ΠΩΣ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Υπάρχουν ορισμένες δωρεάν παροχές που μπορεί να μη φέρουν πελάτες στο ξενοδοχείο την πρώτη φορά, όμως παίζουν σημαντικο ρόλο στην απόφαση του πελάτη να επιστρέψει στο μέλλον

Ορισμένες δωρεάν παροχές έχουν ιδιαίτερη αξία για τους πελάτες των ξενοδοχείων και τους ωθούν να επιστρέψουν μελλοντικά, ενώ αυξάνουν τις δαπάνες τους κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Για παράδειγμα για κάθε δολάριο δωρεάν Wi-Fi το ξενοδοχείο παίρνει από 3,40 δολάρια έως 7 δολάρια περισσότερες δαπάνες από τον πελάτη, ενώ ένα δωρεάν μπουκάλι νερό δημιουργεί επιπλέον δαπάνη που κυμαίνεται από 3,40 δολάρια έως 30 δολάρια.

Οι διαπιστώσεις αυτές προκύπτουν από την Absolutdata, η οποία προσφέρει υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων σε ξενοδόχους σχετικά με το μάρκετινγκ και τη βάση πελατών. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Absolutdata, Anil Kaul, τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την ανάλυση των δεδομένων για το κόστος του δωματίου, μαζί με τις επιπλέον χρεώσεις που ο πελάτης πραγματοποιεί στο ξενοδοχείο.

Υπάρχουν ορισμένες δωρεάν παροχές που μπορεί να μη φέρουν πελάτες στο ξενοδοχείο την πρώτη φορά, όμως παίζουν σημαντικο ρόλο στην απόφαση του πελάτη να επιστρέψει στο μέλλον, τονίζει. Μεγάλο ρόλο παίζουν οι χώροι γυμναστικής, ακόμα κι αν δεν τους χρησιμοποιούν όλοι, καθώς οι πελάτες αρέσκονται στην ιδέα οτι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε έναν τέτοιο χώρο εάν επιλέξουν να τον χρησιμοποιήσουν.

Για τη συγκέντρωση και ανάλυση των δεδομένων, η Absolutdata χρησιμοποιεί μια μεθοδολογία που λαμβάνει υπόψη το σύστημα κρατήσεων του ξενοδοχείου και στη συνέχεια το συνδυάζει με δεδομένα έρευνας σε πελάτες σχετικά με τις υπηρεσίες και άλλα στοιχεία διαμονής τους. Το τμήμα μάνατζμεντ του ξενοδοχείου έχει όφελος καθώς δεν χρειάζεται να καθορίσει πλέον «χειροκίνητα» την αξία των δωρεάν υπηρεσιών.

Η εταιρεία συνεργάζεται με πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων προκειμένου να διαμορφώσει διαφορετικά υποθετικά συνέρια που θα βελτιώσουν την πιστότητα των πελατών και τα έσοδα.

Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία διαπιστώνουν ότι είναι πιο αποτελεσματικό από πλευράς κόστους για αυτά να προσφέρουν δωρεάν πόντους παρά δωρεάν μίλια αερομεταφορών. Γίνεται επίσης πρόβλεψη εσόδων βάσει διαφορετικών συνδυασμών προσφοράς δωρεάν υπηρεσιών.

Πηγή: protothema.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s