ΤΟ REMAKE PROJECT ΤΟΥ MAKEDONIA PALACE ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 12,4 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ- ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ DIMERA ΤΟΥ ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Το πρώτο πρόγραμμα ριζικής ανακαίνισης στην ιστορία του εμβληματικού MAKEDONIA PALACE ανακοινώθηκε την Τρίτη 7.06, μέσω συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του ξενοδοχείου. Η συνολική επένδυση του συγκεκριμένου έργου αναμένεται να ξεπεράσει τα 12.400.000€, καθιστώντας το έργο αυτό ως ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανακαίνισης ξενοδοχείου που έχει υλοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα.
Το αναβαθμισμένο MAKEDONIA PALACE στοχεύει να αποτελέσει μία ισχυρή ανταγωνιστική πρόταση για το International Travel Account με κοινό παρονομαστή, σε όλους τους νέους χώρους του, το συνδυασμό λιτής πολυτέλειας και design που θα είναι ταυτόχρονα σύγχρονο και διαχρονικό. Η ανακαίνιση του MAKEDONIA PALACE θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, ενώ το ξενοδοχείο θα λειτουργεί κανονικά έως το τέλος του 2016.
Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής της η Managing Director του MAKEDONIA PALACE, κυρία Maria Goncharova, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Μετά από έντονη προσπάθεια, καταφέραμε να φτάσουμε πλέον σε ετήσια πληρότητα άνω του 70%. Το έργο της ανακαίνισης του MAKEDONIA PALACE αποτελεί για μας την υλοποίηση ενός οράματος. Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα της ανακαίνισης θα διαρκέσει περίπου ένα χρόνο και θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017. Ο προϋπολογισμός του υπολογίζεται στα 12,4 εκατ. ευρώ». «Στόχος μας είναι το REMAKE PROJECT να μετατρέψει το MAKEDONIA PALACE σε σημείο αναφοράς στο χώρο του, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά πολύ περισσότερο στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, δημιουργώντας ένα πολλαπλών εμπειριών σύγχρονο ξενοδοχείο.»

Η φημισμένη αρχιτέκτονας Μαρία Κατσαρού-Βαφειάδη, επικεφαλής της αρχιτεκτονικής ομάδας που επιμελείται την ανακαίνιση του ξενοδοχείου, επεσήμανε ότι το MAKEDONIA PALACE είναι βασικά ένα ξενοδοχείο πόλεως, το οποίο, όμως, λόγω της θέσης του στην παραλία, προσφέρεται και για διακοπές, ενώ, παράλληλα, είναι το σημαντικότερο ξενοδοχείο συνεδριακού τουρισμού στην πόλη.
«Στο εσωτερικό του κτιρίου προχωρούμε σε θεαματικές αλλαγές, που κινούνται σε δύο άξονες: τη λειτουργικότητα και την αρμονία του χώρου» επεσήμανε η κυρία Βαφειάδη και συνέχισε, λέγοντας: «Η πλέον αισθητική αλλαγή θα γίνει στον χώρο της ρεσεψιόν, η οποία μετακινείται κεντρικά στον άξονα της θάλασσας, έχοντας απευθείας οπτική επαφή με την παραλία και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Στην καινούργια ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, κυριαρχούν λιτές, αλλά και μοντέρνες γραμμές, που βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με την αρχιτεκτονική του κτιρίου. Δεύτερη θεαματική αλλαγή θα είναι η μετακίνηση του μπαρ προς την παραλία, και η δημιουργία ενός νέου χώρου με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και τον Λευκό Πύργο.
Όλοι οι χώροι υποδοχής και εστίασης του ξενοδοχείου έχουν, πλέον, ανεμπόδιστη θέα προς τη θάλασσα, προνόμιο που δεν υπήρχε παλιότερα.
Παράλληλα, δημιουργούνται:
• destination spa της τάξης των 450 τετραγωνικών μέτρων (στην παλιά θέση του μπαρ)
• αναβαθμισμένη αίθουσα συνεδρίων
• ένα ballroom της τάξης των 900 τετραγωνικών μέτρων και ένα λειτουργικό συνεδριακό κέντρο της τάξης των 2.000 τετραγωνικών μέτρων με την κατάλληλη διαχείριση χώρων πολλαπλών χρήσεων του ξενοδοχείου»
Η συντονίστρια του έργου, κυρία Μαρία Δέδα στάθηκε ιδιαίτερα στο βαθμό συνθετότητας του έργου και έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα τέσσερα βασικά στοιχεία που διασφαλίζουν την επιτυχία του και δεν είναι άλλα από την ευελιξία και την τεχνογνωσία στο project management, την αξιοποίηση κορυφαίων ειδικών συμβούλων διεθνούς βεληνεκούς, τη σύμπραξη με τους καλύτερους κατασκευαστές και προμηθευτές και φυσικά την εξαιρετική συνεργασία με την ηγεσία του ξενοδοχείου.
Κλείνοντας την συνέντευξη Τύπου, η Marketing Manager του MAKEDONIA PALACE, κυρία Άντη Παναγιωτίδου στάθηκε στο γεγονός ότι με το REMAKE το ξενοδοχείο στοχεύει να υλοποιήσει ένα καινοτόμο project για τα ξενοδοχειακά δεδομένα στην Ελλάδα, που βασικό στόχο έχει να μεταφέρει το μήνυμα της αναδημιουργίας του όχι μόνο στους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες του αλλά και στους προμηθευτές, τους tour operators, καθώς και στο σύνολο της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης. Η κυρία Παναγιωτίδου, επιπλέον, ενημέρωσε ότι τις αμέσως επόμενες ημέρες, θα μπορεί κανείς να επισκεφθεί το sitewww.remakedoniapalace.com και να παρακολουθήσει διαδραστικά το έργο της ανακαίνισης βήμα-βήμα, «ρίχνοντας-δηλαδή- μια ματιά από την κλειδαρότρυπα» για τα ενδιαφέροντα δρώμενα που δεν θα μπορούσε να γνωρίζει διαφορετικά.

Η εκ βάθρων ανακαίνιση του «Μακεδονία Παλλάς» φαίνεται ότι απλώς προϊδεάζει για τις επενδυτικές δραστηριότητες του ομίλου Dimera του Ιβάν Σαββίδη.

Οπως έγινε γνωστό, στα άμεσα σχέδια του ομογενούς επιχειρηματία περιλαμβάνονται η επέκταση στην τουριστική αγορά της Αθήνας με ένα αντίστοιχο ξενοδοχείο, αλλά και η επέκταση με ξενοδοχειακές μονάδες σε τουριστικές περιοχές ανά τη χώρα.

Στο μεταξύ, στους επόμενους μήνες ετοιμάζεται στη βίλα Ζαρντινίδη, η αγορά της οποίας κόστισε 2,7 εκατ. ευρώ, χώρος εκδηλώσεων που θα κοστίσει άλλα 2,5 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, τον Ιούνιο του 2017 αναμένεται να είναι έτοιμο και πλήρως ανακαινισμένο το περίφημο «Κόκκινο Σπίτι» στην πλατεία Αγίας Σοφίας, για να στεγαστούν σε αυτό τα γραφεία του Ομίλου Σαββίδη.

Το ερειπωμένο, αλλά υπέροχης αρχιτεκτονικής διατηρητέο αγοράστηκε 4,7 εκατ. ευρώ και για την αποκατάστασή του θα επενδυθούν περί τα 3 εκατομμύρια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s