ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑ «OLD.NEW.YOU» ΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ!!!

Στο «χτίσιμο» ενός ιδανικού προορισμού ποντάρει ο Δήμος Ιωαννιτών με το Επιχειρησιακό Σχέδιο της Τουριστικής Προβολής και Προώθησης των Ιωαννίνων.
Το σχέδιο εκπονήθηκε μετά από μελέτη που διενεργήθηκε από τους εξειδικευμένους  εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου που επιλέχτηκαν, σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία πεντάστερων ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών, και έχει ορίζοντα τετραετίας.

Τα Ιωάννινα προσδοκούν και επίσημα πλέον να μπουν δυναμικά στον τουριστικό χάρτη της Ευρώπης, με το σλόγκαν “Old. New. You.” που συνδυάζει ιστορικό παρελθόν, παρόν και μέλλον, με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Πριν από λίγες μέρες έγινε η επίσημη παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου και ρεαλιστικού Προγράμματος Δράσεων Τουριστικής Προβολής και Προώθησης των Ιωαννίνων εντός του χρονικού ορίζοντα των ετών 2016-2019, αρχής γενομένης το Φεβρουάριο 2016.

Ο δήμαρχος Ιωαννιτών Θωμάς Μπέγκας, μεταξύ άλλων εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για το χρόνιο πρόβλημα του αεροδρομίου της πόλης, αφού για άλλη μια φορά μέσα στην εβδομάδα και λόγω καιρικών συνθηκών, δεν μπορούσε να προσεγγίσει το αεροσκάφος που ερχόταν από Αθήνα, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να έρθουν δημοσιογράφοι που είχαν προσκληθεί. Συγκεκριμένα ο κ. Μπέγκας κατήγγειλε την Υ.Π.Α. «για αδιαφορία στις προσπάθειες του δήμου για συνάντηση με στόχο την επίλυση του προβλήματος της εύρυθμης λειτουργίας του αεροδρομίου, που μόνο κατ΄όνομα θεωρείται διεθνές…»
Οι άνθρωποι των Ιωαννίνων, ευχαρίστησαν με θέρμη τη Θεσσαλονίκη για την παρουσία της, αλλά κυρίως το Δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη, αφού όλα ξεκίνησαν με αφορμή την επιτυχημένη πορεία που υλοποιεί ήδη ο Δήμος Θεσσαλονίκης στον τουρισμό.
Ο Γιάννης Μπουτάρης είπε: » Θέλω να σας μιλήσω όχι μόνο σαν Δήμαρχος, αλλά και σαν οινοποιός και σαν ξενοδόχος» ενώ αναφέρθηκε στη σχέση κρασιού και τουρισμού, τους Δρόμους του Κρασιού, την κατασκευή της Εγνατίας οδού που έφερε ακόμη πιο κοντά τις δυο πόλεις κ.α.»

Αγορές στόχοι
Οι αγορές στόχοι για το 2016 θα είναι η Γερμανία, το Βέλγιο, η Τουρκία, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ελλάδα, ενώ σε προκαταρκτικές συζητήσεις για τα επόμενα έτη, έχουν επιλεγεί οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας.
Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις παραπάνω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε μίας, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας θεματικές μορφές τουρισμού όπως ο οινοτουρισμός, τρίτη ηλικία, αναψυχή, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός και οικολογικός τουρισμός.
Παράλληλα, οι ενέργειες θα εστιαστούν και στις ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, τις συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.

 

Πηγή: vimanews.gr, epirusportal.gr

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s