ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ: ΤΟ ΝΕΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ BRAND CASA COOK ΛΑΝΣΑΡΕΙ Ο THOMAS COOK, ΘΕΤΟΝTΑΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΝ ΜΑΪΟ


To νέο ξενοδοχειακό brand Casa Cook λανσάρει στην παγκόσμια τουριστική αγορά ο Thomas
Cook. H πρώτη μονάδα ξεκινάει τη λειτουργία της στην Ελλάδα το Μάιο του 2016 και ειδικότερα
στη Ρόδο. Πρόκειται για το καινοτόμο 90 δωματίων θέρετρο Casa Cook στα Κολύμπια της Ρόδου- πρώην Sunprime Resort White Pearl που ανήκει στην οικογένεια Πλανή και έχει ενταχθεί στη νέα αλυσίδα μέσω franchise. στα Κολύμπια,
Επισημαίνεται ότι το Casa Cook Ρόδου δημιουργήθηκε από τον Thomas Cook Group plc, σε  συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από την κατηγορία premium lifestyle. Τον Michael  Schickinger των Lambs & Lions, αιχμή του δόρατος στην εννοιολογική ανάπτυξη, σε στενή  συνεργασία με τη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων Annabell Kutucu και την αρχιτέκτονα Βάνα Pernari.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διευθυντής Μάρκετινγκ του ομίλου Thomascook Ρέμο Μάσαλα σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα αποκάλυψε ότι ο σχεδιασμός του tour operator περιλαμβάνει την ένταξη και άλλων μονάδων στην Ελλάδα- που είναι ο δεύτερος σημαντικότερος προορισμός για τον όμιλο- στοχεύοντας στον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου του με δέκα επιπλέον ξενοδοχεία έως το 2018. Ταυτόχρονα ο ίδιος επεσήμανε το αμείωτο ενδιαφέρον του Thomascook για μονάδες του σε δημοφιλή νησιά και προορισμούς ανά την Ελλάδα για όλα τα ξενοδοχειακά brands του ομίλου.

Casa-Cook-Basic-Double-1
Το Casa Cook είναι το έκτο brand στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων του Thomas Cook, το καθένα
με μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη που να αρμόζει στις διαφορετικές κατηγορίες
πελατών. Υπογραμμίζεται ότι έχει προγραμματιστεί η δημιουργία περαιτέρω ξενοδοχείων το
2017, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα.
Κάθε θέρετρο θα είναι μοναδικό, με συνέπια ωστόσο στη σχεδιαστική «γλώσσα». Το προσιτό,
μόνο για ενήλικες, ξενοδοχείο προσφέρει εμπνευσμένο και εκλεκτικό ντιζάιν σε όλους τους
χώρους του, πισίνες για κάθε δωμάτιο, χώρους lounge, καθώς και ποδήλατα, γυμναστήριο και
δυνατότητα για υπαίθρια γιόγκα.
Με έμφαση στην εμπειρία και το σχεδιασμό, το μπαρ, το εστιατόριο, η κεντρική πισίνα και οι
χώροι του lounge αποτελούν το ζωντανό κομβικό σημείο του ξενοδοχείου. Η κουζίνα προσφέρει
απολαύσεις από το πρωί έως το βράδυ, από smoothies on-the-go μέχρι φρέσκα Μεσογειακά
πιάτα για χρήση σε κοινόχρηστα τραπέζια.

9f75b293-253f-4966-8def-0b22df272bfb
Ο χαλαρωτικός ρυθμός των διακοπών είναι εύκολο να αναδυθεί κοντά σε μια αιώρα δίπλα στην
πισίνα ή σε μια ξαπλώστρα και οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τις μελωδίες του DJ,
βραδιές κινηματογράφου ή το ποτό τους αγναντεύοντας το ηλιοβασίλεμα. Σανδάλια, μαγιό,
αξεσουάρ για το σπίτι, αιώρες και καλλυντικά είναι όλα διαθέσιμα στο κατάστημα, ώστε οι
ταξιδιώτες να μπορέσουν να γυρίσουν στην πατρίδα τους ένα κομμάτι του ονείρου boho.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ του Thomas Cook Group κ. Remo Masala αναφερόμενος στο νέο
brand του Ομίλου σημείωσε :
«Το λανσάρισμα του Casa Cook αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του
ξενοδοχειακού μας χαρτοφυλακίου, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε έξι brands για διαφορετικές
κατηγορίες πελατών. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από τον τομέα του
lifestyle, και είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε ένα μοναδικά διαφορετικό brand – όχι
μόνο εντός του δικού μας Ομίλου, αλλά και στην αγορά της φιλοξενίας γενικότερα. Θέλαμε για
το Casa Cook να αξιοποιήσουμε τις τρέχουσες τάσεις στον αστικό πολιτισμό -εστιάζοντας στη
δεξιοτεχνία, το εκλεκτικό σχεδιασμό και την ευημερία- και να το φέρουμε στην παραλία με ένα
μποέμ στυλ. Όλα σε μια τιμή που είναι δελεαστικά προσιτή».
ΔΡΟΣΕΡΟ ΣΤΥΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΝΟΤΑ
Το Casa Cook Ρόδου αποτελεί ένα σύνολο από κομψά λευκά κτίρια που πλαισιώνονται από
πλούσια βλάστηση, ξύλινες γέφυρες και πισίνες. Για να δημιουργήσουμε την αίσθηση της
διαμονής με φίλους, vintage έπιπλα, χειροποίητα κομμάτια και μοναδικά κειμήλια εμποτίζουν το
εσωτερικό του ξενοδοχείου με μια ατμόσφαιρα γεμάτη μποέμ χαρακτήρα. Η υφή στις επιφάνειες
όπως το ξύλο και ο καμβάς, συνδυάζονται με παιχνιδιάρικες εκτυπώσεις και σχέδια. Τροπικά
σχέδια προσθέτουν μια έκρηξη χρωμάτων και η διακόσμηση αναδεικνύει τη δεξιοτεχνία από
κοντά και μακριά.
Η σχεδιαστική γλώσσα διαφαίνεται μέσα στα δωμάτια, τα οποία χωρίζονται σε διάφορα κτίρια,
καθένα πλαισιωμένο από τη δική του κοινόχρηστη πισίνα. Και οι πέντε κατηγορίες δωματίων
διαθέτουν πρόσβαση στην πισίνα από την ιδιωτική βεράντα. Στο εσωτερικό, τα δωμάτια είναι
εξοπλισμένα με ανωτέρας ποιότητας στρώματα, κλιματισμό, μίνι μπαρ και δωρεάν Wi-Fi.
Ορισμένα μάλιστα διαθέτουν εσωτερικό τζακούζι – συμπεριλαμβανομένων και των δύο
bungalow suites με τις ιδιωτικές πισίνες.


ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ
Τα Κολύμπια βρίσκονται στην ανατολική ακτή της Ρόδου, περίπου 30 χλμ από το αεροδρόμιο.
Η παραλία βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια, (περίπου 700μ). Η παραλία Τσαμπίκα –
μια από τις ομορφότερες του νησιού – βρίσκεται σε απόσταση 6 χλμ με το αυτοκίνητο.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω το ξενοδοχείο είναι μόνο για ενήλικες και οι τιμές των δωματίων,
συμπεριλαμβανομένου του πρωινού, ξεκινούν από 100 ευρώ τη βραδιά.
Το Casa Cook Ρόδου είναι διαθέσιμο για κρατήσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης
http://www.casacook.com ή http://www.thomascook.com, καθώς και στα τηλέφωνα: +44 0844 412 5970,
μέσω του Thomas Cook και μέσω των συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών πρακτορείων.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Ο Thomas Cook Group plc είναι ένας από τους κορυφαίους στον κόσμο ομίλους σε ταξίδια
αναψυχής με πωλήσεις ύψους 9,6 δις. ευρώ και πάνω από 20 εκατ. πελάτες κατά το έτος που
έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015. Ο Thomas Cook υποστηρίζεται από 21.813 εργαζόμενους και
λειτουργεί σε 15 χώρες-αγορές. Αποτελεί έναν εκ των δύο top σε έσοδα στην κατηγορία του. Οι
μετοχές του ομίλου Thomas Cook Group plc είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου.
Ο Thomas Cook είναι το πιο γνωστό όνομα στον κόσμο σε ταξίδια, χάρη στην έμπνευση και την
αφοσίωση ενός και μόνο ανθρώπου. Ο Thomas Cook ξεκίνησε τη διεθνή ταξιδιωτική εταιρεία
του το 1841.
Κάτω από την ομπρέλα Hotels & Resorts, ο Thomas Cook προσφέρει έξι brand ξενοδοχείων –
το καθένα με ένα πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα και κάθε ένα «τροφοδοτεί» τις ιδιαίτερες ανάγκες
και τις επιθυμίες των πελατών του.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s