ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ MARKETING PLAN ΑΠΟΚΤΑ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ!

H Marketing  Greece του ΣΕΤΕ, η  Coca -Cola  Τρία Έψιλον και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, αναπτύσσουν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα, πλατφόρμα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισμού.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη νέα Αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, παρουσιάστηκαν οι άξονες δράσης, καθώς και η αρχική μελέτη του τουριστικού προϊόντος, με στόχο τη διενέργεια διαβούλευσης από την τοπική κοινωνία, για τη συμμετοχή και υποβολή προτάσεων τουριστικής ανάπτυξης της Θεσσαλίας, πριν τον οριστικό σχεδιασμό του προγράμματος.

Το πρόγραμμα «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υλοποιείται σε δύο άξονες.

– Ο πρώτος αφορά στη στοχευμένη προβολή προορισμών και τοπικών προϊόντων της Θεσσαλίας μέσα από σύγχρονα εργαλεία marketing. Σε αυτόν εντάσσεται ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, η δημιουργία κειμένων ταξιδιωτικών εμπειριών, η παραγωγή διαφημιστικών videos, ο σχεδιασμός και ανάπτυξη campaign website, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ψηφιακές καμπάνιες (campaign activation) στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

– Ο δεύτερος άξονας αφορά στην ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας η οποία θα επιτευχθεί με το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης ανάπτυξης δεξιοτήτων και απευθύνεται στους επαγγελματίες του τουρισμού που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κώστας Αγοραστός δήλωσε σχετικά: «Είναι καιρός να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για τον τουρισμό της Θεσσαλίας με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ρεαλισμό, ώστε να δημιουργήσουμε ένα Marketing Plan για το τουριστικό προϊόν της περιφέρειάς μας. Χρόνια τώρα είμαστε παρόντες σε τουριστικές εκθέσεις, υλοποιούμε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, ερχόμαστε σε επαφές με tour operators και συνεργαζόμαστε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να αυξήσουμε τον τουρισμό στην περιοχή μας. Σήμερα ήρθε η ώρα να κάνουμε μια σύμπραξη με έναν αξιόπιστο φορέα όπως είναι ο ΣΕΤΕ, με μεγάλη εμπειρία σε τέτοια προγράμματα, και την Τρία Έψιλον η οποία χρηματοδοτεί αυτή την προσπάθεια και τους ευχαριστώ όλους γι’ αυτό. Σ’ αυτή την σύμπραξη επιθυμούμε να διεισδύσουν οι επιθυμίες όλων των ανθρώπων του τουρισμού και να κάνουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο το οποίο θα περιλαμβάνει όλα επιμέρους σχέδια τα οποία έχουν εκπονήσει οι Δήμοι, τα Επιμελητήρια ή άλλοι φορείς, ώστε να υπάρξει μια στοχευμένη κατεύθυνση με ενιαία προβολή και μετρήσιμα αποτελέσματα για τη Θεσσαλία».

Ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Αμβράζης σημείωσε μεταξύ άλλων: «Με χαρά παρουσιάζουμε το προσχέδιο του Στρατηγικού Σχεδιασμού Marketing της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Είναι μια προσπάθεια η οποία τίθεται σε διαβούλευση προκειμένου όλοι οι φορείς να κάνουν τις παρατηρήσεις τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους έτσι ώστε στο τέλος αυτής της διαδρομής να υπάρχει ένας ενιαίος σχεδιασμός σε επίπεδο περιφέρειας. Πάντα ένας στρατηγικός σχεδιασμός δημιουργεί μια καλύτερη εικόνα ένα καλύτερο «πακετάρισμα» έτσι ώστε να μπορέσει κανείς να προβάλει την περιοχή του τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό και δημιουργεί ευκαιρίες για όλους τους εμπλεκόμενους, αλλά και συνδέει τον τουρισμό με τους υπόλοιπους φορείς της ελληνικής οικονομίας».

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Τρία Έψιλον κα Αγγελική Πατρούμπα δήλωσε τα εξής: «Ο ρόλος μας σ’ αυτή τη σύμπραξη για τη Θεσσαλία είναι να βοηθήσουμε ώστε μακροπρόθεσμα να δημιουργηθεί προστιθέμενη αξία στην περιοχή. Έτσι αντιλαμβανόμαστε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε και τοπικά να δημιουργηθεί απασχόληση και αναπτυξιακές ευκαιρίες για τους φορείς του τουρισμού και τις επιχειρήσεις και τελικά εισόδημα για την τοπική κοινωνία. Θέλω να ευχαριστήσω και την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την αρωγή της να σχεδιαστεί και να τρέξει αυτό το αναπτυξιακό πρόγραμμα και την Marketing  Greece του ΣΕΤΕ, μαζί με τους οποίους έχουμε σχεδιάσει ένα ενιαίο και συντεταγμένο πρόγραμμα ώστε να λειτουργήσει ως αναπτυξιακός μοχλός για την τοπική οικονομία».

Το πρόγραμμα δράσεων τίθεται άμεσα σε εφαρμογή, με το 2016 να αξιοποιείται ως έτος προετοιμασίας του στρατηγικού σχεδιασμού, του περιεχομένου και των εργαλείων προώθησης του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος και το 2017 να σηματοδοτεί το έτος υλοποίησης δράσεων προβολής και εκπαίδευσης. Σημείο εκκίνησης θα αποτελέσει η εκπόνηση του Σχεδίου Marketing Τουριστικού Προϊόντος & Στρατηγικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας, από τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ, το οποίο θα παρουσιαστεί στο τέλος Ιανουαρίου του 2017.

Σημειώνεται ότι στον ιστότοπο της Περιφερείας Θεσσαλίας έχει ήδη αναρτηθεί και τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το προχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος & Στρατηγικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας.

 

Πηγή: http://www.eleftheria.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s