ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΛΑΝΗΣ: «ΘΑ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ BRAND NAME MEDITERRANEAN PALACE HOTEL ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ»

 

 

Με τη ξεκάθαρη δήλωση αυτή ο γενικός διευθυντής του πολυτελούς Mediterranean Palace Hotel κ. Γιάννης Ασλάνης αποκαλύπτει στη συνέντευξή του στο Business Travel blog τον απώτερο στόχο του επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης της θεσσαλονικιώτικης πεντάστερης μονάδας για τα επόμενα τρία χρόνια. Και σπεύδει να αναφέρει τους βασικούς άξονες της αναπτυξιακής στρατηγικής του Mediterranean Palace Hotel μεταξύ των οποίων είναι η προσέγγιση νέων αγορών και κυρίως εκείνων με τις οποίες συνδέεται αεροπορικώς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη νύμφη του Θερμαϊκού, η βελτίωση των παρεχόμενων υψηλών υπηρεσιών προς τους επισκέπτες του, η ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού, η διατήρηση των υφιστάμενων και η προσέλκυση νέων αγορών κλπ.

Ταυτόχρονα, ο γενικός διευθυντής του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος δηλώνει απερίφραστα ότι τη φετινή χρονιά θα καταγραφεί αύξηση στα έσοδα του Mediterranean Palace Hotel, σε σχέση με πέρυσι. Για την ακρίβεια η αύξηση θα πιάσει «ποσοστό της τάξεως του 5%, ενώ ο δείκτης της μέσης πληρότητας θα διαμορφωθεί στα ίδια, με πέρυσι, επίπεδα», τονίζει αποκαλυπτικά ο κ. Ασλάνης.

Παράλληλα, στη συνέντευξή του στο Business Travel blog δεν παραλείπει και επισημαίνει ότι «η αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια δεν αποτυπώνεται προς το παρόν στα έσοδα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και γίνεται προσπάθεια από τους εμπλεκόμενους φορείς, εταιρίες και επιχειρηματίες να καλυφθούν οι απώλειες από την εγχώρια αγορά».

Χωρίς φειδώ λόγων ο κ. Ασλάνης που ασκεί καθήκοντα γενικού διευθυντή στο Mediterranean Palace Hotel από το άνοιγμα του ξενοδοχείου, υπογραμμίζει ποιος είναι ο αναχαιτιστικός παράγοντας στην αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα σημειώνει και συνάμα συστήνει ότι «ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ του νομού Θεσσαλονίκης θα έπρεπε και θα μπορούσε να είναι ο κεντρικός συντονιστικός φορέας των δράσεων και της χάραξης τουριστικής πολιτικής».

Καταλήγοντας ο γενικός διευθυντής του Mediterranean Palace Hotel υπογραμμίζει τον ανασταλτικό ρόλο των οικονομικοπολιτικών συνθηκών στην Ελλάδα στη σύνταξη νέων επενδυτικών σχεδίων του ομίλου Σεραφείμ Δεδέογλου στο portfolio του οποίου ανήκει η ξενοδοχειακή μονάδα. Και με νόημα συμπληρώνει « σκέψεις υπάρχουν, άλλα δεν είναι ώριμες ώστε να αναφερθούν στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

 

 

Από την πολυτελή εργασία και εμπειρία σας στο πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα Μediterranean Ρalace Hotel ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις, αναμνήσεις τις οποίες ανακαλείτε;

Η πρώτη μου σκέψη είναι η ημερομηνία του opening του ξενοδοχείου στις 10 Δεκεμβρίου 1997. Τότε πολύ νεότερος και με μικρή εμπειρία στο τουριστικό – ξενοδοχειακό χώρο, χρειάστηκε να τοποθετήσουμε το Mediterranean Palace στην αγορά της Θεσσαλονίκης. Μια περίοδο που πέντε αστέρων κλίνες έλλειπαν από το ξενοδοχειακό δυναμικό της πόλης, τη χρονιά που η Θεσσαλονίκη ήταν πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης και με αυξημένη θα έλεγα ζήτηση.

Μια από τις πιο χαρακτηριστικά ωραίες αναμνήσεις από την περίοδο εκείνη, είναι η ανοιχτή αγκαλιά, η διάθεση να με βοηθήσουν και η συνεργασία που είχα τότε με την πλειοψηφία των συναδέλφων διευθυντών και ιδιοκτητών ξενοδοχείων της πόλης. Η προθυμία τους να με βοηθήσουν στην ένταξη στον καινούργιο επαγγελματικό χώρο ήταν πέρα από το αναμενόμενο, αν και με πολλούς θα ήμασταν ανταγωνιστές!

Ποια θεωρείτε ότι είναι η σημαντικότερη επιτυχία σας σαν διευθυντής του πεντάστερου θεσσαλονικώτικου ξενοδοχείου;

Αν και δεν μου αρέσει να μιλώ για τον εαυτό μου, προτιμώ να με κρίνουν άλλοι, ως πιο σημαντική επιτυχία θεωρώ την διαχείριση των τελευταίων ετών κατά την περίοδο της οικονομικής και πολιτικής κρίσης στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι καταφέραμε σε αυτό το αβέβαιο και δύσκολο επιχειρηματικά περιβάλλον τα τελευταία χρόνια να κάνουμε τις σωστότερες επιλογές ώστε να διατηρήσουμε μια υγιή επιχείρηση. Οι κινήσεις μας τόσο στο πεδίο της τιμολογιακής πολιτικής, όσο και στη διαχείριση του προσωπικού επέτρεψαν την δημιουργία συνθηκών σταθερότητας.

Με σταθερό πολιτικό περιβάλλον θα αποτυπωθεί και σε νούμερα η αυξητική τάση για το 2016

Πώς εκτιμάτε ότι θα διαμορφωθεί η τουριστική κίνηση στο ξενοδοχείο τη φετινή χρονιά σε σχέση με πέρυσι;

Για φέτος πιστεύω ότι η τουριστική κίνηση στο ξενοδοχείο θα είναι έχει μια μικρή αύξηση της τάξης του 5% σε έσοδα με σταθερή την πληρότητα σε σχέση με πέρυσι. Για το 2016 προβλέπω μια αυξητική τάση στη ζήτηση, και θέλω να πιστεύω ότι με ένα σταθερό πολιτικό περιβάλλον αυτή η τάση θα αποτυπωθεί και στα νούμερα.

Η ελληνική αγορά πρωταγωνιστεί στις διανυκτερεύσεις στο Mediterranean Palace Hotel

Ποιο είναι το προφίλ των πελατών σας;

Το ξενοδοχείο τα τελευταία χρόνια και κυρίως εξαιτίας της μεγάλης πτώσης της ελληνικής αγοράς, έστρεψε την προσοχή του στον κλασσικό τουρισμό, μια προσπάθεια που συνέπεσε με το άνοιγμα και της πόλης μας σε αγορές των Βαλκανίων, της Τουρκίας, του Ισραήλ και της Κεντρικής Ευρώπης. Η ελληνική αγορά εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση στις διανυκτερεύσεις και ακολουθούν Ισραήλ, Αμερική, Γερμανία, Τουρκία, Βουλγαρία και Κύπρος. Σαφώς ο στόχος μας είναι η διατήρηση των υφιστάμενων αλλά και προσέλκυση νέων πελατών – αγορών. Βασική μας προτεραιότητα είναι και ο συνεδριακός τουρισμός.

Το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης

Σε ποιους άξονες βασίζεται το επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης του Mediterranean Ρalace Hotel τα επόμενα τρία χρόνια;

Η προσέγγιση νέων αγορών κυρίως αυτών που συνδέεται αεροπορικώς η Θεσσαλονίκη, η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους φιλοξενούμενους μας και τέλος η ισχυροποίηση του brand name μας στις αγορές – στόχους, είναι οι βασικοί άξονες που θα αφιερώσουμε χρόνο και χρήμα με σκοπό την ανάπτυξη και εδραίωση του ξενοδοχείου τα επόμενα χρόνια.

 

Η τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη

Πώς πιστεύετε ότι θα διαμορφωθεί η τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη τη φετινή χρονιά, σε σύγκριση με το περασμένο έτος;

Η τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια καταγράφει μια σημαντική αύξηση. Η αύξηση αυτή βέβαια προς το παρόν δεν αποτυπώνεται στα έσοδα των ξενοδοχείων διότι ακόμη γίνεται προσπάθεια για να καλυφτεί το κενό της απώλειας διανυκτερεύσεων από την εγχώρια αγορά. Η πόλη τα τελευταία χρόνια κινητοποιήθηκε με σκοπό την προσέλκυση νέων αγορών ή την αύξηση του μεριδίου αγοράς στις υφιστάμενες. Η «Διπλωματία πόλεων» του Δήμου Θεσσαλονίκης, οι δράσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η αναγέννηση των παραδοσιακών καθώς και η διοργάνωση νέων κλαδικών εκθέσεων της ΔΕΘ-HELEXPO, η ίδρυση του Thessaloniki Conventions Bureau και τέλος η επιμονή προσπάθεια ιδιωτικών τουριστικών επιχειρήσεων πιστεύω ότι θα αποδώσει ακόμη περισσότερο και θα προσδώσει θετικό πρόσημο στην τουριστική κίνηση στη πόλη μας.

Μεγάλο πρόβλημα η έλλειψη ενός κεντρικού συντονιστικού τουριστικού φορέα στη Θεσσαλονίκη

Θεωρείτε ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν ή θα πρέπει κάτι να βελτιωθεί ή ακόμα και να το εμπλουτίσει ώστε να αυξηθεί η τουριστική κίνηση στη νύμφη του Θερμαϊκού;

Οι φορείς και οι τουριστικές επιχειρήσεις της πόλης έχουν αντιληφθει την αναγκαιότητα για συντεταγμένη τουριστική προβολή. Το μεγάλο πρόβλημα μας είναι η έλλειψη ενός κεντρικού συντονιστικού φορέα όλων των δράσεων και χάραξης τουριστικής πολιτικής. Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Ν. Θεσσαλονίκης θα έπρεπε και θα μπορούσε να είναι ο φορέας που θα συνένωνε δημιουργικά όλους τους υπόλοιπους με σκοπό την επίτευξη του κοινού μας στόχου.

 

Σκέψεις υπάρχουν αλλά …

Ποια είναι τα επόμενα επενδυτικά πλάνα του ομίλου Σεραφείμ Δεδέογλου στην ελληνική τουριστική αγορά;

Οι υπάρχουσες πολιτικές και οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα λειτούργησαν ανασταλτικά ως προς τη σύνταξη νέων επενδυτικών σχεδίων. Σκέψεις υπάρχουν, άλλα δεν είναι ώριμες ώστε να αναφερθούν στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

 

 

Στο portfolio του ομίλου Σεραφείμ Δεδέογλου το Mediterranean Palace Hotel

Δίπλα σε μία από τις πιο γραφικές και ιστορικές περιοχές της Θεσσαλονίκης, στα Λαδάδικα, βρίσκεται το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα Mediterranean Palace Hotel. Διαθέτει μεταξύ άλλων 111 δωμάτια και 7 σουίτες, συνεδριακές αίθουσες που μπορούν να φιλοξενήσουν από 20 έως 400 άτομα κλπ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διακόσμηση του lobby έγινε λαμβάνοντας υπόψη την αριστοκρατική ατμόσφαιρα της Θεσσαλονίκης του ’30.

Το Mediterranean Palace Hotel συγκαταλέγεται στο portfolio του ομίλου Σεραφείμ Δεδέογλου, ενώ κάτω την ομπρέλα του βρίσκεται από το 2004 και το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα Grand Hotel Palace στη Θεσσαλονίκη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος του ομίλου, Σεραφείμ Δεδέογλου εμπνεόμενος από την επιτυχία του πρώτου ξενοδοχείου του πέντε αστέρων, του Mediterranean Palace, στο κέντρο της πόλης, το 2002 σκέφτηκε τη δημιουργία ενός ακόμη 5άστερου ξενοδοχείου. Στόχος της νέας του δημιουργίας ήταν η κάλυψη των αναγκών της πόλης σε συνεδριακούς χώρους.

Υστερα από δύο χρόνια, το 2004, πραγματοποιήθηκαν τα λαμπρά εγκαίνια του Grand Hotel Palace, επί της οδού Μοναστηρίου.

Η αρχική επένδυση είχε υπολογιστεί στα 25 εκατ. ευρώ, η οποία, όμως, με τις διάφορες προσθήκες στο αρχικό κτίσμα, έφτασε στα 35 εκατ. ευρώ.

Μέσα στα 10 χρόνια λειτουργίας του, το Grand Hotel Palace είχαν επιλέξει για τη διαμονή τους στη νύμφη του Θερμαϊκού περισσότεροι από 500.000 επισκέπτες.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s