ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ BRAND «ΕΛΛΑΔΑ»

Η βελτίωση των επενδυτικών συνθηκών αξιοποιώντας τα φυσικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας μπορούν να αποτελέσουν το όχημα για την αντιστροφή της κακής εικόνας που δημιουργήθηκε για την χώρα μας τα χρόνια της κρίσης, τόνισαν οι συμμετέχοντες στη συζήτηση του 10ου RED Business Forum για την εμπορική ονομασία «Ελλάδα» που συντόνιζε ο Διευθύνων Σύμβουλος της AssetOglivy Hellas κ. Βασίλης Δασκαλόπουλος.

Η ανασύνταξη της εμπορικής ονομασίας, δηλαδή του brand «Ελλάδα» αποτελεί βασική προϋπόθεση για την προσέλκυση μεγαλύτερου μεριδίου από το ποσό των 10 δισ. δολαρίων όπου υπολογίζονται οι ετήσιες Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην τομέα του τουρισμού παγκοσμίως.Πεδίο με συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα αποτελεί ο τουρισμός. Το 2015, υπό την προϋπόθεση της σταθερότητας των συνθηκών της αγοράς, αναμένεται να κλείσει στο σύνολο του με περίπου 26 εκατομμύρια διεθνείς αφίξεις και άνω των 14,5 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα, όταν το 2014 είχε κλείσει με 24,2 εκατομμύρια αφίξεις και 13,4 δισ. ευρώ σε έσοδα.

Για την διαμόρφωση μιας εικόνας που θα προσελκύσει επενδύσεις και τουρίστες χρειάζεται μια μακροχρόνια στρατηγική τόνισε η κ. Βαρβάρα Αυδή, Διευθύνων Σύμβουλος της Yades Historic Hotels. Θέμα το οποίο τόνισε και ο κ. Αντώνης Ροβολής καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου.

Η κυρία Güniz Çelen, σύμβουλος και εκτιμήτρια ακινήτων από την Τουρκία, παρουσίασε της κινήσεις που έγιναν στην Κωνσταντινούπολη για την διαμόρφωση της πόλης ως ένα σύγχρονο επενδυτικό και τουριστικό προορισμό.

Δεδομένου ότι περίπου μισές άμεσες ξένες επενδύσεις που υλοποιούνται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας αφορούν τον τουρισμό και τα ακίνητα, η απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης νέων επιχειρήσεων και η άμεση ολοκλήρωση μεγάλων –σημειακών- έργων όπως το Ελληνικό ή η αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων μπορούν να δώσουν το «σήμα» στους ξένους επενδυτές προκειμένου να εντάξουν την Ελλάδα στους επενδυτικούς τουρισμούς.

Σημαντική είναι η ανάδειξη και των ξεχωριστών περιοχών της χώρας, καθώς εκτός από τα νησιά που αποτελούν «παραδοσιακό» προορισμό τεράστιες είναι οι δυνατότητες και των μεγάλων πόλεων μέσω των βελτιωμένων υποδομών. Χαρακτηριστικό είναι ότι λόγω της βελτιωμένης πρόσβασης που προσφέρει η Εγνατία οδός φέτος στη Βόρεια Ελλάδα παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των τουριστών που χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητό τους για να κάνουν διακοπές στη χώρα μας. Εκτιμάται ότι από τα αναμενόμενα 26 εκατ. αφίξεις του 2015, τα 10 εκατ. θα γίνουν οδικώς. Αξιοσημείωτο είναι, μάλιστα, ότι φέτος οι Έλληνες ξενοδόχοι είδαν τουρίστες να καταφθάνουν οδικώς από χώρες που είναι σχετικά μακριά, όπως είναι η Σλοβακία, η Πολωνία και η Ουγγαρία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s