ΗΡΩ ΧΑΤΖΗΛΙΑ: «ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΟ HERA HOTEL»

Στην αποκάλυψη αυτή προβαίνει η ιδιοκτήτρια του boutique αθηναϊκού ξενοδοχείου Hera Hotel, Ηρώ Χατζηλία απαντώντας στην ερώτηση για το ποιος είναι ο κυριότερος λόγος που την προέτρεψε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον ελληνικό τουρισμό και συγκεκριμένα με τον ξενοδοχειακό κλάδο. Στη συνέντευξή της στο Business Travel blog δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι έχοντας μόλις ολοκληρώσει τις σπουδές της, σκεφτόταν να εργαστεί στον κλάδο της επικοινωνίας αλλά η επαγγελματική πρόταση που δέχτηκε από τον πατέρα της- το γνωστό χρηματιστή Βασίλη Χατζηλία που επένδυσε στην αθηναϊκή ξενοδοχιακή αγορά και έθεσε το 2004 σε λειτουργία το ξενοδοχείο- κόσμημα στην καρδιά της Αθήνας (ανακαινίζοντας πλήρως το Hera Hotel), ήταν άκρως δελεαστική. Χωρίς δεύτερη σκέψη και «μπολιασμένη» από μικρή ηλικία με το «μικρόβιο» των ξενοδοχείων, ξεκίνησε να εργάζεται στην ιδιόκτητη ξενοδοχειακή μονάδα, έχοντας σήμερα εγγράψει στο βιογραφικό της προϋπηρεσία, εμπειρία και τεχνογνωσία 11 συναπτών ετών.

Μια απόφαση που χωρίς υπερβολές ήταν η πλέον αρμόζουσα. Και αυτό γιατί όπως αποδεικνύεται και στη συνέντευξή της, η Ηρώ Χατζηλία- αποτελώντας ουσιαστικά την πρώτη γενιά της ξενοδοχειακής επιχείρησης- αγαπά τη δουλειά της και με αξιοζήλευτο μεράκι, περισσή θέληση, συνεχή «επαγρύπνηση» για τις ραγδαίες εξελίξεις που συντελούνται στην παγκόσμια ξενοδοχιακή και δη της «πλεονεκτικής», για τα έσοδα του ξενοδοχείου, γνώσης των εργαλείων και των παροχών του διαδικτύου, εξελίσσει συνεχώς τη δουλειά της. Το ονοματεπώνυμό της άλλωστε έγινε πριν από λίγους μήνες ευρύτατα γνωστό καθώς αποτελεί, σύμφωνα με την παρουσίαση της Google, επιτυχημένο και προς μίμηση παράδειγμα επιχειρηματιών που ενστερνίστηκαν τη χρήση των διαδικτυακών εργαλείων για να καταστήσουν γνωστή την εταιρία τους στη χωρίς γεωγραφικά όρια ψηφιακή εποχή, αποκομίζοντας τα ανάλογα οφέλη.

Έτσι, δεν θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση γιατί όλοι μέσα στο ξενοδοχείο μιλάνε αγγλικά καθώς «το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών μας προέρχεται από την αμερικανική αγορά, ενώ στη δεύτερη θέση έρχονται οι Άγγλοι και έπονται οι Αυστραλοί», εξηγεί σχετικά η κυρία Χατζηλία.

Παράλληλα στη συνέντευξή της η ιδιοκτήτρια του Hera Hotel υπογραμμίζει τα συγκριτικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του πολυτελούς boutique ξενοδοχείου μεταξύ των οποίων είναι η φιλική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση του επισκέπτη ο οποίος δεν αντιπροσωπεύει ένα απρόσωπο νούμερο δωματίου αλλά είναι η κυρία ή ο κύριος τάδε. Και «με την επιλογή σωστών συνεργατών έχουμε καταφέρει να έχουν ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο, με απώτερο στόχο να κερδίζουμε όλο και περισσότερους πελάτες», λέει με νόημα η κυρία Χατζηλία.

Η ίδια σπεύδει να σημειώσει ότι αέναη είναι η προσπάθεια για βελτίωση του προϊόντος τους προκειμένου να ανταποκριθούν με αξιώσεις στα νέα δεδομένα του κλάδου. Για το λόγο αυτό το πρόγραμμα ανακαίνισης των δωματίων του Hera Hotel που ξεκίνησε την τρέχουσα χρονιά θα εξακολουθήσει και το 2016, ενώ η ιδιοκτησία θα προβεί στον εκ νέου σχεδιασμό της ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, τον τέταρτο μέσα σε 10 χρόνια!!!

11350584_10153434782842932_5995918983927680793_n

Για ποιους λόγους αποφάσισες να ασχοληθείς και να εργαστείς στον τουριστικό και δη στο ξενοδοχειακό κλάδο;

H ενασχόληση μου με  το κλάδο θα μπορούσα να πάω ότι ήταν κάπως τυχαία. Ανέκαθεν,σαν οικογένεια, μας άρεσαν τα ταξίδια και πάντα από μικρή είχα το « μικρόβιο» με τα ξενοδοχεία. Μου άρεσε να βλέπω καινούργια και διαφορετικά είδη ξενοδοχείων και χάζευα λεπτομέρειες τους. Το 1999 ο πατέρας μου αποφάσισε να επενδύσει , αγοράζοντας το ξενοδοχείο, παρόλο που προερχόταν από εντελώς διαφορετικό επαγγελματικό κλάδο. Το 2004 , μετά και την πλήρη ανακαίνιση του, μου πρότεινε ( χωρίς και πολλά περιθώρια άρνησης J ) να έρθω να δουλέψω. Η αλήθεια ήταν, ότι μόλις τελείωνα τις σπουδές μου, και είχα σκεφθεί να εργαστώ στον κλάδο της επικοινωνίας. Αλλά δεδομένων των συνθηκών, ήταν μια πρόταση που δεν είχα λόγο να αρνηθώ, αφού μου άρεσε από hobby ο κλάδος,  και έτσι ξεκίνησα από τότε να δουλεύω εδώ. Μετά από 11 χρόνια έχω να πω ότι είναι μία από τις  καλύτερες προσωπικές μου αποφάσεις

Πρέπει να αγαπάς τη δουλειά σου!

Ποια στοιχεία, χαρακτηριστικά, προσόντα θα πρέπει να διαθέτει η νέα γενιά του ελληνικού τουρισμού ώστε να ανταποκρίνεται επιτυχία στις προσκλήσεις της σημερινής εποχής;

Ο κάθε νέος που μπαίνει στον εργασιακό χώρο σε οποιονδήποτε τομέα, πρέπει να αγαπάει αυτό που κάνει και ασχολείται. Μπορεί στην εποχή μας, αυτό που λέω να ακούγεται λίγο ουτοπικό, μιας και η  εύρεσης εργασίας στους νέους είναι πολύ δύσκολη, αλλά δεν παύει να είναι η βάση για την σωστή εξέλιξη. Αυτό που λέω πάντα είναι, ότι σε  ένα ξενοδοχείο, πρέπει να βάζεις τον εαυτό σου στη θέση του πελάτη σου. Τι θα ήθελε αυτός/αυτή να πάρει σαν εμπειρία και υπηρεσία, από ένα αντίστοιχο προϊόν/ ξενοδοχείο. Φυσικά ,χρειάζεται μία σωστή ακαδημαϊκή κατάρτιση, όπου θα αποκτήσει σωστή γνώση του προϊόντος  σε μία θεωρητική βάση που είναι αναγκαία. Αλλά η πραγματική γνώση έρχεται μέσω της εργασιακής εμπειρίας. Για να είσαι σωστός και επιτυχημένος στο επάγγελμα σου πρέπει να έχεις ασχοληθεί αρκετά μαζί του, σε όλες τις βάσεις/τμήματα

 

Η πρώτη γενιά θα δώσει την εμπειρία και η δεύτερη θα την εξελίξει

Πώς η δεύτερη γενιά των ξενοδόχων, των επιχειρηματιών μπορεί όχι μόνο να συνεχίσει αλλά και να αναπτύξει το «έργο» της πρώτης γενιάς; Και πώς η νέα γενιά πείθει την παλαιότερη να ακολουθήσει τα «κελεύσματα» της νέας εποχής;

Παρόλο που δεν ανήκω, τυπικά στη δεύτερη γενιά αλλά στην πρώτη, η οικογενειακή παρουσία είναι ορατή. Όλες οι απόψεις είναι απαραίτητες και αναγκαίες, στην σωστή εξέλιξη της επιχείρησης. Η «1η γενιά» θα δώσει την εμπειρία, που είναι σημαντική,  και η 2η γενιά θα την επεξεργαστεί και εξελίξει με τα τωρινά δεδομένα.  

Οι πελάτες του Hera Hotel νιώθουν ότι βρίσκονται στο σπίτι τους

Ποια είναι τα συγκριτικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Hera Hotel και πώς τα προβάλλει στους δυνητικούς επισκέπτες του;

Αυτό που πάντα θέλαμε και προσπαθούμε να δώσουμε στους πελάτες μας είναι το συναίσθημα ότι βρίσκονται στο σπίτι τους. Ο κάθε πελάτης μας δεν είναι ένας αριθμός δωματίου αλλά ο κύριος & η Κυρία τάδε  Θέλουμε από την στιγμή που μπαίνει στο ξενοδοχείο να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε ένα φιλικό περιβάλλον και εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ότι είναι εφικτό να τον εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο. Πάντα,  θα υπάρχουν αναποδιές και λάθη, αλλά, άμα προσπαθείς πραγματικά να βρεις λύση και να δείξεις στον πελάτη  ότι ασχολείσαι μαζί του, πιστεύω και θεωρώ ότι ένα κομμάτι το έχεις κερδίσει. Θέλουμε όταν γυρίσει πίσω σπίτι του, να έχει μείνει με την πιο γλυκιά και ευχάριστη εμπειρία, γιατί έτσι θα έχουμε όχι μόνο καταφέρει έναν χαρούμενο πελάτη αλλά και όλους τους φίλους και γνωστούς του, να κερδίσουμε.   Ένα από τα βασικά μας πλεονεκτήματα είναι η τοποθεσία του ξενοδοχείου. Βρισκόμαστε σε μία από τις καλύτερες περιοχές της Αθήνας, την Ακρόπολη. Όλα τα βασικά τουριστικά αξιοθέατα, είναι δίπλα μας και φυσικά αυτό μας έχει κάνει να είμαστε ένα από τα πιο επιθυμητά ξενοδοχεία της Αθήνας. Φυσικά όμως ο κόσμος δεν έρχεται έτσι μόνο με  αυτά που έχω αναφέρει, αλλά και με μια σωστή στρατηγική προώθησης αυτών και  των υπηρεσιών μας. Στην εποχή μας, και συγκεκριμένα στην Αθήνα, μια άκρως ανταγωνιστική περιοχή, η σωστή παρουσία στο διαδίκτυο είναι όχι απλά απαραίτητη, αλλά μονόδρομος για την εξέλιξη. Πια, δεν αρκεί μια ιστοσελίδα και 1, 2 συνεργασίες με online site. Είναι απαραίτητη η γνώση όλων των τελευταίων και σύγχρονων εργαλείων και παροχών του διαδικτύου. Με την επιλογή σωστών συνεργατών έχουμε καταφέρει να έχουμε μια ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο με απώτερο σκοπό να κερδίζουμε όλο και περισσότερους πελάτες .

Μια καλή χρονιά το 2015

Πώς εκτιμάς ότι θα διαμορφωθεί η τουριστική κίνηση στο Hera Hotel φέτος σε σχέση με πέρυσι;

 Το 2015 θα είναι μια ακόμα καλή χρονιά για την Αθήνα. Είναι αλήθεια ότι  καταφέραμε με τις σωστές συνεργασίες και συνεργίες, να αναπτύξουμε και να προωθήσουμε σωστά την πόλη μας και αυτό φαίνεται στα νούμερα. Αλλά μην ξεχνάμε, ότι η Αθήνα, πέρασε μια άσχημη 4ετία, που με δυσκολία κατάφερε να κρατηθεί στα πόδια της. Από το 2013 και μετά , κομβικός χρόνος για την αντοχή της ξενοδοχειακής Αθήνας, ευτυχώς έφερε  ανάκαμψη στα νούμερα και ένα 2014, χρονιά ρεκόρ για εμάς και την Αθήνα.

 

Οι επισκέπτες του Hera Hotel είναι μεσαίου προς υψηλού εισοδηματικού επιπέδου

Ποιο είναι το προφίλ των πελατών του ξενοδοχείου;

Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών μας προέρχεται από την αμερικάνικη αγορά με δεύτερους τους Άγγλους και μετά τους Αυστραλούς. Άρα καταλαβαίνεται ότι όλοι μας μιλάμε μόνο αγγλικά στο ξενοδοχείο!! Το προφίλ είναι κυρίως τουρίστες, μεσαίου προς υψηλού εισοδηματικού επιπέδου . Είναι χαρά μας ότι έχουμε επαναλαμβανόμενους πελάτες, πολλές φορές και από την Αμερική, αλλά κυρίως Ευρωπαίους. Φυσικά όμως λόγω του προφίλ την εθνικότητας , δεν είναι εφικτή η συχνή επιστροφή στην χώρα μας, λόγω απόστασης. Αλλά το γεγονός ότι έρχονται φίλοι και συγγενείς παλιών πελατών μας, είναι ότι καλύτερο για εμάς, μιας και αποδεικνύει ότι έχουμε πετύχει τον αρχικό σκοπό μας!

 

Τέταρτος επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μέσα σε 10 χρόνια!!!

Σε ποιους άξονες βασίζεται το επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης του Hera Hotel για τα επόμενα τρία χρόνια;

Από το 2014 έχουμε αρχίσει την διαδικασία  μερικής ανακαίνισης του ξενοδοχείου και των δωματίων. Κάθε χρόνο προσπαθούμε να βελτιώνουμε το προϊόν μας και να ανταποκρινόμαστε σε νέα δεδομένα και  υπηρεσίες του κλάδου. Φέτος και το 2016 θα συνεχίσουμε την ανακαίνιση των δωματίων καθώς και τον σχεδιασμό καινούργιου site ( 4ο μέσα σε 10 χρόνια). Επίσης, θα εστιάσουμε και προωθήσουμε πιο δυναμικά το εστιατόριο του ξενοδοχείου μας με νέες κινήσεις και συνεργασίες.

Μέγα ζητούμενο η σταθερότητα και η δυνατότητα ελευθερίας κινήσεων χωρίς τριτογενή εμπόδια

Με δεδομένη τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, σκέφτεσαι ότι καλύτερα θα είναι να φύγεις και να εργαστείς στο εξωτερικό; Ή αντιθέτως εκτιμάς ότι θα πρέπει η νέα γενιά να μείνει και να εργαστεί στη χώρα αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα;

Πολλές φορές με πέτυχα να μονολογώ και να σκέφτομαι το τι κάνω εδώ και γιατί δεν έχω φύγει . Αισθάνθηκα  ότι ένας τοίχος μας μπλοκάρει στο να κάνουμε  σωστά τη δουλειά μας, τα αυτονόητα. Αλλά από την άλλη, το πήρα και λίγο προσωπικά και αποφάσισα ότι θα παλέψουμε, με τις δεδομένες συνθήκες, και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μου επιβληθεί και επηρεάσει τη ζωή μου. Καταφέραμε και θεωρώ και άλλες νέες μικρές επιχειρήσεις, να προσαρμοστούμε και να εξελιχθούμε, με πολλές δυσκολίες. Αυτό που ζητάμε οι περισσότεροι πιστεύω είναι μια σταθερότητα και η δυνατότητα ελευθερίας κινήσεων χωρίς τριτογενή εμπόδια. Φυσικά, δεν θα κρίνω ποτέ  ανθρώπους που αποφάσισαν να φύγουν στο εξωτερικό, αφού έχω και δικούς μου ανθρώπους που έφυγαν, και καλά έκαναν. Σίγουρα οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες στο εξωτερικό είναι περισσότερες και δικαιότερες , αλλά προσωπικά λόγω της οικογενειακής επιχείρησης μας, μου ήταν και είναι αδιανόητο να εργαστώ κάπου αλλού.

Η μοναδική τοποθεσία του Hera Hotel.

Στη σκιά του βράχου της Ακρόπολης, δίπλα στους ενοποιημένους αρχαιολογικούς χώρους και στο μουσείο της Ακρόπολης βρίσκεται το Hera Hotel. Το πολυτελές boutique ξενοδοχείο δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να απολαύσει τη διαμονή του στο διατηρητέο μέρος της Αθήνας και να περιηγηθεί στο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Οι διακοσμητές έχουν επιμεληθεί κάθε λεπτομέρεια των 38 δωματίων που αποτελούν το σύνολο των κλινών του ξενοδοχείου. Οι 3 σουίτες του Hera Hotel που βρίσκονται στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου διαθέτουν μεγάλο μπαλκόνι και καθιστικό με μαγευτική θέα στην Ακρόπολη. Στο ξενοδοχείο λειτουργεί μεταξύ άλλων το εστιατόριο Peacock Roof Garden, συνεδριακός χώρος χωρητικότητας 30 ατόμων κλπ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s