OI ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το πρώτο διεθνές συνέδριο προγραμματιστών για Android στην Ελλάδα, φιλοξενήθηκε στη Θεσσαλονίκη και η ΕΞΘ ήταν εκεί για να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους ξένους ομιλητές του, οργανώνοντας ένα city tour ειδικά για εκείνους, προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά τις ομορφιές της πόλης και την εξαιρετική κουζίνα της. Πρόκειται για το DROIDCON, το συνέδριο στο οποίο οι ομιλητές του προέρχονταν από διάφορα σημεία της γης, όπως από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Τσεχία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νιγηρία, το Βέλγιο, την Τουρκία, την Ολλανδία, την Ινδία, την Πολωνία και τη Φινλανδία. Έτσι σε συνεργασία την «Google Developers Group» πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στα μνημεία, την Άνω Πόλη, τις αγορές Καπάνι και Μοδιάνο και οργανώθηκαν γεύματα σε διάφορα σημεία της πόλης για να έρθουν σε επαφή με τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης, ένα από τα «ατού» του προορισμού. Οι 26 ξένοι ομιλητές που επισκέπτονταν για πρώτη φορά την πόλη, μαζί με ορισμένους συμμετέχοντες έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία στο περιθώριο του συνεδρίου. Μάλιστα ανακοίνωσαν πως επιθυμούν και το επόμενο συνέδριό τους στην Ελλάδα να πραγματοποιηθεί ξανά στη Θεσσαλονίκη και ότι θα συστήσουν ανεπιφύλακτα τον προορισμό στον περίγυρό τους. Η ΕΞΘ υποστηρίζει κάθε προσπάθεια που συμβάλλει στην προώθηση του συνεδριακού τουρισμού της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, ευελπιστώντας στη δυναμική επιστροφή του προορισμού στο «χάρτη» με τις συνεδριουπόλεις στα Βαλκάνια και την Ευρώπη.

Προκειμένου να ενδυναμώσει το ήδη αυξημένο ενδιαφέρον της γερμανικής αγοράς για τη Θεσσαλονίκη, η ΕΞΘ συνεχίζει τις προσπάθειες περαιτέρω προώθησης του προορισμού. Η πρόταση της ΕΞΘ προς το γερμανικό κοινό επικεντρώνεται κυρίως στο city break, καθώς η Θεσσαλονίκη συνδέεται με απευθείας πτήσεις με αρκετά γερμανικά αεροδρόμια, ενώ παράλληλα προτείνει την πόλη ως σημείο εκκίνησης για όσους επιθυμούν να συνδυάσουν την παραμονή τους σε αυτήν με κοντινές μονοήμερες εκδρομές. Στο πλαίσιο αυτό, ο δημοσιογράφος Stefan Brünjes θα δημοσιεύσει ένα αφιέρωμα για τις δυνατότητες που προσφέρει ο προορισμός (Thessaloniki City Portrait) στο γνωστό ταξιδιωτικό περιοδικό της χώρας του «Geo Saison», αφού είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί και να γνωρίσει από κοντά τη Θεσσαλονίκη. Ο Γερμανός δημοσιογράφος ενδιαφέρθηκε για τα χαρακτηριστικά του προορισμού, τα μνημεία και την ιστορία της πόλης, ενώ δεν παρέλειψε να γευτεί την ελληνική κουζίνα, με σκοπό να κάνει ειδική αναφορά στο επίπεδο της γαστρονομίας που τον ενθουσίασε. Η Θεσσαλονίκη πρωταγωνίστησε και στο «meerblog.de», το προσωπικό ιστολόγιο της Γερμανίδας δημοσιογράφου Elke Weiler, η οποία επισκέφτηκε την πόλη μας για να ανακαλύψει τους «θησαυρούς» της Θεσσαλονίκης, να αναρτήσει φωτογραφίες από τα όσα έζησε και να συστήσει τον προορισμό στους συμπατριώτες της μέσα από τα social media στα οποία δραστηριοποιείται. Τέλος, ο γιατρός και δημοσιογράφος Dr. Heinz Klausmann αποφάσισε να γράψει για τον προορισμό με έναν πρωτότυπο τρόπο. Διασχίζοντας τη διαδρομή Στουτγάρδη – Κωνσταντινούπολη με… ποδήλατο, ανάμεσα στις περιοχές που επισκέφτηκε είναι και η Θεσσαλονίκη και οι εντυπώσεις του θα δημοσιευτούν στο ταξιδιωτικό περιοδικό «Deutsches Ärzteblatt – Reisemagazin», το οποίο αποτελεί την επίσημη έκδοση του Ιατρικού Επιμελητηρίου Γερμανίας.

Παράλληλα, η γνωριμία 75 Γάλλων δημοσιογράφων με τη Θεσσαλονίκη έγινε ένα ηλιόλουστο πρωινό και αυτή η πρώτη επαφή τους με τα μνημεία και την ιστορία της, ήταν για εκείνους «πηγή έμπνευσης» για τα ρεπορτάζ και τα άρθρα τους που θα φιλοξενηθούν στις σελίδες των ΜΜΕ της χώρας τους. Μόλις έπεσε η αυλαία στις εργασίες του ετήσιου συνεδρίου τους που πραγματοποιήθηκε στο Sani Resort στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, τα 75 μέλη της Ένωσης Τουριστικών Δημοσιογράφων Γαλλίας (Association of Travel and Tourism Journalists of France – AJT) επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη. Την ξενάγησή τους ανέλαβε με κάθε λεπτομέρεια η ΕΞΘ, η οποία αφού τους υποδέχθηκε θερμά και τους φιλοξένησε, φρόντισε ώστε να τους μείνει αξέχαστη η ολοήμερη παραμονή τους στην πόλη. Οι Γάλλοι προτίμησαν να κάνουν τις βόλτες τους στις αγορές Καπάνι και Μοδιάνο και να επισκεφθούν τα καταστήματα στο κέντρο της πόλης και να γνωρίσουν από κοντά τα Βυζαντινά μνημεία, τις εκκλησίες και την Εβραϊκή κληρονομιά. Απόλαυσαν μεσογειακά εδέσματα και Μακεδονικά κρασιά στο γεύμα που παρέθεσε προς τιμήν τους ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ως γνωστοί λάτρεις της γαστρονομίας, βαθμολόγησαν με άριστα τα πιάτα που ετοίμασε ειδικά για εκείνους ο σεφ. Δύο μέρες νωρίτερα και κατά τη διάρκεια του συνεδρίου στη Χαλκιδική, η ΕΞΘ προσκάλεσε τους Γάλλους να επισκεφθούν την πόλη μέσα από ειδική παρουσίαση που είχε θέμα: «Πώς η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει ένας ιδανικός city break προορισμός, όπως είναι αντίστοιχα για τους Γάλλους η Φλωρεντία και η Βαρκελώνη». Η ΕΞΘ έχει επενδύσει τουριστικά στο γαλλικό κοινό και συνεχίζει τις δράσεις της στη μεγάλη αυτή αγορά, με συμμετοχή σε εκθέσεις, fam / press trips κλπ. Εκτός από τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, οι Γάλλοι δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν και κοντινούς προορισμούς όπως η Πιερία και η Πέλλα. Η παρουσία τους στην Κεντρική Μακεδονία οργανώθηκε από το Sani Resort, με την υποστήριξη της Marketing Greece, της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής και της Aegean Airlines.

Επιπλέον, φωτογραφίες και στιγμιότυπα της Θεσσαλονίκης κάνουν ήδη το γύρο του διαδικτύου στην Αυστρία και την Ελβετία. Οι δύο αγορές μπήκαν στο στόχαστρο της ΕΞΘ για το 2015 η οποία, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας εξωστρέφειας, θέλει να ενδυναμώσει τις κρατήσεις για city break, από τις χώρες αυτές. Αρχικά, η ΕΞΘ σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Αυστρίας, οργάνωσε και φιλοξένησε στη Θεσσαλονίκη 5 ταξιδιωτικούς bloggerς, οι οποίοι έμαθαν από πρώτο χέρι τα δυνατά σημεία του προορισμού και στη συνέχεια ανήρτησαν τα πολύ θετικά σχόλιά τους στα blogs που διαθέτει ο καθένας και στα social media, προσελκύοντας ταξιδιώτες και προσκαλώντας τους followers τους να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη. Η παρέα είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα γαστρονομικό περίπατο στις δημοφιλείς γειτονιές της πόλης, αλλά και να γνωρίσει από κοντά επιχειρηματίες – δημιουργούς που έχουν αφήσει το στίγμα τους στη Θεσσαλονίκη. Μέσα από ένα διασκεδαστικό και εκπαιδευτικού χαρακτήρα παιχνίδι, λύνοντας γρίφους σε σημεία «κλειδιά» της πόλης «διδάχτηκαν» τις σημαντικότερες ιστορικές περιόδους της Θεσσαλονίκης κερδίζοντας, εκτός από γνώσεις και μία καρτ-ποστάλ με φόντο το παλιό λιμάνι της. Συνδυαστικά, οι bloggers επισκέφθηκαν και το Οινοποιείο Γεροβασιλείου στην Επανομή για να ολοκληρώσουν με τον καλύτερο τρόπο το ταξίδι τους στη γευστική Θεσσαλονίκη. Αμέσως μετά, η Ένωσή μας σε συνεργασία με τον Όμιλο Thomas Cook-Neckermann Αυστρίας, φιλοξένησε και ξενάγησε στη Θεσσαλονίκη την εκπρόσωπο του γυναικείου αυστριακού περιοδικού MISS Magazine (www.miss.at). Ειδικότερα, η δημοσιογράφος Jasmin Kreulitsch επισκέφθηκε την πόλη μας, με σκοπό να δημοσιεύσει άρθρο-αφιέρωμα στον προορισμό, συστήνοντάς τον για διακοπές στις νέες γυναίκες της χώρας της. Το εν λόγω περιοδικό έχει μηνιαία περιοδικότητα έκδοσης, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, με το μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό του να είναι γένους θηλυκού, ηλικίας μεταξύ 16 και 35 ετών. Η δημοσιογράφος επισκέφθηκε πολυκαταστήματα και μπουτίκ της πόλης με επώνυμες δημιουργίες ρούχων, διασκέδασε και γνώρισε το nightlife της Θεσσαλονίκης πηγαίνοντας σε στέκια νεολαίας, δοκίμασε γευστικά πιάτα και έβγαλε φωτογραφίες με φόντο το ηλιοβασίλεμα στο παραλιακό μέτωπο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s