ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΚΑΣ: ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ POMEGRANATE ΚΑΙ ΣΤΟ POTIDEA PALACE ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Την αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρίας «Πόρτες Μέλαθρον Α.Ε.» που ανήκει στους Ρώσους επιχειρηματίες Artem Chayka και Olga Lopatina και είναι ιδιοκτήτες του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος Pomegranate Wellness Spa Hotel και της μονάδας Potidea Palace- από τον Μάιο του 2015- αναλύει στην αποκλειστική του συνέντευξη στο Business Travel blog ο Sales & Marketing Director των δύο ξενοδοχείων κ. Γιώργος Δούκας.

«Στόχος είναι και παραμένει η ανάπτυξη πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων 5* και 4* Superior και για τα επόμενα 2 έτη οι επιχειρηματικές δράσεις επικεντρώνονται στην ενίσχυση και ανάπτυξη των υφιστάμενων μονάδων (Pomegranate & Potidea Palace)», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Δούκας. Πρωταρχικό ρόλο στη διερεύνηση νέων επενδυτικών ευκαιριών έχει την τρέχουσα περίοδο η Χαλκιδική. Γεγονός που δεν προκαλεί εντύπωση καθώς αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους επιχειρηματίες Artem Chayka και Olga Lopatina που με την ιδιότητα του απλού ταξιδιώτη επισκέπτονταν το δημοφιλή βορειοελλαδικό προορισμό επί σειρά ετών για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που «όταν διαμορφώθηκαν οι κατάλληλες επενδυτικές συνθήκες, στις αρχές της τρέχουσας δεκαετίας, προχώρησαν σε υλοποίηση της πρώτης τους επένδυσης που αφορά στην εξαγορά του πρώην «Portes Palace», την πλήρη ανακατασκευή του και δημιουργία του «Pomegranate Wellness Spa Hotel, 5*», υπογραμμίζει ο κ. Δούκας. Και συμπληρώνει ότι τον Μάιο της τρέχουσας χρονιάς η Πόρτες Μέλαθρον εξαγόρασε από τον όμιλο Μουζενίδη το Potidea Palace στο οποίο υλοποιείται στην παρούσα φάση επενδυτικό πρόγραμμα ανακατασκευής των χώρων του

Παρόλο που ο Sales & Marketing Director των δύο ξενοδοχείων είναι φειδωλός για το συνολικό ύψος των επενδύσεων που πραγματοποίησαν, μέχρι στιγμής, οι Ρώσοι επιχειρηματίες στην ελληνική τουριστική αγορά, εντούτοις με νόημα σημειώνει «Σε κάθε περίπτωση για την αγορά και ανακατασκευή των ξενοδοχείων επενδύθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ».

Ταυτόχρονα, ο κ. Δούκας αποκαλύπτει την αύξηση που θα καταγράψει τη φετινή σεζόν το Pomegranate στην πληρότητα και στα έσοδα κατά 14% και κατά 12% αντίστοιχα, σε σχέση με πέρυσι. Δεν παραλείπει και αναφέρεται διεξοδικά στη συνεχή προσπάθεια για τη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν στο ξενοδοχειακό συγκρότημα- με την προσφορά σε ξένους τουρίστες προγραμμάτων ευεξίας και αναζωογόνησης που «ακουμπούν» στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και παρέχει το Κέντρο Ευεξίας του ξενοδοχείου, συνολικού κόστους επένδυσης 2,5 εκατ. ευρώ. Και καταδεικνύει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζόμενων στα δύο ξενοδοχεία της Πόρτες Μέλαθρον ΑΕ είναι Έλληνες που μένουν στην περιοχή και διαθέτουν τις ανάλογες σπουδές για τα καθήκοντα και την ειδικότητά τους.

Απερίφραστα ο κ. Δούκας δηλώνει ότι «ζω τον τουρισμό από την ημέρα που γεννήθηκα». Άποψη που δεν θα πρέπει να προκαλεί την παραμικρή εντύπωση καθώς είχε, όπως δεν διστάζει ο ίδιος να αποκαλύψει, το μοναδικό προνόμιο να μεγαλώσει σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που επαγγελματικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον τουρισμό. Δουλεύοντας στην οικογενειακή επιχείρηση Doucas Travel δίπλα τον πατέρα του Αργύρη Δούκα αναπόφευκτα απέκτησε μοναδικές εμπειρίες και απερίγραπτα βιώματα!

 

 

Ζω τον τουρισμό από την ημέρα που γεννήθηκα

Ποιοι είναι οι βασικότεροι σταθμοί στην καριέρα σας στον τουριστικό κλάδο;  

Έχοντας το μοναδικό προνόμιο να μεγαλώσω σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που επαγγελματικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον τουρισμό, μπορώ συνειδητά να δηλώσω ότι δεν ξεκίνησα κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή την καριέρα μου στο συγκεκριμένο κλάδο, αλλά ότι ζω τον τουρισμό από τη μέρα που γεννήθηκα.

Ως πρώτο και σημαντικότερο σταθμό στα επαγγελματικά μου βήματα σαφώς κατατάσσω την ενασχόληση μου κατά τα φοιτητικά μου χρόνια στην οικογενειακή τουριστική επιχείρηση (Doucas Tours) και πιο συγκεκριμένα στον τομέα του εισερχομένου τουρισμού. Δουλεύοντας δίπλα στον πατέρα μου, Αργύρη Δούκα, έναν από τους πλέον καταξιωμένους Έλληνες επαγγελματίες του χώρου, «πατριάρχη» του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα, όπως τον αποκαλούσαν, είχα την ευκαιρία να μάθω διαδικασίες, να ζήσω καταστάσεις και να γνωρίσω σημαντικά πρόσωπα του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό στις δεκαετίες του ‘80 & ‘90. Μοναδικές εμπειρίες και βιώματα ζωής, σε εποχές που οι προσωπικές σχέσεις και η επαγγελματική αξιοπιστία εξασφάλιζαν σημαντικές συνεργασίες.

Με το πέρας των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων, κατά παρότρυνση της οικογένειας μου, αποφάσισα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στην ελληνική τουριστική αγορά και ξεκίνησα να δουλεύω στα κεντρικά της TUI Hellas στην Αθήνα, ως Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στο Τμήμα Επαγγελματικών ταξιδίων (Business Travel, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εταιρικές συναντήσεις). Μοναδική εργασιακή εμπειρία, αξέχαστη συνεργασία με άτομα που εκτιμώ απεριόριστα και τα οποία με καθοδήγησαν και με μαθήτευσαν σε ένα διαφορετικό τουριστικό αντικείμενο. Επιτομή της 4ετούς μου συνεργασίας, οι Ολυμπιακοί Αγώνες 2004, κατά τη διάρκεια των οποίων, ως μέλος μια μεγάλης ομάδας συνεργατών, κληθήκαμε να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου για μεγάλο αριθμό επισκεπτών σε μικρό χρονικό διάστημα και ανταπεξήλθαμε με μεγάλη επιτυχία.

Από το 2005 μέχρι και το 2012 συμμετείχα ως συνεταίρος και στέλεχος στη ταξιδιωτική εταιρεία Doucas Travel Collection με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία ειδικευόταν στη παροχή εξειδικευμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπως ατομικά ταξίδια πολυτελείας, κρουαζιέρες, γκρουπ/αποστολές πολιτιστικού χαρακτήρα καθώς και υπηρεσίες MICE.

Εν συνεχεία και έπειτα από διετή ενασχόληση στη παροχή ανεξάρτητων συμβουλευτικών υπηρεσιών πωλήσεων & online μάρκετινγκ σε διάφορες εταιρίες, στις αρχές του 2014, ανέλαβα ως Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing στην «Πόρτες Μέλαθρον Α.Ε» (ιδιοκτήτρια εταιρεία του “Pomegranate Wellness Spa Hotel” και από το 2015 του “Potidea Palace”).

  

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις της εμπορικής στρατηγικής

Ποιες είναι οι δυσκολίες και συνάμα οι υψηλές προσδοκίες-απαιτήσεις τις οποίες υπαγορεύουν τα καθήκοντά ως Sales & Marketing Director των πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων Pomegranate Wellness Spa και Potidea Palace Hotel καθώς και τα δύο απευθύνονται σε τουρίστες υψηλού βαλαντίου;  

Σε επίπεδο εμπορικής στρατηγικής, οι μεγαλύτερες προκλήσεις επικεντρώνονται στη:

  • δημιουργία και διατήρηση ενός υγιούς μείγματος πελατών και αγορών, με αντίστοιχη ισορροπία ανάμεσα στις παραδοσιακές και τις αναδυόμενες για τη περιοχή αγορές, για μέγιστες δυνατές αποδόσεις τόσο για τους μετόχους της εταιρείας όσο και τους συνεργάτες μας (tour operators)
  • διαμόρφωση του σχετικού εταιρικού προφίλ, καθώς και των νέων προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται συνεχώς αλλά και ξεπερνάνε τις προσδοκίες των πελατών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, στους οποίους στοχεύουμε, ενσωματώνοντας συγχρόνως χαρακτηριστικά καινοτομίας, με απώτερο πάντα σκοπό να προσδώσουμε added value στη εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία μας.
  • παρακολούθηση των τάσεων τις παγκόσμιας αγοράς αλλά και του ευρύτερου ανταγωνισμού, με σκοπό την άμεση ανταπόκριση και προσαρμογή της εμπορικής πολιτικής αλλά και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στόχος η προσωποποιημένη προσφορά υπηρεσιών σε κάθε πελάτη

Ποια θα είναι συγκεκριμένα τα νέα προϊόντα και οι καινούριες υπηρεσίες που και θα ξεπερνούν τις προσδοκίες των επισκεπτών στα δύο ξενοδοχεία της Πόρτες Μέλαθρον ΑΕ;

Στόχος μας είναι η δημιουργία και προσφορά νέων υπηρεσιών/παροχών με τη χρήση νέων τεχνολογιών (smart apps, smart devices) που θα δίνουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και επιπλέον υπηρεσίες, καθώς και να βελτιώσουν την επίπεδο εξυπηρέτησης κατά την παραμονή τους. Βεβαίως η δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών αφορά και τα προγράμματα ευεξίας και αναζωογόνησης, τομέα στον οποίο δίνουμε ιδιαίτερό βάρος και δουλεύουμε μαζί με τους συνεργάτες μας σε αυτή την κατεύθυνση.

Η βασική μας επιδίωξη συνίσταται στην ««προσωποποιημένη» προσφορά υπηρεσιών, βάση των μοναδικών χαρακτηριστικών κάθε πελάτη, μιας διαδικασίας που ξεκινάει από τη στιγμή της κράτησης και συνεχίζεται ακόμη και μετά την αναχώρηση από το ξενοδοχείο. Οι προσδοκίες ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος συνεχώς επαναπροσδιορίζονται και οφείλουμε να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά, με σκοπό να προσφέρουμε μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες διακοπών.

 

Αύξηση της πληρότητας 14% και 12% των εσόδων του Pomegranate φέτος

Πώς διαμορφώθηκε η τουριστική κίνηση στο Pomegranate Wellness Spa Hotel φέτος, σε σχέση με πέρυσι;

Πάρα την αναμενόμενη σημαντική μείωση από παραδοσιακές, για τη περιοχή της Χαλκιδικής, αγορές, η καλοκαιρινή σεζόν (Μάιος – Σεπτέμβριος 2015) ολοκληρώθηκε με θετικό πρόσημο σε σύγκριση με το 2014 και διψήφιο αριθμό αύξησης στη πληρότητα και τα έσοδα αντίστοιχα. Σε σχέση με το 2014 η αύξηση πληρότητας στο σύνολο της «καλοκαιρινής» σαιζόν έφτασε το 14% ενώ τα αντίστοιχα έσοδα βελτιώθηκαν κατά 12%. Η συγκεκριμένη διαφορά μεταξύ πληρότητας και εσόδων οφείλεται στη «αναγκαστική» παροχή εκτεταμένων προσφορών προς συγκεκριμένες αγορές, ως αποτέλεσμα του περιβάλλοντος αβεβαιότητας που δημιουργήθηκε από τον περιορισμό διακίνησης κεφαλαίων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Το Pomegranate Wellness Spa Hotel θα παρατείνει τη λειτουργία του έως την Πρωτοχρονιά του 2016!

Παρόλο που η κατεξοχήν καλοκαιρινή περίοδος ολοκληρώνεται για τη Χαλκιδική την τρίτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, το Pomegranate Wellness Spa Hotel για ακόμη μια χρονιά θα παρατείνει τη λειτουργία του όλο το φθινόπωρο και μέχρι την Πρωτοχρονιά 2016, εστιάζοντας στη παροχή υπηρεσιών με έμφαση τα προγράμματα ευεξίας και αναζωογόνησης (Spa & Wellness) και τις εταιρικές συναντήσεις (συνέδρια). Για την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 θα ανοίξει στις 22 Απριλίου 2016.  

Αδιάλειπτη συνεργασία με περισσότερους tour operators πολυτελείας

Ποιο είναι το προφίλ των πελατών σας; (εθνικότητα, εισοδηματικό επίπεδο, νέες αγορές κλπ.).  

Οι περισσότεροι πελάτες μας είναι ζευγάρια ή οικογένειες με 1-2 παιδιά, ηλικίες από 35-55 ετών, με υψηλό μορφωτικό επίπεδο. Αναλογικά οι σημαντικότερες αγορές είναι η Ρωσία, Ουκρανία σε ποσοστό 50%, Βαλτικές χώρες καθώς και νέες αγορές όπως Αζερμπαϊτζάν, Καζακστάν, Αρμενία, Γεωργία με 8%, οι Βαλκανικές χώρες (Βουλγαρία, Ρουμανία, Σκόπια, Σερβία, Τουρκία) στο 23% και το υπόλοιπο 19% από πιο παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές όπως Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Μεγάλη Βρετανία, Ιταλία κ.α.

Για το 2016 έχουμε ανανεώσει τις συνεργασίες μας με Tour Operator από όλες τις προαναφερόμενες αγορές και έχουμε προσθέσει νέες συνεργασίες με περισσότερους Tour Operator πολυτελείας από Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία και Αγγλία. Επίσης είμαστε στη διαδικασία σύναψης νέων συνεργασιών με μεγάλους Tour Operator από Ιταλία και Πολωνία.

Σε ποιον άξονα βασίζεται η συνεργασία σας με tour operators πολυτελείας;

Αφορά συμβόλαια για τη περίοδο Μάιο – Οκτώβριο 2016 με εξειδικευμένους tour operator πολυτελείας (niche market tour operators), που διαφοροποιούνται στο συνολικό παρεχόμενο πακέτων υπηρεσιών από τους μεγάλους (mainstream) ανταγωνιστές τους. Στις συγκεκριμένες συνεργασίες δημιουργούμε και ειδικά πακέτα παροχών, με έμφαση σε παροχές ευεξίας και αναζωογόνησης ή ακόμη και ειδικά πακέτα νεόνυμφων.

Ο όμιλος Μουζενίδης είναι ένας πολύ σημαντικός συνεργάτης μας

Πώς αντιμετωπίσατε τη φετινή μείωση των Ρώσων τουριστών στην Ελλάδα καθώς σημαντικό ποσοστό της πελατείας του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκρότημα αντιπροσωπεύουν οι Ρώσοι που επισκέπτονται τη χώρα μας με τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες του οργανισμού Μουζενίδης;

Με βάση τις αρχικές ενδείξεις, κατά τη χειμερινή περίοδο 2014-2015, που πρόβλεπαν σημαντική μείωση της τουριστικής κίνησης από τη Ρωσία, προχωρήσαμε άμεσα στην σύναψη νέων συνεργασιών και αντίστοιχων συμβολαίων με Tour Operators από νέες αλλά και υφιστάμενες για το ξενοδοχείο αγορές. Επίσης αυξήσαμε τον προϋπολογισμό και τις δράσεις για online marketing και συγκεκριμένα για online campaigns που στόχο είχαν την ποσοτική αύξηση των απευθείας κρατήσεων από πελάτες. Βεβαίως συνεχίσαμε και αυξήσαμε τις κοινές δράσεις συνεργασίας με όλους τους συνεργάτες μας (Tour Operator, δημοσιογραφικές αποστολές, κ.α.) Ο Όμιλος Μουζενίδης, με τη κυρίαρχη παρουσία στις παραδοσιακές του αγορές, αλλά και τη δυναμική είσοδο σε νέες αγορές (Πολωνία, Ουγγαρία, Γερμανία, Ιταλία κ.ά.) παραμένει για τα ξενοδοχεία του Ομίλου, ένας πολύ σημαντικός συνεργάτης μας. Η συνεργασία μας είναι εκτενής και συνεχής, φυσικά στο σημαντικό κομμάτι μεμονωμένων πελατών για διακοπές αναψυχής, στην αγορά MICE(εταιρικές συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και events) αλλά και σε εξειδικευμένους τομείς όπως η παροχή υπηρεσιών διοργάνωσης γάμων.

Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κόστισε η αγορά και η ανακατασκευή του Pomegranate και του Potidea Palace

Για ποιους λόγους οι Ρώσοι επιχειρηματίες Artem Chayka και Olga Lopatina και ιδιοκτήτες των πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων Pomegranate και πριν από λίγους μήνες του Potidea Palace αποφάσισαν να επενδύσουν στην Ελλάδα και δη στη Χαλκιδική;

Οι επιχειρηματίες Artem Chayka και Olga Lopatina, ως επισκέπτες της Χαλκιδικής για τις καλοκαιρινές τους διακοπές επί σειρά ετών, αγάπησαν την περιοχή, «καλλιέργησαν» σημαντικές διαπροσωπικές σχέσεις και όταν διαμορφώθηκαν οι κατάλληλες επενδυτικές συνθήκες, στις αρχές της τρέχουσας δεκαετίας, προχώρησαν σε υλοποίηση της πρώτης τους επένδυσης που αφορά στην εξαγορά του πρώην «Portes Palace», την πλήρη ανακατασκευή του και δημιουργία του «Pomegranate Wellness Spa Hotel, 5*». Το Μάιο του 2015 η Πόρτες Μέλαθρον ΑΕ εξαγόρασε από τον Όμιλο Μουζενίδη το Potidea Palace, 4* (που λειτουργεί με πρόγραμμα All Inclusive) και προγραμματίζεται ενόψει του 2016 η ανακαίνιση των υποδομών του σε κοινόχρηστους χώρους και κτίρια δωματίων που δεν είχαν ανακαινιστεί πρόσφατα. Για την ακρίβεια, μετά το τέλος της φετινής σεζόν για το Potidea Palace, που ολοκληρώθηκε στα μέσα Οκτωβρίου, έχει ήδη ξεκινήσει εκτενές πρόγραμμα ανακαίνισης και βελτίωσης των υποδομών, με έμφαση στους κοινόχρηστους χώρους (εστιατόρια, μπαρ, animation, kids facilities, πισίνες) ενώ προβλέπεται και ανακατασκευή 55 περίπου Standard δωματίων που δεν είχαν ανακαινιστεί πρόσφατα από την προηγούμενη ιδιοκτησία. Θα διατηρηθεί η επωνυμία Potidea Palace καθώς πρόκειται για ένα δυνατό brand στην τουριστική αγορά της Χαλκιδικής για πολλά χρόνια. Προγραμματισμένη ημερομηνία λειτουργίας του για την επόμενη σεζόν είναι η 29η Απριλίου 2016.

Προλαβαίνοντας την ερώτησή σας, θέλω να υπογραμμίσω ότι οι συγκεκριμένες επενδύσεις είναι ιδιωτικές και δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε συγκεκριμένα στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση για την αγορά και ανακατασκευή των ξενοδοχείων επενδύθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

Να υπογραμμίζω ότι οι επιχειρηματίες Artem Chayka και Olga Lopatina συνεχίζουν και επισκέπτονται τη Χαλκιδική, μεμονωμένα ή μαζί με τις οικογένειες τους, περιοδικά κάθε χρόνο.

Στόχος τους παραμένει η διατήρηση της επενδυτική τους δραστηριότητας στον ελληνικό τουρισμό, στη ευρύτερη περιοχή της Χαλκιδικής ή και όπου αλλού στην Ελλάδα προκύψουν αντίστοιχες ευκαιρίες, προσελκύοντας αντίστοιχα και περισσότερες φίλους επενδυτές από τη Ρωσία.

Η αναπτυξιακή στρατηγική της Πόρτες Μέλαθρον ΑΕ

Η Πόρτες Μέλαθρον ΑΕ στοχεύει να εντάξει και άλλες ελληνικές μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της; Ποιες περιοχές βρίσκονται στο στόχαστρο του επενδυτικού τους ενδιαφέροντος;

Όπου προκύπτουν επενδυτικές ευκαιρίες και όσο ο ρυθμός τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, συνεχίζει να έχει θετικό πρόσημο, θα υπάρχει ενδιαφέρον για περαιτέρω επέκταση του χαρτοφυλακίου της “Πόρτες Μέλαθρον”. Στόχος είναι και παραμένει η ανάπτυξη πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων 5* και 4* Superior και για τα επόμενα 2 έτη οι επιχειρηματικές δράσεις επικεντρώνονται στην ενίσχυση και ανάπτυξη των υφιστάμενων μονάδων (Pomegranate & Potidea Palace). Η Χαλκιδική τη τρέχουσα περίοδο έχει τον πρωταρχικό ρόλο στη διερεύνηση νέων επενδυτικών ευκαιριών. Δεν είμαι σε θέση να σας πω ποιες άλλες περιοχές στην Ελλάδα βολιδοσκοπούνται επενδυτικά, αλλά σίγουρα οι υποδομές μεταφορών, το δίκτυο αεροπορικών συνδέσεων με τις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού, η πολιτισμική ταυτότητα της περιοχής και το στάδιο τουριστικής ανάπτυξης είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες.

Για ποιους λόγους σκοπεύουν να επενδύσουν και άλλα χρήματα στην ελληνική τουριστική αγορά;

Η Ελλάδα ήταν, είναι και ελπίζουμε να παραμείνει ένας από τους πλέον δημοφιλής, παγκοσμίως, τουριστικούς προορισμούς. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερες ιστορικές, θρησκευτικές αλλά και σχέσεις φιλίας και πολιτισμού που υπάρχουν μεταξύ Ρωσίας και Ελλάδας, καθώς και την ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας, είναι σημαντικοί λόγοι για τη συνέχιση του επενδυτικού ενδιαφέροντος από την πλευρά τους.

 

Με τη σταθεροποίηση της οικονομίας και του επενδυτικού πλαισίου το ενδιαφέρον θα μετατραπεί σε πραγματικές επενδύσεις

Υπάρχουν αλήθεια φίλοι των ιδιοκτητών του Pomegranate και του Potidea Palace που θέλουν να επενδύσουν στον ελληνικό τουρισμό;

Ο μεγάλος κύκλος γνωριμιών των ιδιοκτητών σε επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών ξένων επιχειρηματιών οι οποίοι αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες σε ατομικό ή επαγγελματικό επίπεδο. Θεωρώ ότι με την περαιτέρω σταθεροποίηση της Ελληνικής οικονομίας και του επενδυτικού πλαισίου, το ενδιαφέρον τους θα μετατραπεί σε πραγματικές επενδύσεις.

Στα 2,5 εκατ. ευρώ θα φτάσει η συνολική επένδυση για το Κέντρο Ευεξίας

Σε ποιους άξονες βασίζεται το επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης του Pomegranate Wellness Spa Hotel τα επόμενα τρία χρόνια;  

Διαρκής στόχος των επενδυτών/ιδιοκτητών της “Πόρτες Μέλαθρον ΑΕ”, είναι η συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών, μέσα από τη δημιουργία πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, με έμφαση στις υπηρεσίες ευεξίας και αναζωογόνησης.

 Ήδη έχει δρομολογηθεί η δημιουργία Κέντρου Ευεξίας, εντός των εγκαταστάσεων του Pomegranate Wellness Spa Hotel, που θα προσελκύει πελάτες όλο τον χρόνο από χώρες όπως Ρωσία, Αραβικές χώρες αλλά και την ευρύτερη Κεντρική Ευρώπη, συνδυάζοντας την προσφορά πολυτελών υποδομών, παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, καινοτόμων προγραμμάτων ευεξίας, μεσογειακή διατροφή και υψηλή γαστρονομία, στο «μοναδικό» μεσογειακό περιβάλλον που προσφέρει η Χαλκιδική αλλά και η Ελλάδα γενικότερα.

Σε τι ύψος θα φτάσει η συνολική επένδυση για το Κέντρο Ευεξίας στο Pomegranate Wellness Spa Hotel;

Στη τελική της μορφή η επένδυση του κέντρου ευεξίας του Pomegranate, συμπεριλαμβανομένων και των υποστηρικτικών υποδομών, θα αγγίξει τα 2,5 εκατ. Ευρώ. Προϋπόθεση βεβαίως για την ολοκλήρωση όλων των υποδομών είναι και η ολοκλήρωση αδειοδότησης, που καθυστερεί λόγω κενού στο σχετικό νομοθετικό πλαίσιο.

Συνεχείς προσπάθειες για τη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν

Πότε προβλέπεται ότι το Pomegranate Wellness Spa Hotel θα λειτουργεί όλο το χρόνο;

Η διευρυμένη λειτουργία του Pomegranate Wellness Spa Hotel τους μήνες Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου είναι το πρώτο δοκιμαστικό στάδιο στα πλαίσιο δραστηριοποίησης σε εναλλακτικής μορφής τουρισμό. Είναι γνωστό ότι η Χαλκιδική δεν έχει «χειμερινό» τουρισμό και η ενδυνάμωση της όποιας αναπτυξιακής προσπάθεια, προϋποθέτει τη συνεργασία και δημιουργία συνεργιών με άλλους φορείς, ιδιωτικούς αλλά και τοπικής αυτοδιοίκησης.

Η δημιουργία 12μηνης τουριστικής κίνησης σε «παραθεριστικούς» προορισμούς είναι ένα τεράστιο «στοίχημα» για δεκάδες προορισμούς και αντίστοιχες επιχειρήσεις. Ελπίζουμε τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας να οδηγήσουν σε συνεχή διεύρυνση της τουριστικής περιόδου τα επόμενα χρόνια.

 

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s