Η ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΑΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Με μεγάλη επιτυχία από πλευράς συμμετοχής και ενδιαφέροντος πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της ΕΞΑΑΑ με τίτλο «Ανακαίνιση & Εξοπλισμός Ξενοδοχειακών Μονάδων», την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο – μέλος της Ένωσης «CROWNE  RLAZA  ATHENS CITY CENTRE». Η εκδήλωση υλοποιήθηκε με τη συνεργασία αφενός των ίδιων των ξενοδόχων (από την Αθήνα – Αττική και όλη την επικράτεια) και αφετέρου των εκπροσώπων των εταιρειών που προσέγγισαν το μείζον θέμα της μερικής ή ολικής ανακαίνισης των ξενοδοχείων, των σύγχρονων τάσεων, αλλά και των σύγχρονων αναγκών του πελάτη – ταξιδιώτη, απολύτως στοχευμένα. 
Όπως επισήμανε στην εναρκτήρια ομιλία του ο Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, «η δράση αυτή αποσκοπεί, όχι σε μια “γενική και αόριστη” συνάντηση στον ίδιο χώρο προμηθευτών και ξενοδόχων, αλλά αφού αρχικά καταγραφούν μέσω της Ένωσης οι πραγματικές ανάγκες των ξενοδόχων, απευθυνόμαστε στους προμηθευτές με σκοπό την όσο το δυνατόν πιο “στοχευμένη” συνάντηση “προσφοράς” και “ζήτησης”».
Ο λόγος για τον οποίο η Ένωση προβαίνει σε αυτή τη δράση, είναι γιατί η ΕΞΑΑΑ από φύση είναι σε θέση να διενεργήσει αντικειμενική έρευνα αγοράς για λογαριασμό των μελών της, μέσα από «φίλτρα ποιότητας», αναζητώντας την καινοτόμο πληροφορία και συμβάλλοντας στην συνεχή βελτίωση των ξενοδοχειακών μονάδων, άρα και της συνολικής ποιότητας του προσφερόμενου ξενοδοχειακού προϊόντος.
Για την επιτυχία του εγχειρήματος ακολουθήθηκε από την ΕΞΑΑΑ συγκεκριμένη μεθοδολογία  που περιλάμβανε τα εξής βήματα:
Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού, αρχικά, διεξήγαγε έρευνα στα ξενοδοχεία – μέλη της, μέσω ερωτηματολογίου, προκειμένου να εντοπισθούν οι προβληματισμοί, οι προκλήσεις και κυρίως οι κατηγορίες ενδιαφέροντος των ξενοδόχων σε ότι αφορά στα θέματα μερικής ή ολικής ανακαίνισης και αγορών.
Εν συνεχεία, διαμόρφωσε τις αντίστοιχες κατηγορίες συμμετοχής των εταιρειών και απευθύνθηκε στην αγορά, προσκαλώντας εταιρείες – προμηθευτές στις επιλεγμένες κατηγορίες να συνεργαστούν και να προτείνουν έξυπνες ιδέες, οικονομικές λύσεις και αποκλειστικές προσφορές στα μέτρα των συμμετεχόντων στη δράση ξενοδοχείων – με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας, που είχαν δώσει ήδη σαφείς κατευθύνσεις:
Στο ερωτηματολόγιο της  ΕΞΑΑΑ απάντησαν ξενοδοχεία κυρίως 5*, 4* και 3* που δραστηριοποιούνται όχι μόνο στην Αθήνα – Αττική αλλά και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς, κατά κύριο λόγο 12μηνης λειτουργίας (σε ποσοστό 91%), αλλά και εποχικής (9%) και αναδείχθηκε το έντονο ενδιαφέρον για ενημέρωση σε θέματα «Τάσεων, Ανανέωσης και Ανακαίνισης των ξενοδοχείων» αλλά και «Έρευνας Αγοράς».
Τα θέματα που ενδιαφέρουν τους ξενοδόχους, όπως προέκυψε, ήταν κυρίως η μελέτη των αναγκών της μονάδας με τη βοήθεια και τη συνεργασία των εξειδικευμένων επιχειρήσεων της αγοράς σε κάθε επιμέρους τομέα, το μείζον θέμα του κόστους των σχετικών μελετών, υπηρεσιών, ειδών και προϊόντων, αλλά και η ανάγκη για προσιτές οικονομικές επιλογές στις αγορές.
Oι ξενοδόχοι αλλά και οι εταιρείες που συνεργάστηκαν ανά κατηγορία ενδιαφέροντος, συναντήθηκαν στην εκδήλωση «ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ», η οποία περιλάμβανε Ημερίδα, b2b συναντήσεις μεταξύ ξενοδόχων και συμμετεχόντων εταιρειών και cocktail.
Στην ημερίδα την οποία συντόνισε ο κ. Ηλίας Κακούρης, Μηχανολόγος – Μηχανικός, Επιστημονικός Σύμβουλος της ΕΞΑΑΑ, τοποθετήθηκαν με στοχευμένες ομιλίες τους οι κ.κ:  Νίκος Σιγλίδης, Market Manager Αττικής – Expedia Lodging Partner Services με θέμα ομιλίας «Παροχές ξενοδοχείου: Ποιες είναι αυτές που τελικά αναζητά ο πελάτης;», βασισμένη σε διεθνείς μελέτες, Δημήτριος Νανόπουλος, Υπεύθυνος Κατάταξης Τουριστικών Καταλυμάτων EUROCERT S.A με θέμα: «Πιστοποίηση Ξενοδοχείων και συνοπτική ανάλυση κρίσιμων κριτηρίων. Εστίαση στην Αναβάθμιση και Ανακαίνιση Ξενοδοχειακών Μονάδων», Ιωάννης Σταμάτης, Τεχνικός Διευθυντής Οικοδομικών Έργων Κεντρικής & Νοτίου Ελλάδος ΤΕΡΝΑ Α.Ε, αναλύοντας το θέμα «Ανακαίνιση ξενοδοχείων με στόχο την ποιοτική και ενεργειακή αναβάθμιση», Νάσος Παπαπολίτης, Διευθύνων Σύμβουλος  της  K. PAPAPOLITIS AEBE με θέμα ομιλίας «Νέες τάσεις και καινοτομία στα είδη υγιεινής και πλακάκια», Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, Domestic Sales Manager KLEEMANN Design αναλύοντας «το Design σαν πλεονέκτημα» και Βασίλειος Σιέμπος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ΣΙΕΜΠΟΣ ΑΕΒΕ, ο οποίος αναφέρθηκε στα «Οφέλη λειτουργίας Πλυντηρίου Ιματισμού εντός της Ξενοδοχειακής Μονάδος».
Στις b2b συναντήσεις συμμετείχαν επιπλέον, οι εταιρείες  GK MOBILI,  VITEX Α.Ε., DOMETIC–ΑΦΟΙ ΣΑΜΑΡΑ Ο.Ε., ΥΙΟΙ Π.ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΒΕ, GRECO STROM EΠΕ και ΣΑΡΛΑΣ ΑΕΒΕ. 
Η παρουσία  των εταιρειών πλαισιώθηκε με τη συμμετοχή των συντελεστών του ευρωπαϊκού αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού Σχεδιασμού και της Έκθεσης “ROOM 18” αλλά και των Συμμάχων Επικοινωνίας,  α. «ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ» με το περιοδικό «CONTRACT / ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ» και το site DECONOW.CR  και  β. «ΕΚΔΟΣΕΙΣ Ε. ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ» με τα HOTEL DESING, HOTEL DESING.GR και “άνθρωπος + χώρος”, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά.
Την εκδήλωση της ΕΞΑΑΑ τίμησαν επίσης με την παρουσία τους, ο Πρόεδρος του ΞΕΕ κος Γιώργος Τσακίρης, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κος Ανδρέας Ανδρεάδης, ο Πρόεδρος της ΠΟΞ κος Γιάννης Ρέτσος, ο Γεν. Δ/ντης του ΣΕΤΕ κος Γιώργος Αμβράζης, ο Γεν. Δ/ντης της ΠΟΞ κος Νίκος Ζωητός,  Πρόεδροι τοπικών Ξενοδοχειακών Ενώσεων, ξενοδόχοι απ’ όλη την επικράτεια, αλλά και εκπρόσωποι των ΜΜΕ.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η δράση αυτή  αλλά και η εκδήλωση της ΕΞΑΑΑ, δρομολογήθηκε σε συνέχεια της επιτυχημένης έρευνας και ημερίδας  «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ιδέες και λύσεις» για την οποία η Ένωση βραβεύτηκε με βραβείο «ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ 2015». 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s