ΕΞΘ: ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 12 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ

 
Με στόχο να ενδυναμώσει τις κρατήσεις της από την ιταλική αγορά, η Θεσσαλονίκη ετοίμασε τις βαλίτσες της για το Ρίμινι όπου συμμετείχε σε μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς επαγγελματικές εκθέσεις και τη σημαντικότερη της Ιταλίας, την TTG Rimini 2015, η οποία διοργανώθηκε από τις 8 έως τις 10 Οκτωβρίου.
Η ΕΞΘ έστησε το περίπτερό της στον ειδικό χώρο που είχε δημιουργηθεί για τους συμμετέχοντες από την Ελλάδα και άνοιξε τη φιλόξενη αγκαλιά της για να υποδεχθεί πλήθος επαγγελματιών, τουριστικών πρακτόρων και tour operators, αλλά και δημοσιογράφους του τουριστικού ρεπορτάζ και απλούς επισκέπτες από διάφορα σημεία της Ιταλίας.
Τα αποτελέσματα της προσέγγισης της ΕΞΘ με το ιταλικό κοινό κρίνονται ικανοποιητικά όσον αφορά τη διεύρυνση της γνωριμίας της συγκεκριμένης αγοράς με τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. Η ΕΞΘ συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση, έχοντας ως «όπλο στη φαρέτρα της» την αγάπη που δείχνουν οι Ιταλοί για τη χώρα μας, καθώς οι δύο λαοί έχουμε σχεδόν την ίδια κουλτούρα και παρόμοια ενδιαφέροντα.
Οι Ιταλοί δείχνουν την προτίμησή τους στη Θεσσαλονίκη δώδεκα μήνες το χρόνο με τη γαστρονομία και τη διασκέδαση, δηλαδή δύο από τα ατού που προσφέρει ο προορισμός, να έχουν κερδίσει τις καρδιές τους. Επιλέγουν είτε τις απευθείας πτήσεις με low cost αεροπορικές εταιρείες, είτε δρομολόγια που έχουν ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα, ενώ ένα κομμάτι τους δείχνει προτίμηση στα ταξίδια που πραγματοποιούνται οδικώς προς τη Βόρεια Ελλάδα, μέσω του λιμανιού του Μπάρι.
Στις επαφές που είχε η ΕΞΘ με ταξιδιωτικούς πράκτορες και tour operators, διαπιστώθηκε το ενδιαφέρον τους να επενδύσουν τουριστικά στη Θεσσαλονίκη και κάποιοι έχουν ήδη εντάξει τον προορισμό στα τουριστικά πακέτα τους για την επόμενη χρονιά. Για την ΕΞΘ, η ενδυνάμωση του city break και η προσθήκη της Θεσσαλονίκης σε ταξίδια που αφορούν το γύρο της Ελλάδας είναι οι δύο βασικοί στόχοι επαφής της με το συγκεκριμένο κοινό.
Στο πλαίσιο των επαφών της στο Ρίμινι, η ΕΞΘ παρουσίασε σε δημοσιογράφους ιταλικών εντύπων τα πλεονεκτήματα του προορισμού, ευελπιστώντας στην προσέλκυση νέων επισκεπτών. Προγραμμάτισε επίσης και ήδη βρίσκεται στα σκαριά η φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων, σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας.
Τέλος, προκειμένου να ενισχυθεί το ρεύμα των επισκεπτών από την Ιταλία, η ΕΞΘ στοχεύει και στην παρότρυνση αεροπορικών εταιρειών να εντάξουν περισσότερες απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη.
Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη. Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκε μεταξύ άλλων και η προϊσταμένη του ΕΟΤ Ιταλίας κυρία Κυριακή Μπουλασίδου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s