ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΑΓΕΑΣ: ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ TITANIA HOTEL ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ

20151029_094441_resized

 

Αξιοζήλευτη είναι, για πολλούς, η ετήσια πληρότητα που καταγράφει κάθε χρόνο το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας και λειτουργεί εδώ και περίπου 40 χρόνια. Και αυτό γιατί η πληρότητά του αγγίζει το 85% τα τελευταία δύο χρόνια κατά τα οποία η Αθήνα σημειώνει διψήφια αύξηση της τουριστικής της κίνησης, ενώ τα προηγούμενα, «δυσπραγή» για τον τουρισμό της πρωτεύουσας, έτη έπιανε υψηλά ποσοστά πληρότητας.

Καθοριστικό ρόλο στην καταγραφή αυτής της υψηλής απόδοσης διαδραματίζουν οι συνεχείς επενδύσεις στις οποίες προβαίνει η «ανήσυχη» και συνεχώς σε εγρήγορση ιδιοκτήτρια οικογένεια Μαλάμου του ΤΙΤΑΝΙΑ. Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει ο διευθυντής πωλήσεων του ΤΙΤΑΝΙΑ κ. Χρήστος Παναγέας σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι στην παρούσα φάση υλοποιείται διετές επενδυτικό πρόγραμμα ανακαίνισης του ξενοδοχείου το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2016. Και σπεύδει να αποσαφηνίσει ότι «η επένδυση για την ανακαίνιση μεταξύ άλλων των εξωτερικών χώρων, όλων των μπάνιων, των δωματίων κλπ. του ξενοδοχείου γίνεται από ίδιους πόρους της ιδιοκτήτριας εταιρίας».

Ταυτόχρονα, ο διευθυντής πωλήσεων του ΤΙΤΑΝΙΑ τονίζει ότι στην καταγραφή υψηλής πληρότητας διαδραματίζουν και οι ακόλουθοι παράγοντες: α) οι προωθητικές ενέργειες που γίνονται καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς (συμμεμμετοχή σε εκθέσεις, επισκέψεις σε tour operators), β) η μοναδική του θέση με την απαράμιλλη θέα του, γ) η άριστη σχέση ποιότητας και τιμής και δ) οι υψηλού επιπέδου προσφερόμενες υπηρεσίες από το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό κλπ.

Το 2015 το ΤΙΤΑΝΙΑ δέχτηκε επισκέπτες 85 διαφορετικών εθνικοτήτων. Οι πελάτες του αθηναϊκού ξενοδοχείου είναι «μετρίου και ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου, κάτι που αποδεικνύεται από τις καταναλώσεις στους χώρους του ξενοδοχείου στα εστιατόρια δηλαδή, στα μπαρ κλπ. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται επαναλαμβανόμενοι πελάτες που επισκέπτονται την Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους, με την πλειοψηφία τους να προέρχεται από την ελληνική αγορά, ενώ για τους ίδιους λόγους επιλέγουν το TITANIA και ξένοι επισκέπτες», επισημαίνει αναλυτικά ο κ. Παναγέας. Οι μισοί από τους πελάτες του ΤΙΤΑΝΙΑ είναι Έλληνες ταξιδιώτες, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια παρουσιάζεται αύξηση 50% των Καναδών, των Αυστραλών και των Νεοζηλανδών επισκεπτών στην αθηναϊκή ξενοδοχειακή μονάδα. Αξιοσημείωτο είναι επίσης και όπως καταδεικνύει ο κ. Παναγέας ότι το 50% της συνολικής πελατείας του ΤΙΤΑΝΙΑ είναι μεμονωμένοι τουρίστες, με την πλειοψηφία να είναι Έλληνες. Επιπλέον, το εντυπωσιακό ποσοστό της τάξεως του 20% κάνει κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.

Σε ότι αφορά στη στρατηγική που θα υιοθετηθεί στο καίριο θέμα των πωλήσεων τα επόμενα δύο χρόνια, ο ειδικός επί του θέματος κ. Παναγέας απαντά σχετικά «στοχεύουμε στη διατήρηση της υφιστάμενης πελατείας και στην αύξηση του ποσοστού από τις νέες, για την Ελλάδα αγορά. Στην επίτευξη αυτού του στόχου θα συμβάλλει και η προγραμματισμένη επένδυση ανακαίνισης».

Ο διευθυντής πωλήσεων του ΤΙΤΑΝΙΑ σπεύδει να μεταφέρει τα αισιόδοξα μηνύματα που δέχεται για το 2016. Τονίζει συγκεκριμένα ότι «η Αθήνα θα βρίσκεται και το 2016 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των ξένων tour operators, κυρίως από τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Λατινική Αμερική και την Άπω Ανατολή. Αναμένεται αντίστοιχη κίνηση με αυτή του 2015, με την προϋπόθεση βέβαια ότι η Αθήνα θα είναι μια ασφαλής και καθαρή πόλη».

Σε ότι αφορά στο δείκτη της ετήσιας πληρότητας του ΤΙΤΑΝΙΑ, θα διαμορφωθεί στο 85% φέτος, πιάνοντας δηλαδή την περσινή του επίδοση στον εν λόγω δείκτη. «Τα έσοδα όμως, λόγω της αύξησης του ΦΠΑ, ενδεχομένως δύσκολα να ξεπεράσουν τα καθαρά έσοδα του 2014», λέει χωρίς να κρύβει τον προβληματισμό του ο κ. Παναγέας.

Ο ίδιος δεν διστάζει να αποκαλύψει στη συνέντευξή του στο Business Travel blog ότι παρόλο που δεν σκεφτόταν να απασχοληθεί στον ελληνικό τουρισμό, εντούτοις στα φοιτητικά του χρόνια στο Οικονομικό τμήμα της ΑΣΟΕ ανακάλυψε τη «μαγεία» του τομέα. Για την ακρίβεια και όπως ο διευθυντής πωλήσεων του ΤΙΤΑΝΙΑ δηλώνει «ανακάλυπτα έναν δυναμικό κλάδο με πολλές δυνατότητες απασχόλησης σε διάφορους τομείς και διέκρινα ότι ο τουρισμός αποτελεί την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας αφού συνεχώς εξελίσσεται, ενώ δουλεύοντας στον τουρισμό συναναστρέφεσαι με πολλούς ανθρώπους διαφορετικής καταγωγής, κουλτούρας κλπ.». Από τις πιο ευτυχείς στιγμές στην επαγγελματική του καριέρα που «ευτυχώς δεν είναι λίγες» είμαι η επίτευξη των στόχων που θέτει η επιχείρηση. Αντιθέτως η άτυχη στιγμή συνίσταται στην επιλογή λάθος συνεργάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γνώση, η εμπειρία και η τεχνογνωσία του κ. Παναγέα για τον τουρισμό είναι σφαιρική καθώς πέραν της επιτελικής του θέση στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, έχει εργαστεί σε αεροπορικές εταιρίες, σε επιχειρήσεις tour operating και σε εταιρίες με δράση και εξειδίκευση στην MICE αγορά.

 

ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΙΤΑΝΙΑ

Στην καρδιά του Ιστορικού και Εμπορικού κέντρου της Αθήνας, επί της οδού Πανεπιστημίου κοντά στην Πλατεία Ομόνοιας και Συντάγματος, το ανακαινισμένο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ γράφει τη δική του «σελίδα»  στην ιστορία της φιλοξενίας. Πολύ κοντά και με εύκολη πρόσβαση στα σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία (Ακρόπολη, Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, Αρχαιολογικό Μουσείο, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνική βιβλιοθήκη, Βουλή των Ελλήνων), αλλά και στα σύγχρονα εμπορικά πολυκαταστήματα του κέντρου της Αθήνας, το ΤΙΤΑΝΙΑ προσφέρει στους πελάτες του δυνατότητες περιήγησης στα αξιοθέατα της πόλης και στα κεντρικότερα σημεία νυχτερινής διασκέδασης.

Ο επιβλητικός χώρος της Υποδοχής, με το Πεντελικό μάρμαρο και τις ψηφιδωτές παραστάσεις από την Αρχαία Ελληνική Ιστορία, η εντυπωσιακή La Brasserie, καθώς και το πολυβραβευμένο Εστιατόριο Σύγχρονης Ελληνικής Κουζίνας Οlive Garden στο rooftop του ξενοδοχείου, με τη μαγική θέα που εκτείνεται από τον Λόφο του Λυκαβηττού & την Ακρόπολη έως και το γαλάζιο της θάλασσας του Σαρωνικού, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια αξέχαστη παραμονή στο κέντρο της πόλης και μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας.

Οι ανακαινισμένες Σουίτες, τα Executive δωμάτια, όπως και τα Standard δωμάτια, έχουν σχεδιαστεί υπηρετώντας ένα design υψηλής αισθητικής στοχεύοντας στην αυξημένη λειτουργικότητα για τον πελάτη.

H La Brasserie, στο lobby του ξενοδοχείου, έχει καθιερωθεί ως δημοφιλές σημείο συνάντησης καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, στο οποίο μπορείτε να γευτείτε μια μεγάλη ποικιλία δελεαστικών γαστρονομικών δημιουργιών. Αποτελεί ιδανική επιλογή για ένα διάλειμμα όλων όσων κινούνται στο κέντρο της πόλης και μια ξεχωριστή επιλογή για καφέ, σνακ ή φαγητό πριν ή μετά το σινεμά και το θέατρο.  

Στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου, σε μια εκπληκτική βεράντα, το Olive Garden Bar & Restaurant, προσφέρει μαγευτική θέα στην Ακρόπολη και τον Παρθενώνα, τον λόφο του Λυκαβηττού και τη φωτισμένη Αθήνα. Η ρομαντική θέα και ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με τα signature cocktails και τα ξεχωριστά πιάτα Fine Greek Cuisine κάνουν το Olive Garden την πρώτη επιλογή για ένα δείπνο που σας ταξιδεύει. Το άψογο service, οι πλούσιες επιλογές από ένα μενού που βασίζεται σε φρέσκα προϊόντα και ο ολοκληρωμένος κατάλογος κρασιών κάνουν το Olive Garden μια πραγματικά μοναδική επιλογή.

Tα Συνεδριακά Κέντρα ΕΥΡΩΠΗ και ΟΥΡΑΝΟΣ αποτελούν ιδανική επιλογή για τη διοργάνωση Επιχειρηματικών, Επιστημονικών και Κοινωνικών Εκδηλώσεων, καθώς μπορούν να φιλοξενήσουν από 10 μέχρι 1300 άτομα.

 

Η Ιστορία του σημείου συνάντησης του κέντρου της Αθήνας

Μία ιστορία που ξεκινάει στις αρχές του 20ου αιώνα και συνεχίζεται ακόμα και σήμερα.

Το οικόπεδο επί των αριθμών 48 – 52 της οδού Πανεπιστημίου, από τότε ιδιοκτησία της οικογένειας Μαλάμου το γένος Πεσμαζόγλου, έχει αλλάξει 3 φορές μορφή σε αυτά τα 120 χρόνια, αλλά πάντα ήταν το σημείο συνάντησης της πόλης.

Ηνωμένα Βουστάσια, Κινηματογράφος Τιτάνια, Ξενοδοχείο Τιτάνια.

Η κάθε χρήση του οικοπέδου έχει γράψει την δική της ιστορία, μία ιστορία παράλληλη με αυτή της Αθήνας.

Τα «Ηνωμένα Βουστάσια» στην περιοχή των Χαυτείων, επί της οδού Πανεπιστημίου 48 (όπου υψώνεται σήμερα το ξενοδοχείο «Τιτάνια»), ήταν δημοφιλές φιλολογικό, δημοσιογραφικό και καλλιτεχνικό κέντρο και όπως αναγράφεται σε διαφήμιση του καταστήματος (1911) «όλαι αι πνευματικαί Αθήναι, αι Αθήναι της αριστοκρατίας του πνεύματος συχνάζουν στα «Ηνωμένα Βουστάσια». Τακτικοί θαμώνες στα «Ηνωμένα Βουστάσια» ήταν, μεταξύ άλλων, ο Ιωάννης Κονδυλάκης, ο Σπύρος Μελάς, ο Διονύσιος Κόκκινος, ο Λάμπρος Πορφύρας και ο Κώστας Βάρναλης.

Στις αρχές του 1930 έδωσε τη θέση του στον Κινηματογράφο Τιτάνια. Ήταν η εποχή που μετά την κατασκευή του κινηματογράφου «Παλλάς», ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους κινηματογραφικούς επιχειρηματίες φουντώνει. Αποτέλεσμα αυτού είναι να δημιουργηθεί ένας δεύτερος γιγαντιαίος κινηματογράφος 2.000 θέσεων με το όνομα ΤΙΤΑΝΙΑ. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1932 και το κόστος της ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια δραχμές. Τα μηχανήματα «Ευρώπα 2» με τα οποία εξοπλίστηκε ήταν τελευταίας τεχνολογίας, για τα δεδομένα της εποχής. Λειτούργησε από το 1933 μέχρι το 1970 δίνοντας την θέση αλλά και το όνομά του στο Ξενοδοχείο Τιτάνια.

Το Ξενοδοχείο Τιτάνια ξεκίνησε να χτίζεται το 1971 και εγκαινιάστηκε το 1976. Σε αυτά τα πρώτα 40 χρόνια της λειτουργίας του, το ξενοδοχείο έχει φιλοξενήσει πλήθος διεθνών και εγχώριων προσωπικοτήτων στις εκδηλώσεις του αλλά και στα δωμάτια του. Με δυναμικότητα 385 δωματίων (deluxe & junior suites, executive, superior, family & standard), 3 εστιατορίων με το δικό τους χαρακτήρα το καθένα, Olive Garden Bar & Restaurant, La Brasserie, Vergina Restaurant και 2 αίθουσες εκδηλώσεων και συνεδρίων «Europa» και «Ουρανός», το Τιτάνια γράφει την δική του σελίδα στην ιστορία της φιλοξενίας στην καρδιά της πόλης.

Το ξενοδοχείο Τιτάνια δεν έχει σταματήσει να ανακαινίζεται και να εκσυγχρονίζεται, για να συμβαδίζει πάντα με τις ανάγκες των επισκεπτών του και της πόλης. Το 2004 άλλαξε σχεδόν ριζικά και το 2015 προχώρησε σε πλήρη ανακαίνιση της μαγευτικής βεράντας του εστιατορίου Olive Garden Bar & Restaurant που στεγάζεται στον τελευταίο του όροφο.

Και έπεται συνέχεια… γιατί η Αθήνα αλλάζει & το Ξενοδοχείο Τιτάνια συνεχίζει τον παράλληλο βίο μαζί της, μιας και το σημείο που βρίσκεται είναι σημείο συνάντησης και αναφοράς της πόλης.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s