ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ: «ΤΟ 80% -85% ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΟΥ THE ATHENS GATE HOTEL ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ»

 

Τη σημαντική αυτή εξέλιξη για το The Athens Gate Hotel επισημαίνει στη συνέντευξή του στο Business Travel blog ο γενικός διευθυντής της ξενοδοχειακής μονάδας Γιάννης Αδαμαντόπουλος, αποσαφηνίζοντας ότι καθοριστικό ρόλο στην εκτόξευση των διαδικτυακών πωλήσεων του ξενοδοχείου σε αυτό το ποσοστό διαδραματίζουν οι ξένοι επισκέπτες του που αποτελούν άλλωστε και την πλειονότητα της πελατείας του. Ο κ. Αδαμαντόπουλος αναφέρει διεξοδικά τις εθνικότητες που επιλέγουν και τελικά κλείνουν ηλεκτρονικά για τη διαμονή τους στην Αθήνα δωμάτιο του The Athens Gate Hotel και υπογραμμίζει με ποιο συγκεκριμένο ποσοστό συμμετέχουν και κατ’ επέκταση διαμορφώνουν το δείκτη της συνολικής πελατείας της αθηναϊκής μονάδας.

Ο γενικός διευθυντής του The Athens Gate Hotel δεν παραλείπει να υπογραμμίσει την αύξηση της τάξεως του 5%-6% που θα παρουσιάσει ο δείκτης της μέσης πληρότητας του ξενοδοχείου τη φετινή χρονιά, σε σχέση με πέρυσι.

Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο ότι σε αρκετά σημεία της συνέντευξής του, ο κ. Γιάννης Αδαμαντόπουλος αναφέρεται διεξοδικά στον παράγοντα «άνθρωπο» που επηρεάζει καταλυτικά τον τουριστικό κλάδο. «Ανήκουμε σε έναν κατ’ εξοχήν ανθρωποκεντρικό κλάδο», εξηγεί χαρακτηριστικά και πιστεύει ακράδαντα ότι «ο σημαντικότερος πυλώνας ανάπτυξης του τουρισμού είναι η ουσιαστική επένδυση στην εκπαίδευση και στην παιδεία των ανθρώπων του».

 

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι σταθμοί στην καριέρα σας και για ποιους λόγους;

Είναι σημαντικό να τονίσω ότι ο κάθε εργασιακός χώρος, καθώς και οι διαφορετικές εταιρικές κουλτούρες που συναντάει κανείς στη πορεία της επαγγελματικής του καριέρας, μόνο θετικά μπορούν να αποτιμηθούν. Στο πλαίσιο αυτό δεν θα μπορούσα να ξεχωρίσω ιδιαίτερα κάποιο σημείο, καθότι πάντα στοχεύω στον να αποκτήσω τη περισσότερη δυνατή γνώση, μέσω της ενεργής συμμετοχής μου σε πληθώρα διαφορετικών εργασιών και στόχων, κάθε εταιρείας.

Η ξενοδοχειακή αγορά αλλά και στο σύνολό της η τουριστική αγορά που επηρεάζει άμεσα και έμμεσα πολλούς τομείς της χώρας μας, έχει ένα κύριο χαρακτηριστικό, το οποίο αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιτυχίας ή και αποτυχίας, και αυτό δεν είναι άλλο από τον άνθρωπο.

Ανήκουμε σε ένα κατ’ εξοχήν ανθρωποκεντρικό κλάδο, που θέλει να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, διατηρώντας τα πραγματικά χαρακτηριστικά της Ελληνικής φιλοξενίας, και αναπτύσσοντας όμως ταυτόχρονα ικανά στελέχη εναρμονισμένα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες παγκόσμιες εξελίξεις και συνθήκες.

 

 

Εάν φροντίζεις σωστά τους συνεργάτες σου, τότε και οι ίδιοι θα θέλουν να εξυπηρετούν σωστά τους επισκέπτες!

Με βάση τις γνώσεις, την εμπειρία, την τεχνογνωσία σας, ποια θα πρέπει να είναι η φιλοσοφία λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής μονάδας και δη city σε αυτή τη δύσκολη, για τη Ελλάδα, οικονομική συγκυρία;

Στο The Athens Gate Hotel είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για το σύνολο των συνεργατών μας, καθότι αναγνωρίζουμε σε όλους κάποια χαρακτηριστικά που πραγματικά μόνο υπερηφάνεια μπορούν να προκαλέσουν και αυτά είναι, σεβασμός στην εργασία μας, συνεχής προσπάθεια προόδου, σεβασμός στον συνάδελφο και έντιμη επικοινωνία.

Ενθαρρύνουμε τη συζήτηση, την πρωτοβουλία και τις νέες ιδέες και λειτουργούμε σε μία σταθερή λογική συνεχούς επανεξέτασης και αξιολόγησης διαδικασιών και δεδομένων, στοχεύοντας πάντα στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Πολλοί λένε «Ο πελάτης έρχεται πάντα πρώτος». Εμείς το έχουμε διαμορφώσει σε λίγο διαφορετική βάση και πιστεύουμε ακράδαντα ότι το προσωπικό έρχεται πρώτο. Γιατί εάν φροντίζεις σωστά τους συνεργάτες σου, τότε και οι ίδιοι θα θέλουν να εξυπηρετούν σωστά τους επισκέπτες.

Σε ένα ξενοδοχείο πόλης όπου κατά κύριο λόγο η μέση διαμονή κυμαίνεται μεταξύ 2-3 ημερών σημαντικά σημεία είναι η ταχύτητα και η αμεσότητα των αντιδράσεων, η απρόσκοπτη λειτουργία δωματίων και λοιπών τμημάτων, καθώς και η συνεχής εμπλοκή του προσωπικού προς ένα κοινό και ξεκάθαρο στόχο.

Η έννοια της εταιρικής φήμης έχει οριστικά πάρει άλλη διάσταση, αφού πλέον κάθε λέξη, κίνηση και εμπειρία καταγράφονται καθημερινά ηλεκτρονικά και ακολουθούν το ξενοδοχείο για πάντα. Η σωστή διαχείριση, ανάλυση και αξιοποίηση των σχολίων των επισκεπτών μας είναι για εμάς πρωταρχικής σημασίας και έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην επιτυχημένη πορεία του ξενοδοχείου The Athens Gate.

 

Στο 79%-82% η μέση πληρότητα στο The Athens Gate Hotel φέτος, σημειώνοντας αύξηση 5%-6%, σε σχέση με πέρυσι

Πώς εκτιμάτε ότι θα διαμορφωθεί η τουριστική κίνηση στο Τhe Athens Gate Hotel φέτος σε σχέση με πέρυσι;

Το 2013 θεωρώ ότι μπήκαν οι βάσεις για την επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς της Αθήνας, μετά από μία σειρά πολύ δύσκολων ετών. Το 2014 φάνηκαν το πρώτα πραγματικά σημάδια ανάκαμψης και το 2015 οι αριθμοί κινήθηκαν με ιδιαίτερα θετικά πρόσημα. Οι τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας σίγουρα επηρέασαν μία κατά τα άλλα πολύ καλή χρονιά. Παρά τις δύσκολες καταστάσεις του Ιουνίου και Ιουλίου 2015 το ξενοδοχείο συνέχισε την απρόσκοπτη λειτουργία του και απέδωσε τις υπηρεσίες του, χωρίς καμία απολύτως διαφοροποίηση. Να σημειώσω ότι αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην επαγγελματική στάση των συναδέλφων μας και στη αξιοσημείωτη συμμετοχή τους στις εργασίες της εταιρείας μας. Ο δείκτης της μέσης πληρότητας στο Athens Gate θα διαμορφωθεί την τρέχουσα χρονιά στο 79%-82%, καταγράφοντας αύξηση 5%-6%, σε σχέση πέρυσι.

Αναφορικά με την Αθήνα φαίνεται ότι σταδιακά λαμβάνει τη θέση που της αρμόζει στο χάρτη με τους σημαντικότερους προορισμούς παγκοσμίως. Στο χέρι όλων μας είναι αυτή η τάση να διατηρηθεί και γιατί όχι, να πάει και ένα επίπεδο παραπάνω.

 

H πλειονότητα των πελατών του The Athens Gate Hotel προέρχεται από το εξωτερικό

Ποιο είναι το προφίλ των πελατών σας;

Οι επισκέπτες του The Athens Gate Hotel προέρχονται κυρίως από την Αμερική- σε ποσοστό της τάξεως του 34%-38%-, το Ηνωμένο Βασίλειο –αντιπροσωπεύοντας το 10%-12% της συνολικής πελατείας του Athens Gate, την Αυστραλία-7%-8%-, τον Καναδά -4%-6%- και κάποιες χώρες της Κεντρική Ευρώπης, διατηρώντας μέση διαμονή 2-3 ημερών. Η πλειονότητα των πελατών του The Athens Gate Hotel είναι ξένοι ταξιδιώτες που επιλέγουν για τη διαμονή τους το ξενοδοχείο για λόγους είτε επαγγελματικούς είτε αναψυχής. Σημαντικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη διαδραματίζει η χρήση του διαδικτύου την οποία αξιοποιεί το μεγαλύτερο ποσοστό της πελατείας του The Athens Gate Hotel, με αποτέλεσμα το 80%-85% των πωλήσεών μας να αντιπροσωπεύουν οι διαδικτυακές κρατήσεις.

Θα έλεγα ότι είναι επισκέπτες δυνατότητας μέσης ταξιδιωτικής δαπάνης, οι οποίοι συνειδητοποιημένα επιλέγουν την Αθήνα να επισκεφτούν, αναγνωρίζοντας απόλυτα την ιστορική σημασία της πόλης μας.

Η αγορά της Κίνας αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμα πιο δυναμικά τα επόμενα χρόνια, ενώ θεωρώ ότι συνεχώς νέες αγορές θα εμφανίζονται λόγω και των σημαντικών γεωπολιτικών αλλαγών, που παρατηρούμε να συντελούνται αυτή την περίοδο.

 

Ο σημαντικότερος πυλώνας ανάπτυξης του τουρισμού είναι η ουσιαστική επένδυση στην εκπαίδευση και στην παιδεία των ανθρώπων του!


 Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζετε σαν γενικός διευθυντής του Athens Gate; Και σε ποιους άξονες βασίζεται το επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης του ξενοδοχείου τα επόμενα χρόνια;

Έχοντας τη συνεχή υποστήριξη της διοίκησης και του συνόλου του προσωπικού θεωρώ ότι τα όποια προβλήματα εμφανίστηκαν ή εμφανίζονται, αντιμετωπίζονται ομαλά, με γνώμονα πάντα το προσωπικό μας και τους επισκέπτες μας.

Αναφορικά με την πορεία της αγοράς είναι επιβεβλημένο να υπάρξει απόλυτη σταθεροποίηση της λειτουργίας της χώρας, και διατήρηση της θετικής εικόνας των ξενοδοχειακών και τουριστικών Υπηρεσιών.

Η ανάγκη περαιτέρω εκπαίδευσης του προσωπικού και η ανάπτυξη πραγματικά ικανών και σφαιρικά ενημερωμένων στελεχών, είναι ο σημαντικότερος πυλώνας ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς.

Γνωρίζετε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί στη χώρα μας πραγματικά εξαιρετικής αισθητικής και αρχιτεκτονικής ξενοδοχειακά συγκροτήματα και καταλύματα, τα οποία όμως απαιτούν υποστήριξη από ένα άριστο εκπαιδευμένο προσωπικό. Με απλά λόγια το πόσο ακριβά μπορείς να πουλήσεις ένα δωμάτιο δεν εξαρτάται πλέον μόνο από μία εξαιρετική θέα. Εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το προσωπικό και την εμπειρία διαμονής που αποκομίζει ο κάθε επισκέπτης. Η συνολική εμπειρία κρίνει το αποτέλεσμα της διαμονής, καθώς και το αποτέλεσμα της προσπάθειας όλου του προσωπικού.

Επομένως ο δρόμος είναι ξεκάθαρος, και δεν είναι άλλος από την ουσιαστική επένδυση στην εκπαίδευση και στην παιδεία των ανθρώπων του τουρισμού. Αρκεί μόνο να δούμε τα προγράμματα ανάπτυξης της εκπαίδευσης που εφαρμόζουν οι «ανταγωνίστριες» χώρες και αμέσως θα αντιληφτούμε ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.

 

Στην 4η θέση με κριτήριο την καλύτερη θέα στον κόσμο πλασαρίστηκε το The Athens Gate Hotel.

Το τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο The Athens Gate βρίσκεται σε ένα από τα κεντρικότερα και ιστορικά σημεία της Αθήνας, ακριβώς απέναντι από τις Στήλες του Ολυμπίου Διός. Διαθέτει 99 δωμάτια πλήρως ανακαινισμένα με όλες τις σύγχρονες ανέσεις. Όλα τα μπροστινά δωμάτια έχουν μοναδική θέα προς το ναό του Ολυμπίου Διός και την ανατολική πλευρά της Αθήνας, ενώ τα πίσω δωμάτια του 7ου ορόφου έχουν θέα προς την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα. Στον 8ο όροφο βρίσκεται το Bar-Restaurant του ξενοδοχείου, όπου ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει τον καφέ ή το ποτό του με εκπληκτική θέα σε όλη την Αθήνα, την Ακρόπολη, το Λυκαβηττό αλλά και όλα τα μεγάλα αξιοθέατα της πόλης. Η θέα που προσφέρει το εστιατόριo έχει χαρακτηριστεί ως η 4η καλύτερη θέα στον κόσμο σύμφωνα με τα σχόλια των επισκεπτών στην ταξιδιωτική ιστοσελίδα tripadvisor.

Την πλαϊνή πρόσοψη του ξενοδοχείου κοσμεί  ένα γλυπτό έργο του Νίκο Αλεξίου, ο οποίος εκπροσώπησε την Ελλάδα στην ΒΙΕΝΑΛΕ της Βενετίας το 2007. Το έργο ονομάζεται «Πέπλο της Αμαλίας» και αναπαριστά ένα γυναικείο πέπλο σε διαστάσεις 18,5 επί 4,5 μέτρα.

Το διακριθέν για την eco friendly πολιτική του ξενοδοχείο- κατετάγη στην πρώτη θέση ως το ξενοδοχείο με τη μεγαλύτερη ενεργειακή εξοικονόμηση, σύμφωνα με έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου- ανακαινίστηκε πλήρως το 2007 και ανήκει στον επιχειρηματία Θέμη Μουρούζη ο οποίος έχει συμμετοχή στα ξενοδοχεία Electra Palace.

 

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s