Σ. ΠΕΓΚΑΣ: «Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ-ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΕΤΗ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ»

 

«Τώρα είναι που πρέπει να συνεχίσουμε την κανονικότητά μας επειδή αυτή είναι μια θετική αντίδραση σε όλα τα αρνητικά που ζούμε και βιώνουμε» δήλωσε  ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας σε συνέντευξή του πριν από λίγες μέρες στο «Πρακτορείο FM 104,9″.
Αναφερόμενος στην επίδραση που αναμένεται να έχει στο τουρισμό και στους αστικούς προορισμούς, το τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες, μιλώντας στα «Καθημερινά», σημείωσε: «Θα μας πλήξει αλλά ελπίζω να μην μας πλήξει δραματικά. Σίγουρα, όμως, θα αναχαιτίσει την αύξηση και την ανοδική πορεία που παρουσιάσαμε έντονα το τελευταίο διάστημα».
«Η Θεσσαλονίκη δεν είναι ένα μεγάλο brand name, ένας πασίγνωστος προορισμός, όπως είναι για παράδειγμα η Μύκονος, η Κρήτη ή η Σαντορίνη. Έχουμε χτίσει με πολύ προσπάθεια τα τελευταία χρόνια -σε συνεργασία με τους φορείς- το προφίλ της Θεσσαλονίκης και όλο αυτό μας κάνει να ανησυχούμε» πρόσθεσε ο κ. Πέγκας.
Ο αντιδήμαρχος υπογράμμισε την ανάγκη να συνεχιστεί η προσπάθεια προσέλκυσης τουριστών από το εξωτερικό, ειδικά στην Ελλάδα που πλήττεται από την οικονομική κρίση.
Ερωτηθείς για τους πρόσφυγες που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις του λιμανιού Θεσσαλονίκης και αν αυτό προϊδεάζει αρνητικά τον επισκέπτη, απάντησε: «Δεν ενοχλούν οι πρόσφυγες στο λιμάνι, ενοχλούν οι εικόνες που εκπέμπουν τα μεγάλα κανάλια επικοινωνίας στο εξωτερικό, οι οποίες αυτή τη στιγμή δεν είναι ευχάριστες για εκείνον που θέλει να περάσει ξέγνοιαστα κάποιες μέρες σε έναν προορισμό».
Ο κ. Πέγκας επεσήμανε επίσης: «Δεν υπάρχει μια κεντρική στρατηγική αντίδρασης από την ελληνική κυβέρνηση απέναντι σε αυτήν την τάση, την οποία παρακολουθούμε».
Σε ό,τι αφορά την πρωτοβουλία προβολής της πόλης στο εξωτερικό, που φέρει τον τίτλο «Διπλωματία Πόλεων», σημείωσε ότι θα συνεχιστεί κανονικά και πως η αποστολή ετοιμάζεται για το επόμενο ταξίδι στο Παρίσι, στις 6 Απριλίου. Προηγήθηκε η προβολή της Θεσσαλονίκης στο Μιλάνο και τη Μπολόνια, ενώ έως το τέλος του 2016 αναμένεται να επισκεφθούν άλλες έξι πόλεις.
Η «Διπλωματία Πόλεων» ξεκίνησε ως πρωτοβουλία πριν από περίπου δύο χρόνια. Σε αυτό το διάστημα έγινε παρουσίαση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού σε περισσότερες από επτά πόλεις στην περιοχή της νοτιανατολικής Ευρώπης και την Τουρκία.
Όπως τόνισε ο κ. Πέγκας, το τουριστικό ρεύμα στην πόλη έχει αυξηθεί πολύ, αλλά ο στόχος για τα επόμενα δύο χρόνια είναι να σημειωθεί επίσης και ένα είδος τουριστικής «αναβάθμισης» σε ό,τι αφορά την αγοραστική δύναμη του κοινού που επισκέπτεται την πόλη.

 

Για να ακούσετε τη συνέντευξη πληκτρολογήστε

https://youtu.be/BWudPTcEzoU

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s