαντορίνη και κατόπιν επέτεινε τη δράση και την εμβέλειά της και σε άλλα ελληνικά νησιά και μέσα σε λίγα χρόνια απέκτησε και σημαντική διεθνή παρουσία, διαθέτει, όπως υπογράμμισε ο ιθύνων νους της εταιρίας,  τμήμα πωλήσεων, το οποίο αναζητεί διαρκώς νέες αγορές και tour operators, με στόχο την πληρότητα των ξενοδοχείων που διαχειρίζεται. Στόχος που επιτυγχάνεται καθώς όπως απεκάλυψε ο κ. Παλαιολόγος σε πρόσφατή συνέντευξή του, ξενοδοχεία της εταιρίας στη Σαντορίνη, τη Μύκονο αλλά και σε άλλες περιοχές έχουν ήδη δεχθεί κρατήσεις για το 2016 από τη σκανδιναβική και τη βρετανική αγορά. Στην ίδια συνέντευξη είχε μεταξύ άλλων επισημάνει ότι μεταξύ των βασικών στόχων της HotelBrain συγκαταλέγεται και ο εμπλουτισμός του portfolio της με επιπλέον 15-20 νέες μονάδες για το 2016.

Να σημειωθεί ότι η HotelBrain εξασφάλισε την περασμένη άνοιξη επιπλέον κεφάλαια 3 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό fund Southbridge Europe για τη χρηματοδότηση των επενδυτικών της πλάνων.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s