Η ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ «ΙΝ TOUCH»…

με την νοοτροπία την οποία πλέον επιτάσσει το σύγχρονο επιχειρείν λόγω του εντονότατου ανταγωνισμού από άλλες τουριστικές αγορές και όχι μόνο και να αποβάλλει θέση, στάση και στρατηγική περασμένων δεκαετιών.

Το «ευαγγέλιο» τους στο επιχειρείν θα πρέπει να πρέπει να περιλαμβάνει έννοιες και το κυριότερο το νόημα των λέξεων όπως προστασία και ενίσχυση της φήμης της, υιοθέτηση αρχών ηθικής, προσοχή και βαρύτητα σε όλους εκείνους που θα ενισχύσουν την εικόνα και τη φήμη της επιχείρησης όπως οι πελάτες, οι εργαζόμενοι, οι προμηθευτές, οι συνεργαζόμενες εταιρίες, η διαχείριση κρίσεων και απρόβλεπτων παραγόντων, η υιοθέτηση νέων, ευέλικτων τρόπων λειτουργίας, η κοινωνική υπευθυνότητα κλπ.

Οι «πρωτόγνωρες», για αρκετές τουριστικές επιχειρήσεις, έννοιες αυτές συνθέτουν το εύρος της δράσης και της ασχολίας του εμπειρότατου, καταξιωμένου, δυναμικού στελέχους της ελληνικής επιχειρηματικής αγοράς, του κ. Βασίλη Λώλα ο οποίος προσμετρά, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το B2T blog, πολλές επιτυχίες κατά την πολυετή εργασία του τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων.

Ο κ. Βασίλης Λώλας που έχει εργαστεί  για περισσότερα από 25 χρόνια σε πολυεθνικές εταιρείες όπως η Nestle και η Coca-Cola HBC, τόσο στο Marketing, αλλά κυρίως στην Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις της Coca-Colα Τρία Έψιλον αλλά και του Ομίλου Coca-Cola HBC (28 χώρες), ίδρυσε και έθεσε σε λειτουργία την εταιρία «In Touch Communication».

Η in–Touch Communication προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες επικοινωνίας, διαχείρισης φήμης και εικόνας σε Επιχειρήσεις, Φορείς και Οργανισμούς μέσα από το σχεδιασμό και υλοποίηση στρατηγικής και δράσεων που θα ανταποκρίνονται κάθε φορά στην αξιολόγηση και κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών τους.

«Δημιουργήσαμε την εταιρεία, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι η παρούσα κατάσταση όπως διαμορφώνεται στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς, απαιτεί ένα εντελώς νέας φιλοσοφίας σχήμα εταιρείας Επικοινωνίας, τόσο απο πλευράς δομής της, όσο και τρόπου λειτουργίας της, προκειμένου να ανταποκριθούμε ουσιαστικά στις σημερινές ανάγκες των επιχειρήσεων αλλά και να προσαρμοστούμε στο συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Βασικό σημείο αναφοράς της inTouch Communication αποτελούν η ευελιξία, η αμεσότητα, η αξιοποίηση μετρήσιμων αποτελεσμάτων & στοιχείων, καθώς και η απόλυτη εστίαση στο στόχο και στο ζητούμενο αποτέλεσμα», αναφέρει ο Βασίλης Λώλας.

Οι συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει η in-Touch Communication αφορούν: Public Affairs, Διαχείριση Απρόβλεπτων περιστατικών, Εταιρική Επικοινωνία, Διαχείριση ΜΜΕ, Γραφείο Τύπου, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Εσωτερική Επικοινωνία, Ανάπτυξη σχέσεων με τους Κοινωνικούς Εταίρους, τους Θεσμούς, την Πολιτεία, τις Τοπικές Κοινωνίες, Επικοινωνία Προϊόντων (Brand Communication).

Προκειμένου να αποκτήσετε μια εικόνα για το πώς ο κ. Βασίλης Λώλας και η In Touch Communication μπορούν να συμβάλλουν στην αειφορία και στην ανάπτυξη της τουριστικής επιχείρησής σας διαβάστε το άρθρο στο B2T πληκτρολογώντας

https://business2travel.wordpress.com/2015/10/26/%ce%bf%ce%b9-%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b9%ce%b5%cf%83-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%ce%ba%ce%bb%ce%b1%ce%b4%ce%bf/

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s