ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗ: « Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ»

Προτού ακόμα αποκτήσουν την ιδιότητα και της ξενοδόχου, επισκέπτονταν σχεδόν κάθε καλοκαίρι τον αγαπημένο τους ελληνικό προορισμό: τη Μύκονο για να απολαύσουν τη μοναδικότητα του κυκλαδίτικου νησιού. Έχοντας ταυτόχρονα εις γνώση τους ότι η επένδυση στον κοσμοπολίτικο ελληνικό προορισμό είναι εξασφαλισμένη, η Ελπίδα Στρατηγάκη και η φίλη της Εύα Χατζηνικόλα αποφάσισαν να επενδύσουν στο νησί των ανέμων και έτσι το 2006 το ξενοδοχειακό Yakinthos Residence στον Πάνορμο Μυκόνου δέχτηκε τους πρώτους του πελάτες.

Όπως σχετικά εξηγεί στο Business Travel blog η κυρία Ελπίδα Στρατηγάκη «η Μύκονος είναι το νησί που αγαπάμε. Αποφασίσαμε να επενδύσουμε στο δημοφιλή παγκοσμίως ελληνικό προορισμό θεωρώντας ότι παρόλο που δεν θα πάρουμε ποτέ πίσω τα χρήματά μας, εντούτοις είναι μια επένδυση που έχει πάντα αξία και ποτέ δεν απογοητεύει». Αδιαμφισβήτητο γεγονός καθώς λόγω της παγκόσμιας εμβέλειας και αναγνωρισιμότητας του νησιού, η Μύκονος «πλημμυρίζει» κάθε χρόνο από χιλιάδες τουρίστες από διάφορα μέρη της γης, πασίγνωστες προσωπικότητες από το διεθνές jet set και φυσικά από τους big spenders της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Τα ποσά που ξοδεύουν για τις διακοπές τους στη Μύκονο σκαρφαλώνουν κάθε χρόνο σε δυσθεώρητα και ασύλληπτα νούμερα, δίνοντας στον προορισμό των διακοπών τους το ρόλο του πρωταγωνιστή στο τουριστικό συνάλλαγμα της Ελλάδας.

«Επιλέγουν τη Μύκονο οι τουρίστες αυτοί γιατί τους προσφέρει τα πάντα», δηλώνει χωρίς περιστροφές η κυρία Στρατηγάκη. Και σπεύδει να αποσαφηνίζει λέγοντας ότι «είναι το μοναδικό κυκλαδίτικο νησί που διαθέτει τόσο πολλές όμορφες παραλίες- εναπόκεινται στη θέληση και διάθεση του επισκέπτη εάν θέλει να επισκεφτεί τις πολυσύχναστες ή τις απομακρυσμένες και ήρεμες παραλίες-διαθέτει πληθώρα ξενοδοχείων, καταλυμάτων, εστιατορίων, καταστημάτων κλπ. και ο ταξιδιώτης από την πρώτη στιγμή που φτάσει στη Μύκονο «συλλαμβάνει» μια θετική ενέργεια». Ταυτόχρονα και το σημαντικότερο σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια του Yakinthos Residence «είναι το service, η άκρως επαγγελματική εξυπηρέτηση στους τουρίστες. Την πολιτική αυτή υιοθετεί η πιο μικρή ταβέρνα έως το πολυτελέστατο ξενοδοχειακό συγκρότημα είτε πρόκειται για απλό επισκέπτη είτε big spender. Όλοι απολαμβάνουν την εξυπηρέτηση εκείνη που εκτιμώ ότι δεν θα βρουν σε άλλο νησί κι θα τους κάνει να νιώσουν ότι ζουν σε ένα μικρό παράδεισο και το μόνο για το οποίο έχουν να νοιαστούν είναι το πώς θα περάσουν καλά στις διακοπές τους».

Η υψηλού επιπέδου μυκονιάτικη φιλοξενία – εξυπηρέτηση αποδεικνύεται ότι εισπράττεται και επιβραβεύεται από τους ταξιδιώτες της υφηλίου οι οποίοι και της δίνουν υψηλότερα ποσοστά επισκεψιμότητας και ικανοποίησης σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς όπως η Ίμπιζα, η Σαρδηνία, το St.Tropez κλπ. Μεταξύ των τουριστών που επέλεξαν για τις διακοπές τους το ξακουστό σε όλη την υφήλιο νησί ήταν οι Άγγλοι, οι Ιταλοί- η Μύκονος μοιάζει με ιταλική αποικία τον Αύγουστο λόγω της αθρόας προσέλευσης ταξιδιωτών από τη γειτονική χώρα- οι Αμερικάνοι, οι Γάλλοι, οι Ελβετοί, οι Ινδοί, οι Κινέζοι, οι Ισραηλίτες κ.ά.

Οι εθνικότητες αυτές ανταποκρίνονται στο μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Μυκόνου «αφήστε μας να σας προσφέρουμε ανέμελες διακοπές, αφήστε μας να σας κακομάθουμε» την οποία θα υλοποιούσε η πολυπράγμων Ελπίδα Στρατηγάκη που έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων, σκηνοθεσία κινηματογράφου, ανωτέρα σχολή τουριστικών επαγγελμάτων στη Ρόδο και το τελευταίο της βιβλίο έχει τίτλο «Τέσσερις ζωές… and the beat goes on». Για την ακρίβεια την απάντηση αυτή δίνει δεχόμενη ανάλογη ερώτηση από το Business Travel Blog αλλά σπεύδει να τονίσει ότι «η Μύκονος είναι το μοναδικό νησί που δεν κάνει διαφήμιση. Δεν είναι απαραίτητη καθώς ο κοσμοπολίτικος προορισμός έχει αγγίξει το υψηλότερο σημείο αναγνώρισης και προβολής του».

Κάθε χρόνο υλοποιείται πρόγραμμα ανακαίνισης στο Yakinthos Residence

Δίπλα σε μία από τις δημοφιλέστερες παραλίες της Μυκόνου, στον Πάνορμο είναι χτισμένο το ξενοδοχειακό συγκρότημα Yakinthos Residence το οποίο διαθέτει συνολικά δώδεκα παραδοσιακά χτισμένα studios και διαμερίσματα με θέα στη θάλασσα, όπου στο καθένα μπορούν να φιλοξενηθούν 2-5 άτομα. Το Yakinthos Residence αποτελεί ιδανικό πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα για τους επισκέπτες προσφέροντας τους πληθώρα ανέσεων και το κυριότερο την αυθεντική εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.

Η επένδυση για την κατασκευή και τη λειτουργία του Yakinthos Residence το 2006 άγγιξε το 1,5 εκατ. ευρώ. Ωστόσο κάθε χρόνο υλοποιείται πρόγραμμα ανακαίνισης στο μυκονιάτικο ξενοδοχειακό συγκρότημα καθώς «χωρίς ανακαίνιση δεν μπορεί να προχωρήσει καμία επιχείρηση πόσω μάλλον τουριστική», δηλώνει με νόημα η κυρία Στρατηγάκη. Το 2015 «έτρεξε» πρόγραμμα ανακαίνισης στα έπιπλα, τη διακόσμηση και στον περιβάλλοντα χώρο του Yakinthos Residence.

Η πλειονότητα των πελατών του είναι Ιταλοί και Βρετανοί και έπονται οι Αμερικάνοι, οι Γάλλοι, οι Ισπανοί κλπ. Πρόκειται για τουρίστες που ανήκουν στην ανώτερη μεσαία τάξη, ως επί των πλείστων.

Παρόλο που η φετινή χρονιά ξεκίνησε δυναμικά, εντούτοις και όπως είναι γνωστό σε όλους μας «οι επισκέπτες τηρούσαν για ένα δεκαπενθήμερο στάση αναμονής λόγω των πολιτικών εξελίξεων και κατόπιν οι κρατήσεις επανήλθαν στον κανονικό τους ρυθμό», συνηγορεί και η κυρία Στρατηγάκη. Η ίδια εκτιμά ότι εφόσον δεν υπάρξουν απρόοπτες καταστάσεις στην Ελλάδα το 2016 που θα κάνουν το ξένο επισκέπτη επιφυλακτικό, τότε η σεζόν προμηνύεται πολύ καλή για το Yakinthos Residence.

Ο ένας και σημαντικότερος σταθμός στα χρόνια λειτουργίας του μυκονιάτικου ξενοδοχειακού συγκροτήματος είναι «η μετάβαση στην εποχή του διαδικτύου. Άνοιξε όχι μόνο ένα παράθυρο αλλά στην κυριολεξία μια πόρτα για να καταστεί ευρύτατα γνωστό το Yakinthos Residence. Ήρθε σε επαφή με ξένα τουριστικά κανάλια και τους individuals επισκέπτες που μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του να γνωρίσουν το ξενοδοχειακό συγκρότημα και να προβούν σε απευθείας κρατήσεις», εξηγεί αναλυτικά η ιδιοκτήτρια της μονάδας.

 

Στη διαχείριση του Yakinthos Residence η νέα γενιά

Η ίδια δεν παραλείπει να επισημάνει ότι ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται τη νέα γενιά που θα τον εμπλουτίσει με νέες ιδέες, απόψεις, δημιουργικότητα κλπ. Και χωρίς να κρύβει τον ενθουσιασμό της δηλώνει «ευτυχώς εμείς έχουμε την τύχη ο Χρήστος Χατζηιωάννου που είναι ο γιος της Εύας Χατζηνικόλα να αποτελεί τη νέα γενιά του Yakinthos Residence και με την ίδια, με τη δική μας αγάπη, το ίδιο αμείωτο ενδιαφέρον ανέλαβε πριν από δύο χρόνια τη διαχείριση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος».

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s