H HOTELBRAIN ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΙ!!!

Kirini-Suites-Spa-Sunset-ViewH HotelBrain σε συνεργασία με την Intimissimi φέρνουν στη Σαντορίνη τις top fashion bloggers της Ευρώπης για το #IntimissimiLovesSantorini project

Συγκεντρώνοντας στον ίδιο χώρο και τον ίδιο χρόνο περισσότερους από 16 εκατομμύρια followers, το #IntimissimiLovesSantorini project αποτελεί την πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας. Πρόκειται για μία social media campaign που θα υλοποιηθεί κυρίως στο Instagram.

Καθώς το τοπίο του τουρισμού αλλάζει με ραγδαία ταχύτητα, οι ανάγκες της ξενοδοχειακής προβολής και παγκόσμιας επικινωνίας προσαρμόζονται στη νέα εποχή των social media και των digital influencers.

Στο πλαίσιο αυτό η πολυβραβευμένη (με World Travel Award 2015 και Tourism Award 2016, 2015) εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain σε συνεργασία με την Intimissimi υποδέχονται περισσότερες από 15 international fashion bloggers, οι οποίες θα φωτογραφηθούν για τις ανάγκες της παγκόσμιας social media καμπάνιας του διεθνούς brand, με φόντο την Καλντέρα της Σαντορίνης και μερικά από τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται εκεί η HotelBrain. Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #IntimissimiLovesSantorini, οι εικόνες της Ελλάδας και συγκεκριμένα της Σαντορίνης αναμένεται να πλημμυρίσουν τις οθόνες εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

To Σαββατοκύριακο 22-24 Απριλίου 8 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της HotelBrain θα φιλοξενήσουν μερικές από τις πιο σημαντικές social media influencers της Ευρώπης, των οποίων οι λογαριασμοί στα social media (Instagram και Facebook) συγκεντρώνουν συνολικά περισσότερα από τα 16 εκατομμύρια followers (instagram + facebook).

Με παράλληλες προωθητικές ενέργειες στα πιο έγκυρα περιοδικά του εξωτερικού, το “#IntimissimiLovesSantorini” θα προβάλει τη Σαντορίνη σε ένα παγκόσμιο κοινό, το οποίο αριθμητικά θα ξεπεράσει κατά πολύ τον πληθυσμό της Ελλάδας.

Το project πρόεκυψε έπειτα από ειδική πρόσκληση της HotelBrain προς τον ιταλικό κολοσσό, βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ιδιωτική πρωτοβουλιά και αποτελεί την πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας.

Τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain και τα οποία συμμετέχουν στο “#IntimissimiLovesSantorini” project είναι τα ακόλουθα: Kirini Suites & Spa http://www.kirini.com/ ,Chromata Up Style Hotel http://www.chromata-santorini.com/ , San Antonio ( http://www.sanantonio-santorini.com/ , On The Rocks (http://www.onrocks.net/ , Cosmopolitan Suites ( http://www.cosmopolitan-santorini.com/ Gold Suites ( http://www.goldsuites-santorini.com/ Aressana Spa Hotel & Suites( http://www.aressana.gr/  και Amber Light Villas http://www.amberlightvillas.com/

Λίγα λόγια για την Intimissimi:

Το brand Intimissimi αποτελεί ένα αληθινό, ιταλικό success story. Λανσαρίστηκε το 1996 και κατέχει ηγετικό ρόλο στην αγορά των εσωρούχων, ανδρικών και γυναικείων χάρη στο απλό, κομψό, ιταλικό στυλ που πρεσβεύει. Είναι ένα από τα brands του CALZEDONIA GROUP, ένα δυνατό και ευρέως διαδεδομένο franchising network που μετράει σήμερα πάνω από 3500 καταστήματα σε περισσότερες από 33 χώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s