ΝΑΤΑΣΣΑ ΔΑΡΑΜΑΡΑ: «ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΜΕ ΤΟΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΛΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ, ΤΟΤΕ ΣΠΑΝΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ».

Αποκτώντας βαθιά γνώση για τους καίριους τομείς της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και της αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης εταιριών, κατέχοντας επιτελικές θέσεις σε επιχειρήσεις των αντίστοιχων κλάδων  της ελληνικής οικονομίας, αποφάσισε να κάνει στροφή στην επιτυχημένη, τότε, επαγγελματική της καριέρα και να μεταπηδήσει στον τουριστικό-ξενοδοχειακό κλάδο της χώρας μας. Μια απόφαση που έλαβε χωρίς κανένα δισταγμό και ενδοιασμό. Και αυτό γιατί δέχτηκε επαγγελματική πρόταση να συνεργαστεί με την Starwood Hotels & Resorts για το μεγάλο project της Costa Navarino, αναλαμβάνοντας επιτελική θέση στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της δημοφιλούς σε όλη την υφήλιο ελληνικής ξενοδοχειακής εταιρίας. Η συγκεκριμένη πρόταση ήταν, όπως αποσαφηνίζει στη συνέντευξή της στο Business Travel blog η κυρία Νατάσσα Δαραμάρα «μια πρόκληση που δεν μπορούσε να με αφήσει αδιάφορη ή να την αγνοήσω. Ουσιαστικά ήταν μονόδρομος για μένα και μια τεράστια ευκαιρία για να διδαχθώ από τους καλύτερους».

Λαμβάνοντας υπόψη τα λόγια αυτά αλλά και την παγκόσμια εμβέλεια της Costa Navarino δεν θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση γιατί η κυρία Νατάσσα Δαραμάρα θεωρεί την εργασία που επιτέλεσε από το άνοιγμα του πολυτελούς τουριστικού θέρετρου και επί δύο συναπτά έτη εκεί ως έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς στην επαγγελματική της καριέρα.

«Η Costa Navarino, ένα μεγαλόπνοο project που αποδείκνυε καθημερινά ότι στον τουρισμό ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τυχαίο. Ακόμα και η μικρότερη λεπτομέρεια έκανε την διαφορά και αυτή η διαφορά ξεχώριζε», επισημαίνει χαρακτηριστικά. Και με νόημα συμπληρώνει: «Ανάδειξε ανθρώπους, ταλέντα, δημιουργική σκέψη και όλα αυτά σε ένα πλαίσιο πολυτέλειας, υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών».

Σημαντικό όμως σταθμό στην έως σήμερα καριέρα της αποτελεί και η άσκηση καθηκόντων γενικής διεύθυνσης σε ξενοδοχεία στη Σαντορίνη. Στο πασίγνωστο σε όλη την υφήλιο ελληνικό νησί «οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, η προσέγγιση προσεκτική και βρίσκεσαι πάντα στο στόχαστρο, εκτός του γεγονότος του ότι βρίσκεσαι σε έναν από τους πρώτους προορισμούς του κόσμου. Εάν και το τονίζω Εάν είσαι επαγγελματίας που σε ενδιαφέρει ο πελάτης να φύγει με τις καλύτερες των εντυπώσεων και δεν τον αντιμετωπίζεις μόνο σαν πορτοφόλι ή με αδιαφορία, τότε στην Σαντορίνη μπορείς να εφαρμόσεις όλη αυτή την επαγγελματική σου κουλτούρα», δηλώνει χωρίς περιστροφές η κυρία Δαραμάρα.

Ταυτόχρονα, στη συνέντευξή της ξεκαθαρίζει ποιο είναι το δέλεαρ για την ενασχόλησή της με τον ελληνικό τουρισμό δηλώνοντας σχετικά ότι «ο τουρισμός είναι η επιτομή της υπηρεσίας, της παροχής, της εμπειρίας διαμονής. Και επειδή είμαι φύσει και θέσει άνθρωπος της παροχής υπηρεσιών, η προσωπική μου τοποθέτηση και άποψη βρήκε το κατάλληλο μέσο για να εκφραστεί».

Απαντώντας στο ερώτημα «πόσο εύκολο ή αντιθέτως δύσκολο είναι για μια γυναίκα να αναλάβει επιτελική θέση στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο», η κυρία Νατάσσα Δαραμάρα χωρίς φειδώ λόγων υπογραμμίζει «ο  ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας ανδροκρατούμενος χώρος με γυναικείες προδιαγραφές multitask και πολλαπλών απαιτήσεων. Η γυναικεία φύση είναι πολύπλευρη και αν διοχετεύσει δημιουργικά την ικανότητά της να αντιλαμβάνεται και να διεκπεραιώνει τους πολλαπλούς ρόλους της θέσης της , τότε έχουμε ένα «win-win» σενάριο». Το μέγα ωστόσο ζητούμενο είναι όπως αποφαίνεται η ίδια «όχι αν ο επιτελής είναι άνδρας ή γυναίκα αλλά εάν ο ιδιοκτήτης έχει καταλάβει την αναγκαιότητα να επιτρέπει στον διευθυντή του ξενοδοχείου του την πρωτοβουλία, να σέβεται και να ακούει την άποψή του, να είναι σύμμαχος και όχι αντίπαλος. Άλλωστε και οι δυο πλευρές στο ίδιο στρατόπεδο είναι. Έχουν τον ίδιο στόχο, το ίδιο όραμα και εργάζονται για τον ίδιο σκοπό: την κερδοφορία της εκάστοτε μονάδας, την ευημερία, το καλό όνομα, τα άψογα σχόλια και τις υψηλές βαθμολογίες». Για αυτό πιστεύει ακράδαντα ότι: «δεν υπάρχει όφελος να μάχονται μεταξύ τους. Οποιαδήποτε άλλη μορφή συνεργασίας δεν είναι παραγωγική, και θα έχει πάντα αρνητικό αποτέλεσμα. Αυτό πρέπει να το καταλαβαίνουν αμφότερες πλευρές. Και νομίζω ότι είναι και το δυσκολότερο σημείο που πρέπει να νικήσει κανείς».

Παράλληλα, δεν διστάζει να απαριθμήσει ορισμένα από τα «κακώς κείμενα» τα οποία διαπίστωσε ότι υπάρχουν στο επιχειρείν, στη φιλοσοφία, στην κουλτούρα κλπ. δημοφιλών ελληνικών προορισμών στους οποίους εργάστηκε αναλαμβάνοντας τη γενική διεύθυνση ξενοδοχειακών μονάδων. Μεταξύ των οποίων είναι: η επιμονή στην προχειρότητα με αποτέλεσμα την ευδοκίμηση φαινομένων της ενοικίασης σε τουρίστες σπιτιού που δεν πληροί υψηλές προδιαγραφές και παροχές, δυσκολία διαμονής των εργαζομένων στα νησιά με μεγάλη τουριστική κίνηση, η νοοτροπία των «ευνοούμενων» στους δημοφιλούς ελληνικούς προορισμούς που δεν κινούνται με βάση τον επαγγελματισμό τους αλλά την αλαζονεία τους ότι «είμαστε προορισμός, έχουμε δουλειά άρα και δεν προσπαθούμε».

Αντιθέτως και όπως λέει χαρακτηριστικά η κυρία Δαραμάρα «ο τουρισμός απαιτεί μια δυναμική συνεχή προσπάθεια, αν θέλουμε να ξεχωρίζουμε όχι μόνο για τη θάλασσα και τον ήλιο μας»!!!

Για ποιους λόγους αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον ελληνικό τουρισμό και δη τον ξενοδοχειακό κλάδο;

Η πρόταση να συνεργαστώ με την STARWOOD HOTELS & RESORTS για το project της Costa Navarino ήταν μια πρόκληση που δεν θα μπορούσε να με αφήσει αδιάφορη ή να την αγνοήσω. Ολοκληρώνοντας έναν πολυετή κύκλο στη διαχείριση προσωπικού, στην αναδιοργάνωση και ανάπτυξη εταιρειών ως σύμβουλος επιχειρήσεων , αρχής γενομένης από την Andersen Consulting, ήρθε η πρόταση για μια τόσο μεγάλη αλλαγή και στροφή στην επαγγελματική μου πορεία που  ήταν μονόδρομος για μένα και μια τεράστια ευκαιρία να διδαχθώ από τους καλύτερους.

Η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ, αν σταματήσεις χάνεις τη δυναμική σου, τη δημιουργικότητά σου. Οι δρόμοι που μου ανοίχθηκαν ήταν δρόμοι γνώσης, εμπειριών και καθημερινών προκλήσεων που τις ακολούθησα και μέχρι σήμερα κάνω το ίδιο με την ίδια δύναμη, διάθεση και ανυπομονησία.

Ο τουρισμός είναι «δυναμικό στοιχείο» αναπτύσσεται καθημερινά, αλλάζει πρόσωπα, απαιτήσεις, τρόπους έκφρασης. Είναι ο καθρέπτης των τάσεων ζωής ανθρώπων, υπηρεσιών, τεχνολογίας. Έχει μια εξελίξιμη διαδρομή από τον κλασσικό τρόπο λειτουργίας των απλοϊκών rooms to let μέχρι τα πρωτοποριακά smart hotels. Είναι η επιτομή της υπηρεσίας, της παροχής, της εμπειρίας διαμονής είτε αυτό εφαρμόζεται σε ένα city hotel είτε σε πολυτελή resort θερινών θέρετρων.

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται το προσωπικό προφίλ και η άποψη που έχει κανείς για την υπηρεσία. Φύσει και θέσει είμαι άνθρωπος της παροχής υπηρεσιών. Θέλω να τις παρέχω, ξέρω να τις αναγνωρίζω και να τις εφαρμόζω οπότε ασχολούμενη με τον ξενοδοχειακό τομέα η προσωπική μου τοποθέτηση και άποψη για την παροχή βρήκε το κατάλληλο μέσο να εκφραστεί.

Εάν είσαι επαγγελματίας που σε ενδιαφέρει ο πελάτης να φύγει με τις καλύτερες των εντυπώσεων και δεν τον αντιμετωπίζεις μόνο σαν πορτοφόλι ή με αδιαφορία, τότε στην Σαντορίνη μπορείς να εφαρμόσεις όλη αυτή την επαγγελματική σου κουλτούρα.

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι σταθμοί στη μέχρι σήμερα επαγγελματική σας καριέρα και για ποιους λόγους;

Σημαντικός σταθμός, ο πρώτος μου για την ακρίβεια μεγάλος δάσκαλος «επαγγελματικά» ήταν  η Andresen consulting. Ένας παγκόσμιος όμιλος, πολυδιάστατης δράσης, αυστηρής δομής και επιτυχών αποτελεσμάτων στα project που αναλάμβανε.

Η Costa Navarino, ένα μεγαλόπνοο project που αποδείκνυε καθημερινά ότι στον τουρισμό ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τυχαίο. Ακόμα και η μικρότερη λεπτομέρεια έκανε την διαφορά και αυτή η διαφορά ξεχώριζε. Ανάδειξε ανθρώπους, ταλέντα, δημιουργική σκέψη και όλα αυτά σε ένα πλαίσιο πολυτέλειας, υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών.

Και τέλος η Σαντορίνη. Εκεί τα πράγματα αλλάζουν μορφή. Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές , η προσέγγιση προσεκτική και βρίσκεσαι πάντα στο στόχαστρο, εκτός του γεγονότος του ότι βρίσκεσαι σε έναν από τους πρώτους προορισμούς του κόσμου. Εάν και το τονίζω Εάν είσαι επαγγελματίας που σε ενδιαφέρει ο πελάτης να φύγει με τις καλύτερες των εντυπώσεων και δεν τον αντιμετωπίζεις μόνο σαν πορτοφόλι ή με αδιαφορία, τότε στην Σαντορίνη μπορείς να εφαρμόσεις όλη αυτή την επαγγελματική σου κουλτούρα.

Σημαντική επίσης χρονιά ήταν το 2013 όταν ανέλαβα το Thermea Sylla Resort & Spa στην Αιδηψό.

Θα πρέπει ωστόσο να υπογραμμίσω ότι μέντορας και δάσκαλος μου στον τουριστικό- ξενοδοχειακό κλάδο είναι ο κ. Κώστας Παπαχριστοφόρου.

Ένας ηγέτης πρέπει να εμπνέει την ομάδα του, να περπατάει μαζί της και όχι μπροστά της, να δουλεύει μαζί της και όχι να δίνει εντολές. 

Πόσο εύκολο ή αντιθέτως δύσκολο είναι για μια γυναίκα να αναλάβει επιτελική θέση στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο; Θεωρείτε ότι τα χαρακτηριστικά- γνωρίσματα του γυναικείου φύλου μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της δουλειάς της;

Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας ανδροκρατούμενος χώρος με γυναικείες προδιαγραφές multitask και πολλαπλών απαιτήσεων. Η γυναικεία φύση είναι πολύπλευρη και αν διοχετεύσει δημιουργικά την ικανότητά της να αντιλαμβάνεται και να διεκπεραιώνει τους πολλαπλούς ρόλους της θέσης της , τότε έχουμε ένα «win-win» σενάριο.

Σε ένα ξενοδοχείο βρίσκουμε μια μικρογραφία του κόσμου ή ενός σπιτιού που η διευθυντήριά του έχει πολλούς ρόλους μαζί. Μια γυναίκα που το αντιλαμβάνεται και το σέβεται αυτό μπορεί να ανταπεξέλθει με επιτυχία στον απαιτητικό ρόλο της γενικής διεύθυνσης. Δεν θα ήθελα να διατυπώσω μια άποψη διακρίσεων, αλλά μάλλον παραδοσιακά βρισκόντουσαν άνδρες στις επιτελικές θέσεις και σαφώς η εξέλιξη ήταν πιο δύσκολη για τις γυναίκες. Νομίζω όμως ότι το στοίχημα το κερδίσαμε και όλο και πιο συχνά συναντά κανείς γυναίκες σε υψηλές θέσεις.

Η γνώμη μας ακούγεται, η άποψή μας γίνεται σεβαστή και αποδεκτή, αλλά αυτό που πρέπει να τονιστεί, δεν είναι αν ο επιτελής είναι άνδρας ή γυναίκα αλλά αν ο ιδιοκτήτης έχει καταλάβει την αναγκαιότητα να επιτρέπει στον διευθυντή του ξενοδοχείου του την πρωτοβουλία, να σέβεται και να ακούει την άποψή του, να είναι σύμμαχος και όχι αντίπαλος. Άλλωστε και οι δυο πλευρές στο ίδιο στρατόπεδο είναι. Έχουν τον ίδιο στόχο, το ίδιο όραμα και εργάζονται για τον ίδιο σκοπό την κερδοφορία της εκάστοτε μονάδας, την ευημερία, το καλό όνομα, τα άψογα σχόλια και τις υψηλές βαθμολογίες. Δεν υπάρχει όφελος να μάχονται μεταξύ τους. Οποιαδήποτε άλλη μορφή συνεργασίας δεν είναι παραγωγική, και θα έχει πάντα αρνητικό αποτέλεσμα. Αυτό πρέπει να το καταλαβαίνουν αμφότερες πλευρές. Αυτό νομίζω είναι και το δυσκολότερο σημείο που πρέπει να νικήσει κανείς. Το ίδιο βέβαια μπορεί να ισχύσει και στις ομάδες. Ένας ηγέτης πρέπει να εμπνέει την ομάδα του, να περπατάει μαζί της και όχι μπροστά της, να δουλεύει μαζί της και όχι να δίνει εντολές.

Η αλλαγή νοοτροπίας εργαζομένων σε παγιωμένα περιβάλλοντα και η αδιάλλακτη στάση του ιδιοκτήτη είναι τα δυσκολότερα στοιχήματα που καλούμαστε να κερδίζουμε και αυτό κερδίζεται με σαφείς τοποθετήσεις, σαφείς οδηγίες και σαφείς στόχους. (παρελθούσες αναφορές και μελλοντικοί στόχοι είναι συχνά και συνηθισμένα και λειτουργούν σαν τροχοπέδη).

Σε ξενοδοχειακά περιβάλλοντα που οι «πατριαρχικές» απόψεις είναι πιο έντονες από τη φιλοσοφία του τουρισμού και της παροχής, είναι πολύ δύσκολο να «αλλάξει» η νοοτροπία και να περάσει το ξενοδοχείο σε μια νέα φάση, πιο ευέλικτη, πιο δημιουργική, πιο μοντέρνα.

Όλα βέβαια τα παραπάνω νικιούνται αν ιδιοκτήτες και οι διευθυντές βλέπουν και έχουν τον ίδιο στόχο και κατανοούν τη σημαντικότητα της ομαλής και αμοιβαίας συνεργασίας. Σαφώς η χημεία των ανθρώπων παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη συνεργασία των εμπλεκόμενων πλευρών, αλλά όταν τα όρια είναι σαφή, οι ρόλοι ξεκάθαροι, υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός  και ο σκοπός είναι κοινός τότε το αποτέλεσμα σπάνια θα έχει αρνητικό πρόσημο.

Ο τουρισμός απαιτεί μια δυναμική συνεχή προσπάθεια, αν θέλουμε να ξεχωρίζουμε όχι μόνο για την θάλασσα και τον ήλιο μας.

Λαμβάνοντας υπόψη τα επιτελικά σας καθήκοντα σε ξενοδοχεία δημοφιλών ελληνικών προορισμών, ποια είναι τα «κακώς κείμενα» που έχετε παρατηρήσει σε φιλοσοφία, κουλτούρα κλπ. και θα πρέπει κατά την κρίση σας να αλλάξουν;

Ας ξεκινήσουμε με την νοοτροπία των «ευνοούμενων» στους προορισμούς αυτούς. Δεν κινούμαστε από τον επαγγελματισμό μας αλλά από την αλαζονεία μας ότι «είμαστε προορισμός, έχουμε δουλειά άρα και δεν προσπαθούμε». Δεν προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι, αρκούμαστε στο ότι ανήκουμε στην παγκόσμια τουριστική αγορά και η συνεχής ροή των πελατών θα μας καλύπτει πάντα. Αυτό δεν μας κάνει επαγγελματίες , μας κάνει τεμπέληδες. Μας κάνει αλαζόνες, υπερφίαλους και σνομπ. Ο τουρισμός απαιτεί μια δυναμική συνεχή προσπάθεια, αν θέλουμε να ξεχωρίζουμε όχι μόνο για την θάλασσα και τον ήλιο μας. Καλό θα ήταν να μάθουμε και να παρέχουμε υψηλές υπηρεσίες. Η τάση του νοικιάζουμε τα  «σπίτια» μας έχει γίνει συνώνυμη του τουρισμού, όχι ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα μπορούσε να προωθήσει τον τουρισμό ή την κλασσική φιλοσοφία της ελληνικής φιλοξενίας, αλλά όσο επιμένουμε  στην προχειρότητα και την προάγουμε σαν τουριστική φιλοσοφία, θα ευδοκιμούν παρόμοια φαινόμενα χωρίς υψηλές προδιαγραφές και παροχές . Και πάντα υπάρχει ο αντίλογος, όσο  δηλαδή υπάρχει ζήτηση , τόσο θα υπάρχει και η παροχή. Δεν είναι όλα τα καταλύματα κατάλληλα για τουριστικές κατοικίες, δεν πληρούν τις προδιαγραφές αλλά ανταποκρίνονται στη ζήτηση…

Στα  «κακώς κειμένων» να αναφέρω τη δυσκολία διαμονής των εργαζομένων στα νησιά με μεγάλη τουριστική κίνηση. Κάθε χρόνο γίνεται και ακόμα δυσκολότερη η εύρεση αξιοπρεπούς κατοικίας για τους επαγγελματίες του χώρου. Οι ιδιοκτήτες δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες διαμονής των εργαζομένων τους, ενώ παράλληλα απαιτούν οι εργαζόμενοι τους να είναι και οι πρεσβευτές των καταλυμάτων τους. Ένας πρεσβευτής θα πρέπει να ζει ανθρωπινά, να έχει τις ελάχιστες απαραίτητες παροχές διαμονής για να μην αναφέρω τα πολύ ψηλά ενοίκια που στα επόμενα χρόνια θα γίνουν αρνητικός παράγοντας για να διαλέξουν αυτούς τους προορισμούς για  να εργαστούν επαγγελματίες. Η τοπική κοινωνία δεν υποστηρίζει τους εργαζομένους, διαλέγει να νοικιάζει τα σπίτια τους στους τουρίστες μέσω των ιντερνετικών καναλιών αντί να το διαθέσει για εργαζομένους. Και αυτό γίνεται όλο και πιο συχνά και για τα περισσότερα διαθέσιμα σπίτια.

Στα «κακώς κείμενα» τέλος θα πρόσθετα την έλλειψη γαστρονομικής άποψης , εκτός ελάχιστων παραδειγμάτων …παντού υπάρχουν εξαιρέσεις… Θα πρέπει να προσπαθήσουν να προσελκύσουν επαγγελματίες με όραμα και μεράκι που να κάνουν την διαφορά στην γαστρονομική μας παλέτα. Μια σωστή αναλογία τιμών και ποιότητας, πιο ευφάνταστα πιάτα , πλούσια μενού και επιλογές για όλα τα βαλάντια και διάθεση. Μη ξεχνάμε ..ότι ειδικότερα η Σαντορίνη είναι ένα πολύ ακριβό νησί με μοναδική μορφολογία,  υπέροχα κρασιά και ιστορία, ας προσπαθήσουμε λίγο περισσότερο …

Διαθέτοντας τα εχέγγυα, τότε στη Σαντορίνη πραγματικά προάγεις τουριστική κουλτούρα και προσωποποιημένη παροχή υψηλών προδιαγραφών

Για ποιους λόγους επιλέξετε φέτος τη Σαντορίνη όπου για τρίτη φορά στην επαγγελματική σας καριέρα ασκείτε επιτελικά καθήκοντα σε ξενοδοχειακή μονάδα του δημοφιλούς σε όλη την υφήλιο ελληνικού νησιού;

Η Σαντορίνη είναι πρόκληση. Όταν το κατάλυμα δεν σε απογοητεύει, όταν ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις των πολύ ακριβών τιμών που πουλά, όταν ανταποκρίνεται στις υποσχέσεις που έχει δώσει στον επισκέπτη και εκφράζει την ομορφιά του κυκλαδίτικου νησιού που βρίσκεται στην πρώτη 5άδα των παγκόσμιων τουριστικών προορισμών, τότε νιώθεις ότι πραγματικά προάγεις τουριστική κουλτούρα και προσωποποιημένη παροχή υψηλών προδιαγραφών.

Ποιο είναι συγκεκριμένα το ξενοδοχείο στο οποίο ασκείτε καθήκοντα γενικής διεύθυνσης;

Στο Carpe Diem Suites & Spa που αποτελεί μέλος τόσο των Small Luxury Hotels of the World όσο και της Aqua Vista Hotels. Περιλαμβάνει 10 υπέροχες και είναι «σκαρφαλωμένο» στη λοφοπλαγιά του Πύργου που είναι ένα τα 3 παραδοσιακά χωριά του νησιού στην ενδοχώρα. Διακρίνεται για την κυκλαδίτικη  αρχιτεκτονική τεχνοτροπία, τα έντονα φυσικά στοιχεία εναρμονισμένα με τις μοντέρνες παρεμβάσεις της διακόσμησης που «μετουσιώνονται» σε μια  μινιμαλίστική πολυτέλεια. Το Carpe Diem  Suites & Spa πρεσβεύει την ιδιωτικότητα στην διαμονή που είναι πολύ σπάνια για να τη βρει ο επισκέπτης στη Σαντορίνη και ιδιαίτερα στα καταλύματα της Καλντέρας. Την ίδια φιλοσοφία της διακριτικότητας υιοθετεί και το Spa όπου ο επισκέπτης απολαμβάνει την ιδιαιτερότητα ενός boutique spa.

Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τη φετινή τουριστική χρονιά στη Σαντορίνη;

Άνοδος σε πολλά επίπεδα η οποία συνεχίζει ακάθεκτη με τη σταθερή πορεία των αεροπορικών πτήσεων και των τακτικών ακτοπλοϊκών συνδέσεων.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s