“Speak Athenian. Be an Athenian.” “Theatricult”

 

H ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης…..

…. γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούνιο και αφιερώνεται στο θέατρο, με την ενότητα Theatricult συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία!

Σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών &  Επιδαύρου και το αθηνόραμα.gr από την Παρασκευή 10/6 έως και την Πέμπτη 16/6 διεξάγεται διαγωνισμός μέσα από τον  οποίο 280 Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα κερδίσουν από μία πρόσκληση για μία από τις οκτώ παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Παράλληλα, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης!

 

Τα links του διαγωνισμού :

http://www.athinorama.gr/contests/speak_athenian_be_an_athenian_gr/
http://www.athinorama.gr/contests/speak_athenian_be_an_athenian_en/

 

Τα video της καμπάνιας

https://www.youtube.com/watch?v=3yQQ93ejjkw

https://www.aia.gr/media/videos/atheniant/AtheniantsEbook.wmv

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s