ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΖΟΓΙΑΝΝΗΣ: «ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΡΟΔΟΒΟΛΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ»

 Με την πρόταση αυτή ο ιδιοκτήτης του πολυτελούς, πετρόκτιστου ξενοδοχείου Ροδοβόλι Hotel & Wine Bar στην ιστορική Κόνιτσα του νομού Ιωαννίνων κ. Δημήτριος Λαζογιάννης αναδεικνύει το βασικότερο λόγο που τον προέτρεψε να αποχωρήσει, μετά από 15 χρόνια εργασίας στο δημόσιο τομέα, να αδράξει την ευκαιρία και να δημιουργήσει κάτι δικό του! Όπως σχετικά εξηγεί στη συνέντευξή του στο Business Travel blog «ήταν μια απόφαση την οποία συνειδητά επέλεξα διαπιστώνοντας, μετά από 15 ετών υπηρεσίας στις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ., ότι τα πιο παραγωγικά χρόνια της ζωής μου (22-37) περνούσαν χωρίς καμία απολύτως αίσθηση δημιουργίας και παραγωγικότητας. Με την απόφαση να δραστηριοποιηθώ στον τουριστικό τομέα και να δημιουργήσω το ξενοδοχείο Ροδοβόλι, συμβάλλοντας στην τουριστική προβολή του τόπου μου, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Δημιουργία, παραγωγικότητα, αγωνία για να φέρω καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά μου και όλα όσα συνεπάγονται στο ελεύθερο επάγγελμα τα ζω στο έπακρον. Πιστεύω ότι τέτοιοι «αγώνες» αξίζει και πρέπει να τους ζει κάθε νέος άνθρωπος. Δεν πρέπει οι νέοι να αναπαύονται στην εύκολη λύση του Δημοσίου με το «βρέξει, χιονίσει ο μισθός θα πέσει και όλα καλά…». Γιατί έτσι άξιοι και ικανοί άνθρωποι χάνονται από τον παραγωγικό ιστό της χώρας και «αναπαύονται» στην σιγουριά του Δημοσίου».

Αγαπώντας τον τόπου που γεννήθηκε και μεγάλωσε και πιστεύοντας ότι η Κόνιτσα είναι από τις πιο όμορφες περιοχές της Ελλάδας- διαθέτοντας ανταγωνιστικά συγκριτικά πλεονεκτήματα- θέτει μαζί με τον αδελφό του Αριστείδη Λαζογιάννη και τους γονείς τους σε εφαρμογή τη σκέψη για τη δημιουργία ενός οικογενειακού ξενοδοχείου το 2009. Με την αρωγή ευρωπαϊκών κονδυλίων ξεκινά το 2011 η κατασκευή της μονάδας και οι εργασίες αποπερατώνονται το Δεκέμβριο του 2013, ενώ το κόστος της συνολικής επένδυσης άγγιξε το 1,1 εκατ. ευρώ.

Το Ροδοβόλι Hotel & Wine Bar δέχεται τους πρώτους του πελάτες τον Ιανουάριο του 2014 οι οποίοι διαμένουν στα 11 deluxe δίκλινα και στα τρίκλινα δωμάτια, στις 2 σουίτες και γεύονται τοπικά προϊόντα δικής του παραγωγής στο χώρο της εστίασης και στο Wine Bar. Μέσα στους 22 μήνες λειτουργίας του έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις όπως:

  • Η βράβευση από την Booking.com, με το Βραβείο Αριστείας για τα Σχόλια των πελατών του για το έτος 2014 με βαθμολογία 9,9 με άριστα το 10.
  • Η βράβευση από την TripAdvisor με το «Πιστοποιητικό Βράβευσης» για το έτος 2015 για τις κριτικές των επισκεπτών του με βαθμολογία 5 με άριστα το 5.
  • Η βράβευση από την TripAdvisor ως «Πράσινος Ηγέτης» Ασημένιου Επιπέδου για το έτος 2015, για την οικολογική συνείδηση και λειτουργία του ξενοδοχείου Ροδοβόλι.
  • Ο τίτλος Coco-Mat Partner Hotel που έχει λάβει μέσα από τη διαρκή και πολύμηνη συνεργασία του με τη γνωστή εταιρία Coco- Mat
  • Και φυσικά τα σχόλια των επισκεπτών του.

 

Όσο για τη διακριτική ονομασία του ξενοδοχείου, «το όνομα «Ροδοβόλι», χαρακτηρίζει την όλη φιλοσοφία της λειτουργίας του ξενοδοχείου μας. Όπως καταλαβαίνετε είναι σύνθετη λέξη και αποτελείται από 2 λέξεις, το «Ρόδον» και το «Βόλι». «Ρόδον» είναι το τριαντάφυλλο που έχει την σημειολογία  της όμορφης, της ευωδιαστής, της πολύχρωμης, της ξεχωριστής, της ανώτερης ποιότητας φιλοξενίας των επισκεπτών μας και το «βόλι» (σφαίρα), που χαρακτηρίζει την επιθετική μας στάση στο να είμαστε πάντοτε θετικοί αποδέκτες σε κάθε τί νέο και καινοτόμο, που θα το οικειοποιηθούμε, θα το προσφέρουμε στους επισκέπτες μας και θα τους χαρίσουμε τις πιο μοντέρνες και καινοτόμες λύσεις, υπηρεσίες και παροχές στον τομέα της φιλοξενίας», εξηγεί χαρακτηριστικά ο κ. Λαζογιάνης. Επιπλέον, το όνομα «Ροδοβόλι» έχει ιστορικές ρίζες και ακούγεται για πρώτη φορά στα χρόνια της κυριαρχίας του Αλή Πασά των Ιωαννίνων στην περιοχή, ενώ να σημειωθεί ότι η αρχοντική οικία της μητέρας του Αλή Πασά, της Χάμκως και της αδερφής του της Χαϊνίτσας, βρίσκεται στην Κόνιτσα.

Τα ανταγωνιστικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ροδοβόλι Hotel & Wine Bar

Αύξηση της τάξεως του 20% θα εγγράψει τη φετινή χρονιά ο δείκτης πληρότητας του ξενοδοχείου Ροδοβόλι, σε σχέση με πέρυσι. Γεγονός που οφείλεται στο ότι αποτελεί το νεότερο νεόδμητο ξενοδοχειακό συγκρότημα στην περιοχή αλλά και στην επιχειρηματική φιλοσοφία της ιδιοκτήτριας εταιρίας «Λαζογιάννη Ελένη & ΣΙΑ Ο.Ε.». Συγκεκριμένα και όπως αποσαφηνίζει ο ιδιοκτήτης «διαθέτουμε πολύ προσωπική εργασία και μεράκι στο ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα ροσπαθούμε να προσφέρουμε στον επισκέπτη μας τοπικά προϊόντα δικής μας παραγωγής και παρασκευής. Όπως για παράδειγμα:οι Ερυθροί και Λευκοί Οίνοι από τον ιδιόκτητο αμπελώνα που διαθέτει η οικογένειά μας, 5 χλμ. λίγο έξω από την Κόνιτσα, το παραδοσιακό ηπειρώτικο τσίπουρο, το ρακόμελο, το οινόμελο, τα λικέρ, οι διάφορες μαρμελάδες φρούτων, τα γλυκά του κουταλιού αλλά και άλλα εδέσματα είναι δικής μας παραγωγή που προσφέρονται αποκλειστικά στο ξενοδοχείο μας. Στόχος μας είναι τα επόμενα 3 χρόνια το 85% των προϊόντων που καταναλώνονται μέσα στους χώρους του ξενοδοχείου να είναι αποκλειστικά δικής μας παραγωγής και προέλευσης. Τα περισσότερα προϊόντα που παράγουμε όπως για παράδειγμα οι μαρμελάδες, τα κέικ, οι ηπειρώτικες πίτες κ.α. προσφέρονται στον μπουφέ του ξενοδοχείου ως πρωινό και κάποια άλλα όπως το τσίπουρο, τα λικέρ, και οι οίνοι διατίθενται προς πώληση σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους (βιτρίνες). Φυσικά όλα μας τα προϊόντα αγοράζονται από τους επισκέπτες μας κατόπιν μίας δοκιμής».

Λάτρεις των outdoor activities οι επισκέπτες στο Ροδοβόλι και στην Κόνιτσα

Οι μήνες της υψηλής περιόδου είναι για ξενοδοχείο Ροδοβόλι και κατ’ επέκταση για την περιοχή οι καλοκαιρινοί (Ιούνιος, Ιούλιος και Αύγουστος), ενώ τον Ιανουάριο, Απρίλιο, Οκτώβριο και Δεκέμβριο ο δείκτης πληρότητας του ξεπερνά το 85%. Κατά μέσο οι επισκέπτες μένουν στο ξενοδοχείο 3 μέρες. Όσον αφορά στους Έλληνες ταξιδιώτες ανήκουν στη μεσαία και ανώτερη οικονομική τάξη, ενώ οι ξένοι τουρίστες ανήκουν στην πλειοψηφία τους στην ανώτερη οικονομική τάξη. Μεταξύ των ξένων επισκεπτών στο Ροδοβόλι Hotel & Wine Bar είναι Ισραηλινοί, Άγγλοι, Γερμανοί, Βέλγοι, Αυστριακοί, Ιταλοί, Ελβετοί ενώ το τελευταίο διάστημα καταγράφεται αυξητική τάση από τους Ρώσους τουρίστες λόγω της Αγιοκατάταξης του Οσίου Παϊσίου από το Οικουμενικό Πατριαρχείο φέτος το χειμώνα.

Ανεξαρτήτως εθνικότητας όλοι τους αγαπούν τον φυσιολατρικό τουρισμό, τον θρησκευτικό τουρισμό και φυσικά όλοι τους είναι λάτρεις των outdoor activities. « Σ’ αυτούς τους τομείς μας βοηθά πολύ η περιοχή μας καθώς βρίθει από ποτάμια, βουνά, χαράδρες, ορειβατικά μονοπάτια, φαράγγια, και θρησκευτικά μνημεία όπως ενδεικτικά το φαράγγι του Αώου ποταμού, το φαράγγι του Βίκου, ο Εθνικός Δρυμός δηλαδή του Βίκου – Αώου, το μοναδικό στο είδος του Περιβαλλοντικό Πάρκο Άγριας Ζωής στο Μπουραζάνι, τα θρησκευτικά μνημεία από την Βυζαντινή εποχή, όπως την Ιερά Μονή Παναγίας Μολυβδοσκεπάστου, θα βρει την πατρική οικία του Οσίου Παϊσίου καθώς και το μοναστήρι της Παναγίας Στομίου στο οποίο ο Γέροντας Παΐσιος μόνασε στα πρώτα χρόνια της καλογερικής του ζωής, κλπ.», λέει χωρίς να κρύβει τον ενθουσιασμό του ο κ. Λαζογιάννης.

Δυστυχώς δεν προβάλλουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν χρονικής διάρκειας 12 μήνες το χρόνο

Δοθείσας της ευκαιρίας ο ίδιος δεν κρύβει το παράπονό του από την εκάστοτε Πολιτεία. «Η Ελλάδα κατά την γνώμη μου έχει την δυνατότητα να κατέχει μεγάλο μερίδιο στην παγκόσμια τουριστική πίτα όλο τον χρόνο, 12 μήνες τον χρόνο. Αλλά αυτό δυστυχώς δεν το προβάλλουμε. Μέχρι τώρα το τουριστικό προϊόν που προβάλλουμε σαν χώρα προς το εξωτερικό, είναι όμορφες παραλίες, θάλασσα, κοσμικά νησιά, χωριάτικη σαλάτα και γενικώς ότι έχει σχέση με θερινό τουρισμό. Και εδώ βρίσκεται το μεγάλο λάθος. Η χώρα μας διαθέτει καταπληκτικά μέρη, που μπορούν να προσελκύσουν τουρισμό όλο τον χρόνο! Και εδώ θα αναφερθώ για την περιοχή μου, την Κόνιτσα. Εύφορες Κοιλάδες, Ποτάμια, Χαράδρες, Βουνά, Λίμνες, Ιστορικά και Θρησκευτικά Μνημεία, Περιβαλλοντικά Πάρκα, Πέτρινα Γεφύρια, Ιστορικές Μονές, Εκθέσεις Γυναικών Αγιογράφων της Κόνιτσας, Περιπατητικά Μονοπάτια, Ορεινά Καταφύγια, Χιονοδρομικά Κέντρα, Το Παγκόσμιο Γεωπάρκο της UNESCO, προστατευμένες περιοχές, Ιστορικά πεδία Μαχών κατά τον Ελληνοιταλικό πόλεμο του ’40, και πολλά άλλα βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από την Κόνιτσα που με την κατάλληλη προβολή, τη σωστή προώθηση της εικόνας μας προς το εξωτερικό και την ασταμάτητη και σκληρή δουλειά από μέρους μας, μπορούμε να προσελκύσουμε τουρισμό 12 μήνες τον χρόνο. Και εμείς εδώ στην Κόνιτσα προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε», τονίζει αναλυτικά.

Συμμετέχοντας στην Επιτροπή Τουρισμού του δήμου Κόνιτσας επισημαίνει ότι οι πολυσύνθετες και πολυσχιδείς δράσεις του δήμου για την ανάδειξη και προβολή του τόσο στην ελληνική όσο και στις ξένες αγορές θα χρηματοδοτηθούνε από ιδιωτικά κεφάλαια. Και «φυσικά από ανθρώπους που αγαπάνε την Κόνιτσα θέλουν η Κόνιτσα να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία γιατί πραγματικά ο τόπος μας αξίζει πολλά, αρκεί να το αντιληφθούμε», σχολιάζει με νόημα ο κ. Λαζογιάννης.

Νέες επενδύσεις στο Ροδοβόλι Hotel & Wine Bar

Αμέσως μετά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιά θα ξεκινήσει πρόγραμμα αύξησης της δυναμικότητας του Ροδοβόλι Hotel & Wine Bar. Η νέα επένδυση προβλέπει τη δημιουργία 2 επιπλέον δίχωρων δωματίων (Super Luxe Suites), 60 τ.μ. έκαστο, χωρητικότητας 4 ατόμων με prive ανελκυστήρα εισόδου απευθείας στο δωμάτιο.

Παράλληλα, στους στόχους της ιδιοκτησίας είναι: α) η άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με τη καθημερινή φροντίδα και την ανθρώπινη επαφή με τον πελάτη και β) η προσέλκυση ξένων αγορών της Ρωσίας, της Ολλανδίας, και των Σκανδιναβικών χωρών.

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s